Jawel hoor , gisterennacht heeft hij tussen de regels aangegeven dat als ze hem niet wegstemmen hij gaat en ze dus ook een nieuw iemand krijgen. Soort dreigement dus. Heeft ie tegen Brian en Huub verteld dat zou dus al voldoende moeten zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:44 schreef Pulu het volgende:
Behalve dat Bart vandaag niet meedeed met het feestje...heb ik verder nergens uit kunnen opmaken dat Bart eruit wilt....wanneer heeft ie dat aangegeven?
Ja en dan vergeet je ook nog te vermelden dat die op krukken ook neptieten heeftquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Brian is echt zo'n show mannetje .. die komt veel liever met een paar flinke (nep)tieten aan zijn arm binnen als met een dame met stijl (en krukken)
net goed ! .. ik gun hem dat uitje toch al niet
oooo, daar is het voorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:53 schreef raggende_annie het volgende:
die amerikaanse versie hebben ze snel op poten gezet
hij heeft gelijk, toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:55 schreef tipsch het volgende:
NL, wat ben jij een enorme zeikerd. zielig figuur.
*shrug* Wij roepen al 5 weken dat Bart saai geworden is en niets meer toevoegd aan het programma, Stijn is er blijkbaar vandaag pas achter...dus ik denk niet eens meer na over wat ze "achter" allemaal wel of niet wetenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:53 schreef farceman het volgende:
Maar ik neem aan dat ze achter niet achterlijk zijn en dit ook wel door hebben. Toch...?
ik bedoel dat die man niet in staat is het spel even te laten, z'n absolute makke, dit zal hem ook breken. de eeuwige controlequote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:56 schreef avonne het volgende:
[..]
hij heeft gelijk, toch?
"technisch heeft Huub gelijk, maar daar redt je het niet mee bij amanda en natasia (want die zijn te dom om dat te snappen)"
eh..... hij heeft uren staan draaien en was pissed off toen Huub het over het spel wou hebben en hij moest stoppen...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik bedoel dat die man niet in staat is het spel even te laten, z'n absolute makke, dit zal hem ook breken. de eeuwige controle![]()
ah zo, alleen als het hem uitkomt dan, blijft het dus een nare lelijke psychopaat.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:59 schreef avonne het volgende:
[..]
eh..... hij heeft uren staan draaien en was pissed off toen Huub het over het spel wou hebben en hij moest stoppen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |