mmm. ff me foto's nakijkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:22 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Op v-o-l loopt een expert op dat gebiedwebcaptain is zijn naam. Hij wist dat Monique zwanger was en wist dat te bewijzen door foto's van Sabrina en daarna van Monique te laten zien.
Hoe raad je het?quote:
Komt omdat jij zo aardig bent. ............quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:24 schreef BONG4002 het volgende:
Okej (@zeehond)Anyway, na lang teruglezen viel mij op (en dat stel ik zeer op prijs) vind ik het wel grappig dat de redactie vooral op mijn antwoorden een reply gaf
Mss helpt dat beter, stay nicequote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Komt omdat jij zo aardig bent. ............![]()
graag gedaan
![]()
Lef?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:29 schreef Zeehond het volgende:
Nah, het kleine lefgozertje moet het wel winnen, vind ik.
Ik geef gewoon me mening en als ze dat niet bevalt, jammer voor ze. Ik ga ze al helemaal zien speciaal te vriend houden. Toevallig ken ik er een paar en kan het met sommige goed vinden, maar met andere minder.quote:
Huub kwam vanuit een kansloze positie, hij werd genegeerd, het NL groepje was hem kapot aan het maken. Hij heeft dat over zich heen laten komen en heeft het op een indrukwekkende manier overleefd en hij is nu in de positie dat hij op zijn manier het spel kan spelen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lef?
Wij hebben hem alle veren in zijn reed geschoven en om met hoeren te neuken, heb je weinig lef nodig lijkt me.
Misschien alleen die tatoo, maar ik denk dat eerder dom is. Volgens mij gaat ie daar veel spijt van krijgen.
Ik doe het ook niet voor hun especially maar ben het grootendeels met hun eens, noem me een meeloper enzo, maar ze maken een MASTER programma en dat doen ze goedquote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geef gewoon me mening en als ze dat niet bevalt, jammer voor ze. Ik ga ze al helemaal zien speciaal te vriend houden. Toevallig ken ik er een paar en kan het met sommige goed vinden, maar met andere minder.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:34 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Huub kwam vanuit een kansloze positie, hij werd genegeerd, het NL groepje was hem kapot aan het maken. Hij heeft dat over zich heen laten komen en heeft het op een indrukwekkende manier overleefd en hij is nu in de positie dat hij op zijn manier het spel kan spelen.
Agreequote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:39 schreef Zeehond het volgende:
Ik gooi het op lef. Huub was een arrogant blaffertje in het begin. Hij is daarna alle uitdagingen aangegaan en hij heeft bewezen dat hij lef heeft, ook al wint hij niet alle uitdagingen.
Tja, broer en zus?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:50 schreef HiDiHo het volgende:
Speciaal voor Huub(en nena
)
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:23 schreef HiDiHo het volgende:
Grapje van iemand http://www.youtube.com/watch?v=BmlWR5GU424![]()
Huub lijkt knap / redelijk / stevig dronken. Mocht iemand van zijn familie / vrienden / Joris / bekenden hem een briefje sturen, laat dan weten dat Huub met deze actie heeeeeeeel veel goodwill heeft verloren. Huub was heel grappig - nu laat hij zien, dat hij resoluut ten onder gaat aan zijn eigen succes.............quote:Op zaterdag 3 februari 2007 06:02 schreef HiDiHo het volgende:
Filmpje 16min 52MB
Huub roept midden in de nacht naar Nena
Zelfde 40MB andere stream
(YouTube)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |