quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:04 schreef agter het volgende:
Nou, dan wij ook maar naar bedje toe!
las het ja....wel humorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:05 schreef raggende_annie het volgende:
haha dit staat in een stukje tekst op de TIEN site
“Voel ik hier een beetje jaloerziteit?”, probeert Amanda de Nederlandse taal te hanteren
ik ook maar dr is niks meer om naar te kijkenquote:
misschien komt nena zoquote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:07 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik ook maar dr is niks meer om naar te kijken
deze screenshot spreekt eerder een verbazing uit: "shit, waar is mijn inhoud gebleven"quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:04 schreef avonne het volgende:
"wat een leeghoofd" denkt Nel
[afbeelding]
Er zit bij hem ook veel minder dan hij doet voorkomen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:04 schreef avonne het volgende:
"wat een leeghoofd" denkt Nel
[afbeelding]
ben ff aan t kijken naar t filmpje van de terugkeer van nena. had t nog niet gezienquote:
heb het ook net pas gezien..wel lachen...en dat mis ik weerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:09 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ben ff aan t kijken naar t filmpje van de terugkeer van nena. had t nog niet gezien
daar hoopte ik ook op...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:10 schreef HiDiHo het volgende:
Hee, de poort komt er iemand binnen ?
(oh ja, ik was al gaan slapen)
tsk tsk pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |