Dat je zomaar ongestraft niet kunt komen opdagen. Dat je er nog nooit gewerkt had maar wel goede indruk had gemaakt op een afdeling. En dat je daar maandag gaat werken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:02 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Een raar verhaal zeg je? Hoezo raar?
Ja, ik zou natuurlijk het uitzendbureau moeten bellen, maar ik wil mijn laatste beltegoed daar niet aan verspillenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat je zomaar ongestraft niet kunt komen opdagen. Dat je er nog nooit gewerkt had maar wel goede indruk had gemaakt op een afdeling. En dat je daar maandag gaat werken.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:05 schreef Lienekien het volgende:
Welkom iedereen, in dit topic!
Ik oefen alvast een beetje de rol van gastvrouw.quote:
Kijk, dat vind ik nou leuk van je.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:05 schreef Lienekien het volgende:
Welkom iedereen, in dit topic!
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vind niets raar in zekere zin. De meest vreemde gebeurtenissen en situaties reken ik als normaal omdat ik rare zaken bij het leven vind horen.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Als ik een mens met 3 hoofden zou zien lopen op straat dan zou ik niet eens zeggen dat het raar is
Díe is raar!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:39 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:. Dromenvanger in tha house.
Wie weet zijn we even raarquote:
Misschien moeten we niet van die provocerende topictitels meer maken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:53 schreef Augustina het volgende:
Ligt het nou aan mij of trekt TTK steeds vreemdere vogels aan.
Wat is dat eigenlijk, kunst. Of literatuur. Vraag jij je dat ooit wel eens af, Gellius? Of is dat raar?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:57 schreef Gellius het volgende:
Jullie blijven liever met drie users onder mekaar niet over kunst en literatuur praten?
Nee hoor, dat is niet raar. Ik heb me dat wel eens afgevraagd. Kunst is - zo zie ik het dan - het vervaardigen van iets (tsja!)dat een sterke mate van persoonlijke originaliteit bezit, maar dat tegelijk in meer algemene zin ook erkend wordt als een uitzonderlijk kundig uitgevoerde presentatie. Dat wil zeggen dat ambachtelijkheid en vakkennis net zo'n belangrijk element vormen als de originaliteit. Dat wordt nog wel eens vergeten, vind ik, waardoor veel huisvlijt en nijver geklei en gepunnik ook als kunst worden gepresenteerd. Uiteindelijk is het een discussie zonder eind, hoewel de tijd en de cultuur toch een soort zelfreinigend vermogen blijkt te bezitten. Gelukkig.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk, kunst. Of literatuur. Vraag jij je dat ooit wel eens af, Gellius? Of is dat raar?
Als je me nu iets beter kende, dan had je gesnapt dat ik sarcastisch was.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:46 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet raar. Ik heb me dat wel eens afgevraagd. Kunst is - zo zie ik het dan - het vervaardigen van iets (tsja!)dat een sterke mate van persoonlijke originaliteit bezit, maar dat tegelijk in meer algemene zin ook erkend wordt als een uitzonderlijk kundig uitgevoerde presentatie. Dat wil zeggen dat ambachtelijkheid en vakkennis net zo'n belangrijk element vormen als de originaliteit. Dat wordt nog wel eens vergeten, vind ik, waardoor veel huisvlijt en nijver geklei en gepunnik ook als kunst worden gepresenteerd. Uiteindelijk is het een discussie zonder eind, hoewel de tijd en de cultuur toch een soort zelfreinigend vermogen blijkt te bezitten. Gelukkig.
Sarcastisch, gebruikmakend van de ironie.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:55 schreef Gellius het volgende:
Sarcastisch of ironisch?
Ah, een literaire slagroomtaart!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sarcastisch, gebruikmakend van de ironie.
Een retorische marmercake.quote:
't Is kut.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:00 schreef Gellius het volgende:
Ligt het overigens aan mij, of is het forum vanavond wel origineel maar niet erg vakkundig en ambachtelijk, qua verbinding?
we?!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:42 schreef Lienekien het volgende:
Maar we zijn hier nu eenmaal van het oppervlakkige socializen. Voor inhoudelijkheid zoeken we meestal andere topics op. Is mijn beleving.
Hier heeft Ollie wel een uitgesproken mening over. Ik wil bij deze dan ook graag het woord aan haar geven, en jullie verder een prettige avond wensen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Als ik met mensen omga dan zie ik het niet als wie raarder is. Wel okey om eens met mensen samen raar te filosoferen en raar te doen over van alles en nog wat.
"Is mijn beleving." Einde citaat.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
we?!!
Ik vind het wel fijn juist, weer eens wat anders dan goedemorgen, goedemiddag, m'n kat is ziek en goede avond
En ik ben blij dat er weer eens wat andere mensen komen
O, Ollie is een meisje.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hier heeft Ollie wel een uitgesproken mening over. Ik wil bij deze dan ook graag het woord aan haar geven, en jullie verder een prettige avond wensen.
Indeed, indeed.quote:
OK. Ik ben tevreden, men is tevreden. Ik begin zowaar in een normaal ritme te komen.quote:
Dat is snel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:18 schreef JAM het volgende:
[..]
OK. Ik ben tevreden, men is tevreden. Ik begin zowaar in een normaal ritme te komen.
Kijk; ik doe nooit zoveel maar als ik iets doe, dan doe ik het ook goed.quote:
Nee, met jou.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:47 schreef Gellius het volgende:
Logisch, meisjes spannen altijd samen.
Nee, anders raken we zo gauw uitgepraat!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:50 schreef Gellius het volgende:
Ah, als paffianen onder elkaar! Druk je nu toch eens helder uit!
Goed idee.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:01 schreef dwerg het volgende:
Draag dan ook een onderbroek, JAM. Nu weet iedereen dat je geen onderbroek draagt.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:53 schreef Augustina het volgende:
Ligt het nou aan mij of trekt TTK steeds vreemdere vogels aan.
quote:Op ]vrijdag 2 februari 2007 15:04, in het topic [POLSC 1140] De wereld gaat aan bevlogenheid ten onder schreef sigme het volgende:
[..]
De poëtische titel, ontleend aan Max Dendermonde, trekt vreemde vogels.
Werken is niet leuk, van Stan van Houcke.quote:
quote:SVV Scheveningen wint, 1.55
Haaglandia wint, 8.21
Gelijkspel, 4.2
quote:
Mijn vader is eens tegen haar opgebotst. Blinde kip.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:19 schreef JAM het volgende:
Kop in; Prinses Marijke, die kon niet... Nu heet ze..., kan ze nog niets...
Ik zat er eigenlijk aan te denken voor tien uur nog even langs Albert Heijn te gaan, wat te drinken te kopen en dan bij wat vrinden op bezoek. Het kan zomaar dat daar nog wat te neuken valt te halen en zo niet; dan wordt er wel een mooie pot gekaart.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:24 schreef Gellius het volgende:
Lees je bij voortdurende afwezigheid van inspiratie ons nu voor uit het Haagse Sufferdje, JAM?
Dank, dank.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:26 schreef sigme het volgende:
Oh ja JAM, deze POLbewoner vindt dat je een goed POLtopic hebt geopend.
Ik LIJD vreselijk, Gellius. Ik heb je van veel dingen nog niet verteld. Dat ga ik nu ook nog niet doen, dat spaar ik op. Dat komt allemaal in MENSEN! MENSEN! MENSEN!, zo tegen 2017.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:30 schreef Gellius het volgende:
Je Lijdt niet meer, JAM. Nog even en je ontwikkelt zelfs een embonpoint..
Waar moet dat heen?
Aangezien we toch in TTK zijn; weet er vast wel iemand in welk gedicht de zin "misère, misère, misère" voorkomt. Misschien bruikbaar als interessant ding om ergens tussen voorblad en hoofdstuk 1 te drukken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:32 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik LIJD vreselijk, Gellius. Ik heb je van veel dingen nog niet verteld. Dat ga ik nu ook nog niet doen, dat spaar ik op. Dat komt allemaal in MENSEN! MENSEN! MENSEN!, zo tegen 2017.
Ja, dat weet ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:46 schreef Gellius het volgende:
Maar straks zit je gezapig met je geïmporteerde meissie in een sociale woningwetbouwwoning naar het kastje te koekeloeren en dik te worden JAM. Dan komt er niks meer van. Dat weet je toch zelf ook wel.
Van een noch ander ooit wat gelezen, maar mijn liefste was laatst niet te spreken over Coelho (elf minuten of zo? Titel van het boek.)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:49 schreef JAM het volgende:
Paulo Coelho is er zo een die eigenlijk helemaal geen boeken kan schrijven. Die man die heeft wel leuke ideeën, die begint dan heel leuk aan een 'boek', maar na een tijdje weet'ie het niet meer en merk je dat hij er eigenlijk wel genoeg van heeft. De commercieële belangen zijn echter veel te groot, dus dan vult'ie even vijftig á zeventig pagina's met zinledig gelul en herhalingen om er daarna nog even een 'verrassend einde' aan vast te knutselen. Zo ervaar ik het, in ieder geval.
Dat wou ik eigenlijk wel doen, maar is er nog niet van gekomen. Veel mensen hier hebben dat wel gedaan. Misschien dat ik het binnenkort nog koop.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:24 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoi LXIV. Ik heb je gemist (en dat zelfs in een vorig langzaampraattopic gemeld).
Ik vroeg me af: heb jij De Vliegeraar gelezen?
Hiep, hiep!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 07:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
Van harte gefeliciteerd Lienekien!!
Badminton doet men altijd goed.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:20 schreef JAM het volgende:
Daarom speel ik ooit nooit badminton en schrijf ik nooit bagetalliseren. Of bagataliseren. Of bagattalizeren.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
we?!!
Ik vind het wel fijn juist, weer eens wat anders dan goedemorgen, goedemiddag, m'n kat is ziek en goede avond
En ik ben blij dat er weer eens wat andere mensen komen
Dit vind ik een prachtige en aangename uiteenzetting van 'kunst'. Phew.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:46 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet raar. Ik heb me dat wel eens afgevraagd. Kunst is - zo zie ik het dan - het vervaardigen van iets (tsja!)dat een sterke mate van persoonlijke originaliteit bezit, maar dat tegelijk in meer algemene zin ook erkend wordt als een uitzonderlijk kundig uitgevoerde presentatie. Dat wil zeggen dat ambachtelijkheid en vakkennis net zo'n belangrijk element vormen als de originaliteit. Dat wordt nog wel eens vergeten, vind ik, waardoor veel huisvlijt en nijver geklei en gepunnik ook als kunst worden gepresenteerd. Uiteindelijk is het een discussie zonder eind, hoewel de tijd en de cultuur toch een soort zelfreinigend vermogen blijkt te bezitten. Gelukkig.
Ja, duh.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:57 schreef Gellius het volgende:
Jullie blijven liever met drie users onder mekaar niet over kunst en literatuur praten?
Toch nog iemand die de moeite neemt en zich niet lafjes achter een of meerdere stijlbloempjes verschuilt!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:32 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Dit vind ik een prachtige en aangename uiteenzetting van 'kunst'. Phew.
Dát moet je even uitleggen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:34 schreef Gellius het volgende:
[..]
Toch nog iemand die de moeite neemt en zich niet lafjes achter een of meerdere stijlbloempjes verschuilt!
Stel je niet aan man. Het is niet al goud dat blinkt!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Kunst zit in het hele leven
Als je dat niet inziet dan weet je niet wat kunst betekend. Als je de kunst van het echte leven niet weet in te schatten dan heb je geen besef over kunst.
Je kunt 10000 schilderijen gezien hebben en ontelbare boeken gelezen hebben, als je de kunst van het leven niet inziet dan ben je nergens.
En dan wederom kliekjes vorming in slow-chat topics. Een vaste groep en komt er iemand nieuw bij die anders is dan is het meteen![]()
![]()
Ga zo door
Maar zo is ieder slow-chat topic op fok! van dien aard.
Dat vermoedde ik, of in ieder geval had ik die mogelijkheid in acht genomen, maar dan nog begrijp ik het niet, Gelly.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:35 schreef Gellius het volgende:
Ach, ik bedoelde het ironies, Poep.
Nu, ja, dat ik het ironies bedoelde was natuurlijk op zichzelf al een sarcastische verwijzing naar de ironie. Ik heb wat moeite om mij aan de wurggreep van het postmodernisme te ontworstelen, geloof ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:37 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik, of in ieder geval had ik die mogelijkheid in acht genomen, maar dan nog begrijp ik het niet, Gelly.
Ik denk dat bij dromenvanger een cursusje taalfilosofie geen kwaad zou kunnen. Of wat voor cursus dan ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:39 schreef Gellius het volgende:
Dromenvanger is zo iemand die geen keuzes durft te maken en dus alles kunst vindt, vrees ik. Dat is heel jammer, want alles alles kunst is, is niets kunst. Als alles kan, is niet meer verrassend of overrompelend. Ik zou niet graag in zo'n grijs en kleurloos universum, waar geen droom te vangen valt, willen rondlopen.
Ik hou mij niet zo bezig met het postmodernisme omdat ik weet waar dat in ontaardt. Gisteren kwam ik echter een mooi postmodernistisch bedrijventerrein tegen, aan het eind van de Jan van Galenstraat. Ik vond het mooi.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:41 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nu, ja, dat ik het ironies bedoelde was natuurlijk op zichzelf al een sarcastische verwijzing naar de ironie. Ik heb wat moeite om mij aan de wurggreep van het postmodernisme te ontworstelen, geloof ik.
Het bevalt me bevallig aangenaam al sinds de dag dat ik hier woon en nog steeds. Het wordt wel steeds saaier, maar dat heeft ook wel wat. Wanneer gaan we samen speeddaten? Desnoods dubbeldaten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:44 schreef Gellius het volgende:
Ik hoop het maar, Pope. Blijf zwoegen! Hoe bevalt Amsterdam inmiddels?
Nee man, straks kom ik die lilleke kop van jou tegen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:44 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Van harte, Lienekien.
Ik ga eens kijken op de UvA dan, gratis eten.![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:46 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Je komt me sowieso wel tegen.
Ja. Ik kom hier elke dag net zoveel bekenden tegen als ik vroeger in mijn ouderlijk dorp deed.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:50 schreef Gellius het volgende:
Amsterdam is een dorrup.
De donder is nog niet opquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:55 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Donder op joh met je streepjemond.
GODVERDOMME. IK WIL NIET ALTIJD EEN KLOON GENOEMD WORDEN.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:01 schreef Augustina het volgende:
Jullie zijn klonen, hè?
Gedraag je dan niet zo.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
GODVERDOMME. IK WIL NIET ALTIJD EEN KLOON GENOEMD WORDEN..
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:32 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:. Jij hebt zeker ook allochtoonse (
) vrienden.
.
Maar gelukkig is niet alles kunst, ook niet in het huidige postmodernismequote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:39 schreef Gellius het volgende:
Dromenvanger is zo iemand die geen keuzes durft te maken en dus alles kunst vindt, vrees ik. Dat is heel jammer, want alles alles kunst is, is niets kunst. Als alles kan, is niet meer verrassend of overrompelend. Ik zou niet graag in zo'n grijs en kleurloos universum, waar geen droom te vangen valt, willen rondlopen.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:10 schreef broer het volgende:
Zeg, zeg! Moet jij geen voorbereidingen treffen voor vanavond?
Hup! Aan het werk!
Nou, dat zou onderhand toch tijd worden, niet? Waarom wordt ze anders door iedereen gefeliciteerd?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
Is/was Lienekien überhaupt wel op zoek naar een man? Of is dat maar een aanname van jou LXIV??
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:35 schreef LXIV het volgende:
Nou, nou, nou, nou. Zó open en bloot hoef je het ook weer niet te roepen!
![]()
Nu ja, ik heb nooit gevraagd of ze wel op mannen valt..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, dat zou onderhand toch tijd worden, niet? Waarom wordt ze anders door iedereen gefeliciteerd?
Ik vrees dat je het plaagstootje van LXIV nét even te serieus opvat.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maak jij je zorgen om het liefdensleven van onze Lien?? Ik niet hoor
Nee hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:44 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vrees dat je het plaagstootje van LXIV nét even te serieus opvat.
Omdat ze jarig is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:47 schreef LXIV het volgende:
Maar waarom wordt ze dan gefeliciteerd?
Ah, een jaartje ouder, een rimpel meer....quote:
Nou, je weet me wel op te beuren, zeg.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ah, een jaartje ouder, een rimpel meer....
En altijd nog niet aan de man?
Gefeliciteerd Lienekien!![]()
Ach meisje, het is toch maar om te plagen! Niets dan gekkigheid. Je bent zo oud als je jezelf voelt, zelf loop ik ook maar één jaartje achter op je.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, je weet me wel op te beuren, zeg.
Nee, maar jij bent 'voorzien'.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ach meisje, het is toch maar om te plagen! Niets dan gekkigheid. Je bent zo oud als je jezelf voelt, zelf loop ik ook maar één jaartje achter op je.![]()
Het is toch eerder een soort galgenhumor over het lot wat ons allen treft, het ouder worden.
Bla, bla, bla.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:02 schreef LXIV het volgende:
Voorzien zijn is een keuze.
Lekker compliment voor je vrouw/vriendin, LXIV.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:02 schreef LXIV het volgende:
Voorzien zijn is een keuze.
Verplichte kost, zou ik zeggen. Over Afghanistan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat wou ik eigenlijk wel doen, maar is er nog niet van gekomen. Veel mensen hier hebben dat wel gedaan. Misschien dat ik het binnenkort nog koop.
Zet je jezelf even in dit topic: Originele taal- en spelfouten #8 ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:23 schreef sigme het volgende:
Heitje krijg je voor een karwijtje.
Werken, luiaard! In het zweet uws aanschijnt zult gij !
Te moe voor, Lienekien. Hele dag bomen planten, niet goed voor mijn toch al zeer slechte spelvaardigheden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zet je jezelf even in dit topic: Originele taal- en spelfouten #8 ?
Ja, ik ken het boek. Heb jij het gelezen, en is het goed? Ook in literair opzicht?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Verplichte kost, zou ik zeggen. Over Afghanistan.
'Taaltechnisch' is sowieso al een rotwoord. De fout is idiomatisch.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:30 schreef LXIV het volgende:
[afbeelding]
Karwij
Vijfentwintig cent in ruil voor een klein stukje karwij. Wat is daar (taaltechnisch) fout mee?
Nu wordt het te moeilijk voor me.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Taaltechnisch' is sowieso al een rotwoord. De fout is idiomatisch.
Nee.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nu wordt het te moeilijk voor me.
Ik las dat je vanavond een feestje geeft. Komen er ook TTK-ers?
Uut Stad en Ommelaand.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:38 schreef LXIV het volgende:
Komen er dan voornamelijk mensen uit Groningen?
Ja, het is goed. Anders zou ik het niet aanraden. Alleen het allerlaatste hoofdstuk vond ik wat slapjes, voor de rest een van de beste romans die ik in jaren las.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, ik ken het boek. Heb jij het gelezen, en is het goed? Ook in literair opzicht?
Dan zal ik het beslist gaan lezen. Ik laat je weten wat ik er van vond!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, het is goed. Anders zou ik het niet aanraden. Alleen het allerlaatste hoofdstuk vond ik wat slapjes, voor de rest een van de beste romans die ik in jaren las.
Een van de geplante bomen was een Groninger Kroon. Een zogeheten bijkans vergeten rasje.quote:
Die appels zijn puik voor hete bliksem.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Een van de geplante bomen was een Groninger Kroon. Een zogeten bij vergeten rasje.
Staat naast de Drentse Bellefleur.
Allemaal import. Dus we praten 'normaal'.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Spreken jullie dan Grunnings of ABN?
PS Komt je broer ook?
Ik dacht nog wel dat jij een "echte" Groningse was!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Allemaal import. Dus we praten 'normaal'.
En nee, mijn (ene) broer kon niet (te ziek). Mijn (andere) broer komt apart een keer met zijn gezin en dan gaan we wat LEUKS doen.
Opnieuw excuus voor de typefouten, ik ben echt te moe.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die appels zijn puik voor hete bliksem.
Hooguit een paar zinnetjes.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel dat jij een "echte" Groningse was!
Kun je trouwens het dialect spreken?
Ik zag ze niet eens!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Opnieuw excuus voor de typefouten, ik ben echt te moe.
't Harde. Dat ken ik wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hooguit een paar zinnetjes.
En Augustina dacht dat ik uit Haarlem kwam.
Mijn geboortegrond ligt ergens bij 't Harde in de buurt. Mijn ouders komen uit twee uithoeken van 't land. Ik ben opgegroeid in Assen en woon nu 't langst in de stad Groningen. Zo.
Leuke naam!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:51 schreef sigme het volgende:
Oh LXIV, 't lutje popke heet Luka.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
't Harde. Dat ken ik wel.Ben je door je studie in Groningen terechtgekomen?
Ik heb vandaag ook voor hem een boom gekocht, die kan dan bij de beide andere bomen staan. Bij het planten wordt er ritueel het eh geboorteoverschot onder begraven.quote:
En blijven plakken. Groningen vind ik in ieder geval de leukste stad van het Noorden.quote:
Geboorteoverschotquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook voor hem een boom gekocht, die kan dan bij de beide andere bomen staan. Bij het planten wordt er ritueel het eh geboorteoverschot onder begraven.
Eh, jij bent een kundig kok toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Geboorteoverschot![]()
Ok, maar snap het! Ik vraag me nu af waar ik dat van ons gelaten heb.
Zolang er geen regeltje onder het bericht verschijnt, is er niets veranderd!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:40 schreef Bupatih het volgende:
Editslet.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:40 schreef Bupatih het volgende:
Da's ook weer zo.
Ja, dat is ze.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:03 schreef JAM het volgende:
Ze is echt heel erg mooi.
Oh; ik heb er nog veel meer.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:14 schreef broer het volgende:
Ik bedoelde die van jou. Als zelfs iemand die er zó symmetrisch uitziet zo'n mooi meisje aan de haak kan slaan, zou ik daar bijna moed uit putten.
Nou ja. Shit. Weet ik veel. Eraan terugdekende kan ik in ieder geval hartelijk om mijzelf lachen.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:15 schreef broer het volgende:
Vond je dat echt zo'n mooie tijd? Ik niet. Ik was nog driftiger op zoek naar seks dan jij nu.
O, dat kan ik al helemaal niet. Als het op mezelf aankomt heb ik volstrekt geen humor.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:17 schreef JAM het volgende:
Eraan terugdekende kan ik in ieder geval hartelijk om mijzelf lachen.
HET LEVEN IS EEN PIJPKANEEL, JE ZUIGT ERAAN EN KRIJGT JE DEEL.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:21 schreef broer het volgende:
[..]
O, dat kan ik al helemaal niet. Als het op mezelf aankomt heb ik volstrekt geen humor.
Of meer mensen uitnodigen!quote:Op zondag 4 februari 2007 10:30 schreef Lienekien het volgende:
Nou, volgend jaar weer. En dan toch maar eens leren niet veel te veel eten en drinken in huis te halen.
quote:
Je had natuurlijk rekening met mij gehouden. Sorry.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:30 schreef Lienekien het volgende:
Nou, volgend jaar weer. En dan toch maar eens leren niet veel te veel eten en drinken in huis te halen.
De vriezer zit vol. Ik heb voor een maand eten.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:21 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je had natuurlijk rekening met mij gehouden. Sorry.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:02 schreef Lienekien het volgende:
't Is 8 uur geweest! Iedereen is te laat!
dat heeft sarte van mij gejat, wat een zak.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:47 schreef JAM het volgende:
Het ging zo ja;
Ik zit op een terras, vraag me niet waarom, maar om half een 's nachts met zeven graden hebben we terrassen in Den Haag. Er zit een wijf en een vent tegenover me, een wijf en een vent nasat me maar de laatste twee daarvan zijn vrienden van me en een stel; dus, OK. Dat wijf, die van de eerste zegt: 'Hey, mag ik misschien een sigaret van je?' Ik zeg: 'Ok.' Die vent zegt: 'Zou je dat nu wel doen? Je bent net gestopt met roken.' Ik zeg; 'Fuck it.' - pauze - 'Vies he, van die wijfen die roken? Is het net alsof je een asbak aan het uitlikken bent.' 'Haaha, nee, we zijn gewoon -vrienden-' vent vekankerd, ik denk; 'OK.' 'Zeg, ga jij nog wat te zuipen halen?' 'OK.' Vent gaat zuipen halen, hahaha, gratis bier. kanekrvent. wijf wil neuken; 'Waar woon je?' 'Rijswijk.' 'Ben je met de fiets?' 'Ja.' 'Ook ver zeg, helemaal naar Rijwsijk.' 'Nou, valt wel mee hoor.' 'Ik woon in het Zeeheldenkwartier.' 'Oh, leuk.' 'Ja, niet zo ver ook.' 'Ik weet het, ik heb er zelf ook twee jaar gewoond.' 'Waar?' 'Prins Hendrikplein.' 'Oh, met die schilkpadden toch?' 'Ja, met die schilpadden.' - er staat een fontein met schilpadden daar- 'Ik wwon daar om de hoek, hoogtens een kwartiertje fietsen.' 'ik weet bhet' laffe kankerhoer, laf teringwijf. prijs de Heer, prijs Hem, prijs je christelijke zelfverloocheningsmoraal. ik wil je niet naaien; lelijk was ze. leleijk. dik. blond, puisten. nog meer bier. laat ze maar lappen; de anderen. De hel zijn ze. (sartre)
Ik op de fiets weer naar RIjswijk, thuis. gratis bier. lelelijke wijven die door je geneukt willen worden, lelelijke mannen die met lelijke wijven willen neuken maar nog lelijker zijn dan dat wijf en de hele avond bier voor je kopen omdat ze er alles aan willen doen niet als een klootzak over te komen bij dat wijf omdat ze dneken dat ze dan wel met je willen neuken, ofzo. debiel. hahahaha. in iede geval; weer thuis. We hoeven de heer niet de danken dat we knap zijn, we danken de heer dat we niet zo afschuwelijk lelijk en wereldvreemd zijn dat we bij anderen misselijkheid opwekken waartoe zij als enige uitvlucht het afstompen van zoveel mogelijk wereldlijke invloeden, door drugsgebruik, seks, sigaretten, jazz, wat dan ook noodzakelijk achten. Ik dank U, Heer, amen.
quote:We hoeven de heer niet de danken dat we knap zijn, we danken de heer dat we niet zo afschuwelijk lelijk en wereldvreemd zijn dat we bij anderen misselijkheid opwekken waartoe zij als enige uitvlucht het afstompen van zoveel mogelijk wereldlijke invloeden, door drugsgebruik, seks, sigaretten, jazz, wat dan ook noodzakelijk achten. Ik dank U, Heer, amen.
Ehm, ik heb voor geen dag eten, misschien kan je wat voedselpakketten maken.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De vriezer zit vol. Ik heb voor een maand eten.
Ja, dat kan ik wel. Maar ik ga het niet naar Haaksbergen brengen.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:28 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ehm, ik heb voor geen dag eten, misschien kan je wat voedselpakketten maken.
wat zeik je nou man? idiootmongoolteringlijer.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:54 schreef JAM het volgende:
Ja, zo ging het.
Ik roep iet op me af, ik ben niet in staat tot normale communicatie met vrouwen. Ik heb de mening van een andere vrouw gevraagd. Ik zeg: 'Ik weet niet hoe het komt. Ik kom aan de bar, ja? Ik bestle een biertje. Ik zeg; 'Doe mij een biertje', de neger geeft me een biertje. Een man duwt me een ID-kaart in m'n gezicht. Hij zegt: 'HAVE YOU SEEN THIS MAN?' Ik denk; shit. Ik laat m'n biertje vallen. Biertje kapot. Die man, op de ID-kaart had dezelfde geboortedatum als ik. 19/9. Ik denk; shit. Naast de man staan twee vrouwen. Ik zeg: 'Shit, die man heeft dezelfde geboortedatum als ik.' De wijven kijken me aan met een blik: 'Dat zeg je alleen maar, omdat je ons wilt neuken.' Dat zegen ze ook. Ik wil ze niet neuken. Ik wil niemand neuken. Ik wil naar huis ,masturberen en over m'n buik klaarkomen want daar wordt m'n huid zo lekker zacht van en, fuck it; anders wordt de muur, het matras, de deken of iets anders smerig - niet dat dat me wat kan interesseren, maar men zou het als een argument kunnen zien.
ik dnek; shit. ik bestle een nieuwe biertje. m'n portomonee ligt verderop, op een tafle, ik pak 'm. ik loop terug, ik laat m'n id kaart zien. IT SAYS; 19/9'; ik zeg : 'Zie je; ik ben ECHT op die dag eboren. no shit. daarom liet ik m'n biertje vallen/. ik was verrast. van m'n apropot. now; fuck off. ik ga je niet neuken, teringhoer.' ze geloven me nog niet.
ik ga terug naar de tafel; iuk vraag aan de tafeldame; 'Ok, ik heb een probleem. als ik iets tegen een vrouw zeg, dan denk ik dat zei denkt dat ik dat alleen maar zeg omdat ik met haar wil neuken. ik ben niet in staat tot normale communicatie met vrouwen. alles vatten ze op als; 'die jongen wil met me neuken.' daarom zegt hij; 'hey, hoe laat is het? hey, weet je waar de kore koediefstraat is? hey, ik wil graag een pakje dunhill.' kom ik echt zo over?'
'ja.', ze glimlacht. ze gniffelt. ze bijt op haar lip.
oh shit.
oh shit.
ze is getrouwd.
Ik woon in Amsterdam.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik wel. Maar ik ga het niet naar Haaksbergen brengen.![]()
Het is vandaag vandaag, idioot.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:31 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Morgen werken...
Die in Amsterdam woont.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij was toch Roel uit Haaksbergen?
quote:Op zondag 4 februari 2007 12:33 schreef Z het volgende:
Nog van harte Lienekien.
Ja, ik geloofde er al niks van. Nu helemaal niet meer.quote:
Hoezo niet?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik geloofde er al niks van. Nu helemaal niet meer.![]()
Wil je dat even privé komen bevestigen?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:36 schreef dwerg het volgende:
Oh, maar het is dus echt waar, Lienekien: Pope is geen kloon. Hij is Roel uit Haaksbergen die nu in Amsterdam studeert.
quote:Op zondag 4 februari 2007 12:32 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Het is vandaag vandaag, idioot.
Ik kan elke stoeptegel beschrijven, van mijn huis naar centrum, van centrum naar de Oudemanhuispoort, van de Oudemanhuispoort naar mijn huis. IR heb ik al meerdere keren gezien. Wacht. Dat ga ik voor je opzoeken.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wil je dat even privé komen bevestigen?
Ik wil het niet weten.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:38 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik kan elke stoeptegel beschrijven, van mijn huis naar centrum, van centrum naar de Oudemanhuispoort, van de Oudemanhuispoort naar mijn huis. IR heb ik al meerdere keren gezien. Wacht. Dat ga ik voor je opzoeken.
Die moet ik onthouden. Gaat nog van pas komen.quote:
Jep. Die heb ik nog wel online, ergens. Even kijken.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:41 schreef Gellius het volgende:
Ik heb zelfs zeldzame klassenfoto's van Pope uit zijn Haaksbergse tijd in mijn digitale bezit, Lienekien. Geloof het maar: Pope is ècht.
Hoezo? Niets is raar.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die moet ik onthouden. Gaat nog van pas komen.![]()
Is dat iets met treinkaartjes erin knippen enzo?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:44 schreef Lienekien het volgende:
En krijgt Pope nou ook een warm gevoel in de onderbuik van Couperus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |