Oh; ik heb er nog veel meer.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:14 schreef broer het volgende:
Ik bedoelde die van jou. Als zelfs iemand die er zó symmetrisch uitziet zo'n mooi meisje aan de haak kan slaan, zou ik daar bijna moed uit putten.
Nou ja. Shit. Weet ik veel. Eraan terugdekende kan ik in ieder geval hartelijk om mijzelf lachen.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:15 schreef broer het volgende:
Vond je dat echt zo'n mooie tijd? Ik niet. Ik was nog driftiger op zoek naar seks dan jij nu.
O, dat kan ik al helemaal niet. Als het op mezelf aankomt heb ik volstrekt geen humor.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:17 schreef JAM het volgende:
Eraan terugdekende kan ik in ieder geval hartelijk om mijzelf lachen.
HET LEVEN IS EEN PIJPKANEEL, JE ZUIGT ERAAN EN KRIJGT JE DEEL.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:21 schreef broer het volgende:
[..]
O, dat kan ik al helemaal niet. Als het op mezelf aankomt heb ik volstrekt geen humor.
Of meer mensen uitnodigen!quote:Op zondag 4 februari 2007 10:30 schreef Lienekien het volgende:
Nou, volgend jaar weer. En dan toch maar eens leren niet veel te veel eten en drinken in huis te halen.
quote:
Je had natuurlijk rekening met mij gehouden. Sorry.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:30 schreef Lienekien het volgende:
Nou, volgend jaar weer. En dan toch maar eens leren niet veel te veel eten en drinken in huis te halen.
De vriezer zit vol. Ik heb voor een maand eten.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:21 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je had natuurlijk rekening met mij gehouden. Sorry.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:02 schreef Lienekien het volgende:
't Is 8 uur geweest! Iedereen is te laat!
dat heeft sarte van mij gejat, wat een zak.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:47 schreef JAM het volgende:
Het ging zo ja;
Ik zit op een terras, vraag me niet waarom, maar om half een 's nachts met zeven graden hebben we terrassen in Den Haag. Er zit een wijf en een vent tegenover me, een wijf en een vent nasat me maar de laatste twee daarvan zijn vrienden van me en een stel; dus, OK. Dat wijf, die van de eerste zegt: 'Hey, mag ik misschien een sigaret van je?' Ik zeg: 'Ok.' Die vent zegt: 'Zou je dat nu wel doen? Je bent net gestopt met roken.' Ik zeg; 'Fuck it.' - pauze - 'Vies he, van die wijfen die roken? Is het net alsof je een asbak aan het uitlikken bent.' 'Haaha, nee, we zijn gewoon -vrienden-' vent vekankerd, ik denk; 'OK.' 'Zeg, ga jij nog wat te zuipen halen?' 'OK.' Vent gaat zuipen halen, hahaha, gratis bier. kanekrvent. wijf wil neuken; 'Waar woon je?' 'Rijswijk.' 'Ben je met de fiets?' 'Ja.' 'Ook ver zeg, helemaal naar Rijwsijk.' 'Nou, valt wel mee hoor.' 'Ik woon in het Zeeheldenkwartier.' 'Oh, leuk.' 'Ja, niet zo ver ook.' 'Ik weet het, ik heb er zelf ook twee jaar gewoond.' 'Waar?' 'Prins Hendrikplein.' 'Oh, met die schilkpadden toch?' 'Ja, met die schilpadden.' - er staat een fontein met schilpadden daar- 'Ik wwon daar om de hoek, hoogtens een kwartiertje fietsen.' 'ik weet bhet' laffe kankerhoer, laf teringwijf. prijs de Heer, prijs Hem, prijs je christelijke zelfverloocheningsmoraal. ik wil je niet naaien; lelijk was ze. leleijk. dik. blond, puisten. nog meer bier. laat ze maar lappen; de anderen. De hel zijn ze. (sartre)
Ik op de fiets weer naar RIjswijk, thuis. gratis bier. lelelijke wijven die door je geneukt willen worden, lelelijke mannen die met lelijke wijven willen neuken maar nog lelijker zijn dan dat wijf en de hele avond bier voor je kopen omdat ze er alles aan willen doen niet als een klootzak over te komen bij dat wijf omdat ze dneken dat ze dan wel met je willen neuken, ofzo. debiel. hahahaha. in iede geval; weer thuis. We hoeven de heer niet de danken dat we knap zijn, we danken de heer dat we niet zo afschuwelijk lelijk en wereldvreemd zijn dat we bij anderen misselijkheid opwekken waartoe zij als enige uitvlucht het afstompen van zoveel mogelijk wereldlijke invloeden, door drugsgebruik, seks, sigaretten, jazz, wat dan ook noodzakelijk achten. Ik dank U, Heer, amen.
quote:We hoeven de heer niet de danken dat we knap zijn, we danken de heer dat we niet zo afschuwelijk lelijk en wereldvreemd zijn dat we bij anderen misselijkheid opwekken waartoe zij als enige uitvlucht het afstompen van zoveel mogelijk wereldlijke invloeden, door drugsgebruik, seks, sigaretten, jazz, wat dan ook noodzakelijk achten. Ik dank U, Heer, amen.
Ehm, ik heb voor geen dag eten, misschien kan je wat voedselpakketten maken.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De vriezer zit vol. Ik heb voor een maand eten.
Ja, dat kan ik wel. Maar ik ga het niet naar Haaksbergen brengen.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:28 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ehm, ik heb voor geen dag eten, misschien kan je wat voedselpakketten maken.
wat zeik je nou man? idiootmongoolteringlijer.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:54 schreef JAM het volgende:
Ja, zo ging het.
Ik roep iet op me af, ik ben niet in staat tot normale communicatie met vrouwen. Ik heb de mening van een andere vrouw gevraagd. Ik zeg: 'Ik weet niet hoe het komt. Ik kom aan de bar, ja? Ik bestle een biertje. Ik zeg; 'Doe mij een biertje', de neger geeft me een biertje. Een man duwt me een ID-kaart in m'n gezicht. Hij zegt: 'HAVE YOU SEEN THIS MAN?' Ik denk; shit. Ik laat m'n biertje vallen. Biertje kapot. Die man, op de ID-kaart had dezelfde geboortedatum als ik. 19/9. Ik denk; shit. Naast de man staan twee vrouwen. Ik zeg: 'Shit, die man heeft dezelfde geboortedatum als ik.' De wijven kijken me aan met een blik: 'Dat zeg je alleen maar, omdat je ons wilt neuken.' Dat zegen ze ook. Ik wil ze niet neuken. Ik wil niemand neuken. Ik wil naar huis ,masturberen en over m'n buik klaarkomen want daar wordt m'n huid zo lekker zacht van en, fuck it; anders wordt de muur, het matras, de deken of iets anders smerig - niet dat dat me wat kan interesseren, maar men zou het als een argument kunnen zien.
ik dnek; shit. ik bestle een nieuwe biertje. m'n portomonee ligt verderop, op een tafle, ik pak 'm. ik loop terug, ik laat m'n id kaart zien. IT SAYS; 19/9'; ik zeg : 'Zie je; ik ben ECHT op die dag eboren. no shit. daarom liet ik m'n biertje vallen/. ik was verrast. van m'n apropot. now; fuck off. ik ga je niet neuken, teringhoer.' ze geloven me nog niet.
ik ga terug naar de tafel; iuk vraag aan de tafeldame; 'Ok, ik heb een probleem. als ik iets tegen een vrouw zeg, dan denk ik dat zei denkt dat ik dat alleen maar zeg omdat ik met haar wil neuken. ik ben niet in staat tot normale communicatie met vrouwen. alles vatten ze op als; 'die jongen wil met me neuken.' daarom zegt hij; 'hey, hoe laat is het? hey, weet je waar de kore koediefstraat is? hey, ik wil graag een pakje dunhill.' kom ik echt zo over?'
'ja.', ze glimlacht. ze gniffelt. ze bijt op haar lip.
oh shit.
oh shit.
ze is getrouwd.
Ik woon in Amsterdam.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik wel. Maar ik ga het niet naar Haaksbergen brengen.![]()
Het is vandaag vandaag, idioot.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:31 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Morgen werken...
Die in Amsterdam woont.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij was toch Roel uit Haaksbergen?
quote:Op zondag 4 februari 2007 12:33 schreef Z het volgende:
Nog van harte Lienekien.
Ja, ik geloofde er al niks van. Nu helemaal niet meer.quote:
Hoezo niet?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik geloofde er al niks van. Nu helemaal niet meer.![]()
Wil je dat even privé komen bevestigen?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:36 schreef dwerg het volgende:
Oh, maar het is dus echt waar, Lienekien: Pope is geen kloon. Hij is Roel uit Haaksbergen die nu in Amsterdam studeert.
quote:Op zondag 4 februari 2007 12:32 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Het is vandaag vandaag, idioot.
Ik kan elke stoeptegel beschrijven, van mijn huis naar centrum, van centrum naar de Oudemanhuispoort, van de Oudemanhuispoort naar mijn huis. IR heb ik al meerdere keren gezien. Wacht. Dat ga ik voor je opzoeken.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wil je dat even privé komen bevestigen?
Ik wil het niet weten.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:38 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik kan elke stoeptegel beschrijven, van mijn huis naar centrum, van centrum naar de Oudemanhuispoort, van de Oudemanhuispoort naar mijn huis. IR heb ik al meerdere keren gezien. Wacht. Dat ga ik voor je opzoeken.
Die moet ik onthouden. Gaat nog van pas komen.quote:
Jep. Die heb ik nog wel online, ergens. Even kijken.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:41 schreef Gellius het volgende:
Ik heb zelfs zeldzame klassenfoto's van Pope uit zijn Haaksbergse tijd in mijn digitale bezit, Lienekien. Geloof het maar: Pope is ècht.
Hoezo? Niets is raar.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die moet ik onthouden. Gaat nog van pas komen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |