Het ging zo ja;
Ik zit op een terras, vraag me niet waarom, maar om half een 's nachts met zeven graden hebben we terrassen in Den Haag. Er zit een wijf en een vent tegenover me, een wijf en een vent nasat me maar de laatste twee daarvan zijn vrienden van me en een stel; dus, OK. Dat wijf, die van de eerste zegt: 'Hey, mag ik misschien een sigaret van je?' Ik zeg: 'Ok.' Die vent zegt: 'Zou je dat nu wel doen? Je bent net gestopt met roken.' Ik zeg; 'Fuck it.' - pauze - 'Vies he, van die wijfen die roken? Is het net alsof je een asbak aan het uitlikken bent.' 'Haaha, nee, we zijn gewoon -vrienden-' vent vekankerd, ik denk; 'OK.' 'Zeg, ga jij nog wat te zuipen halen?' 'OK.' Vent gaat zuipen halen, hahaha, gratis bier. kanekrvent. wijf wil neuken; 'Waar woon je?' 'Rijswijk.' 'Ben je met de fiets?' 'Ja.' 'Ook ver zeg, helemaal naar Rijwsijk.' 'Nou, valt wel mee hoor.' 'Ik woon in het Zeeheldenkwartier.' 'Oh, leuk.' 'Ja, niet zo ver ook.' 'Ik weet het, ik heb er zelf ook twee jaar gewoond.' 'Waar?' 'Prins Hendrikplein.' 'Oh, met die schilkpadden toch?' 'Ja, met die schilpadden.' - er staat een fontein met schilpadden daar- 'Ik wwon daar om de hoek, hoogtens een kwartiertje fietsen.' 'ik weet bhet' laffe kankerhoer, laf teringwijf. prijs de Heer, prijs Hem, prijs je christelijke zelfverloocheningsmoraal. ik wil je niet naaien; lelijk was ze. leleijk. dik. blond, puisten. nog meer bier. laat ze maar lappen; de anderen. De hel zijn ze. (sartre)
 Ik op de fiets weer naar RIjswijk, thuis. gratis bier. lelelijke wijven die door je geneukt willen worden, lelelijke mannen die met lelijke wijven willen neuken maar nog lelijker zijn dan dat wijf en de hele avond bier voor je kopen omdat ze er alles aan willen doen niet als een klootzak over te komen bij dat wijf omdat ze dneken dat ze dan wel met je willen neuken, ofzo. debiel. hahahaha. in iede geval; weer thuis. We hoeven de heer niet de danken dat we knap zijn, we danken de heer dat we niet zo afschuwelijk lelijk en wereldvreemd zijn dat we bij anderen misselijkheid opwekken waartoe zij als enige uitvlucht het afstompen van zoveel mogelijk wereldlijke invloeden, door drugsgebruik, seks, sigaretten, jazz, wat dan ook noodzakelijk achten. Ik dank U, Heer, amen.

"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."