Dat wou ik eigenlijk wel doen, maar is er nog niet van gekomen. Veel mensen hier hebben dat wel gedaan. Misschien dat ik het binnenkort nog koop.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:24 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoi LXIV. Ik heb je gemist (en dat zelfs in een vorig langzaampraattopic gemeld).
Ik vroeg me af: heb jij De Vliegeraar gelezen?
Hiep, hiep!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 07:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
Van harte gefeliciteerd Lienekien!!
Badminton doet men altijd goed.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:20 schreef JAM het volgende:
Daarom speel ik ooit nooit badminton en schrijf ik nooit bagetalliseren. Of bagataliseren. Of bagattalizeren.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
we?!!
Ik vind het wel fijn juist, weer eens wat anders dan goedemorgen, goedemiddag, m'n kat is ziek en goede avond
En ik ben blij dat er weer eens wat andere mensen komen
Dit vind ik een prachtige en aangename uiteenzetting van 'kunst'. Phew.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:46 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet raar. Ik heb me dat wel eens afgevraagd. Kunst is - zo zie ik het dan - het vervaardigen van iets (tsja!)dat een sterke mate van persoonlijke originaliteit bezit, maar dat tegelijk in meer algemene zin ook erkend wordt als een uitzonderlijk kundig uitgevoerde presentatie. Dat wil zeggen dat ambachtelijkheid en vakkennis net zo'n belangrijk element vormen als de originaliteit. Dat wordt nog wel eens vergeten, vind ik, waardoor veel huisvlijt en nijver geklei en gepunnik ook als kunst worden gepresenteerd. Uiteindelijk is het een discussie zonder eind, hoewel de tijd en de cultuur toch een soort zelfreinigend vermogen blijkt te bezitten. Gelukkig.
Ja, duh.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:57 schreef Gellius het volgende:
Jullie blijven liever met drie users onder mekaar niet over kunst en literatuur praten?
Toch nog iemand die de moeite neemt en zich niet lafjes achter een of meerdere stijlbloempjes verschuilt!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:32 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Dit vind ik een prachtige en aangename uiteenzetting van 'kunst'. Phew.
Dát moet je even uitleggen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:34 schreef Gellius het volgende:
[..]
Toch nog iemand die de moeite neemt en zich niet lafjes achter een of meerdere stijlbloempjes verschuilt!
Stel je niet aan man. Het is niet al goud dat blinkt!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Kunst zit in het hele leven
Als je dat niet inziet dan weet je niet wat kunst betekend. Als je de kunst van het echte leven niet weet in te schatten dan heb je geen besef over kunst.
Je kunt 10000 schilderijen gezien hebben en ontelbare boeken gelezen hebben, als je de kunst van het leven niet inziet dan ben je nergens.
En dan wederom kliekjes vorming in slow-chat topics. Een vaste groep en komt er iemand nieuw bij die anders is dan is het meteen![]()
![]()
Ga zo door
Maar zo is ieder slow-chat topic op fok! van dien aard.
Dat vermoedde ik, of in ieder geval had ik die mogelijkheid in acht genomen, maar dan nog begrijp ik het niet, Gelly.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:35 schreef Gellius het volgende:
Ach, ik bedoelde het ironies, Poep.
Nu, ja, dat ik het ironies bedoelde was natuurlijk op zichzelf al een sarcastische verwijzing naar de ironie. Ik heb wat moeite om mij aan de wurggreep van het postmodernisme te ontworstelen, geloof ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:37 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik, of in ieder geval had ik die mogelijkheid in acht genomen, maar dan nog begrijp ik het niet, Gelly.
Ik denk dat bij dromenvanger een cursusje taalfilosofie geen kwaad zou kunnen. Of wat voor cursus dan ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:39 schreef Gellius het volgende:
Dromenvanger is zo iemand die geen keuzes durft te maken en dus alles kunst vindt, vrees ik. Dat is heel jammer, want alles alles kunst is, is niets kunst. Als alles kan, is niet meer verrassend of overrompelend. Ik zou niet graag in zo'n grijs en kleurloos universum, waar geen droom te vangen valt, willen rondlopen.
Ik hou mij niet zo bezig met het postmodernisme omdat ik weet waar dat in ontaardt. Gisteren kwam ik echter een mooi postmodernistisch bedrijventerrein tegen, aan het eind van de Jan van Galenstraat. Ik vond het mooi.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:41 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nu, ja, dat ik het ironies bedoelde was natuurlijk op zichzelf al een sarcastische verwijzing naar de ironie. Ik heb wat moeite om mij aan de wurggreep van het postmodernisme te ontworstelen, geloof ik.
Het bevalt me bevallig aangenaam al sinds de dag dat ik hier woon en nog steeds. Het wordt wel steeds saaier, maar dat heeft ook wel wat. Wanneer gaan we samen speeddaten? Desnoods dubbeldaten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:44 schreef Gellius het volgende:
Ik hoop het maar, Pope. Blijf zwoegen! Hoe bevalt Amsterdam inmiddels?
Nee man, straks kom ik die lilleke kop van jou tegen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:44 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Van harte, Lienekien.
Ik ga eens kijken op de UvA dan, gratis eten.![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:46 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Je komt me sowieso wel tegen.
Ja. Ik kom hier elke dag net zoveel bekenden tegen als ik vroeger in mijn ouderlijk dorp deed.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:50 schreef Gellius het volgende:
Amsterdam is een dorrup.
De donder is nog niet opquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:55 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Donder op joh met je streepjemond.
GODVERDOMME. IK WIL NIET ALTIJD EEN KLOON GENOEMD WORDEN.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:01 schreef Augustina het volgende:
Jullie zijn klonen, hè?
Gedraag je dan niet zo.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
GODVERDOMME. IK WIL NIET ALTIJD EEN KLOON GENOEMD WORDEN..
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:32 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:. Jij hebt zeker ook allochtoonse (
) vrienden.
.
Maar gelukkig is niet alles kunst, ook niet in het huidige postmodernismequote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:39 schreef Gellius het volgende:
Dromenvanger is zo iemand die geen keuzes durft te maken en dus alles kunst vindt, vrees ik. Dat is heel jammer, want alles alles kunst is, is niets kunst. Als alles kan, is niet meer verrassend of overrompelend. Ik zou niet graag in zo'n grijs en kleurloos universum, waar geen droom te vangen valt, willen rondlopen.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:10 schreef broer het volgende:
Zeg, zeg! Moet jij geen voorbereidingen treffen voor vanavond?
Hup! Aan het werk!
Nou, dat zou onderhand toch tijd worden, niet? Waarom wordt ze anders door iedereen gefeliciteerd?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
Is/was Lienekien überhaupt wel op zoek naar een man? Of is dat maar een aanname van jou LXIV??
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:35 schreef LXIV het volgende:
Nou, nou, nou, nou. Zó open en bloot hoef je het ook weer niet te roepen!
![]()
Nu ja, ik heb nooit gevraagd of ze wel op mannen valt..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, dat zou onderhand toch tijd worden, niet? Waarom wordt ze anders door iedereen gefeliciteerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |