't Is kut.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:00 schreef Gellius het volgende:
Ligt het overigens aan mij, of is het forum vanavond wel origineel maar niet erg vakkundig en ambachtelijk, qua verbinding?
we?!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:42 schreef Lienekien het volgende:
Maar we zijn hier nu eenmaal van het oppervlakkige socializen. Voor inhoudelijkheid zoeken we meestal andere topics op. Is mijn beleving.
Hier heeft Ollie wel een uitgesproken mening over. Ik wil bij deze dan ook graag het woord aan haar geven, en jullie verder een prettige avond wensen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Als ik met mensen omga dan zie ik het niet als wie raarder is. Wel okey om eens met mensen samen raar te filosoferen en raar te doen over van alles en nog wat.
"Is mijn beleving." Einde citaat.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
we?!!
Ik vind het wel fijn juist, weer eens wat anders dan goedemorgen, goedemiddag, m'n kat is ziek en goede avond
En ik ben blij dat er weer eens wat andere mensen komen
O, Ollie is een meisje.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hier heeft Ollie wel een uitgesproken mening over. Ik wil bij deze dan ook graag het woord aan haar geven, en jullie verder een prettige avond wensen.
Indeed, indeed.quote:
OK. Ik ben tevreden, men is tevreden. Ik begin zowaar in een normaal ritme te komen.quote:
Dat is snel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:18 schreef JAM het volgende:
[..]
OK. Ik ben tevreden, men is tevreden. Ik begin zowaar in een normaal ritme te komen.
Kijk; ik doe nooit zoveel maar als ik iets doe, dan doe ik het ook goed.quote:
Nee, met jou.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:47 schreef Gellius het volgende:
Logisch, meisjes spannen altijd samen.
Nee, anders raken we zo gauw uitgepraat!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:50 schreef Gellius het volgende:
Ah, als paffianen onder elkaar! Druk je nu toch eens helder uit!
Goed idee.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:01 schreef dwerg het volgende:
Draag dan ook een onderbroek, JAM. Nu weet iedereen dat je geen onderbroek draagt.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:53 schreef Augustina het volgende:
Ligt het nou aan mij of trekt TTK steeds vreemdere vogels aan.
quote:Op ]vrijdag 2 februari 2007 15:04, in het topic [POLSC 1140] De wereld gaat aan bevlogenheid ten onder schreef sigme het volgende:
[..]
De poëtische titel, ontleend aan Max Dendermonde, trekt vreemde vogels.
Werken is niet leuk, van Stan van Houcke.quote:
quote:SVV Scheveningen wint, 1.55
Haaglandia wint, 8.21
Gelijkspel, 4.2
quote:
Mijn vader is eens tegen haar opgebotst. Blinde kip.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:19 schreef JAM het volgende:
Kop in; Prinses Marijke, die kon niet... Nu heet ze..., kan ze nog niets...
Ik zat er eigenlijk aan te denken voor tien uur nog even langs Albert Heijn te gaan, wat te drinken te kopen en dan bij wat vrinden op bezoek. Het kan zomaar dat daar nog wat te neuken valt te halen en zo niet; dan wordt er wel een mooie pot gekaart.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:24 schreef Gellius het volgende:
Lees je bij voortdurende afwezigheid van inspiratie ons nu voor uit het Haagse Sufferdje, JAM?
Dank, dank.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:26 schreef sigme het volgende:
Oh ja JAM, deze POLbewoner vindt dat je een goed POLtopic hebt geopend.
Ik LIJD vreselijk, Gellius. Ik heb je van veel dingen nog niet verteld. Dat ga ik nu ook nog niet doen, dat spaar ik op. Dat komt allemaal in MENSEN! MENSEN! MENSEN!, zo tegen 2017.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:30 schreef Gellius het volgende:
Je Lijdt niet meer, JAM. Nog even en je ontwikkelt zelfs een embonpoint..
Waar moet dat heen?
Aangezien we toch in TTK zijn; weet er vast wel iemand in welk gedicht de zin "misère, misère, misère" voorkomt. Misschien bruikbaar als interessant ding om ergens tussen voorblad en hoofdstuk 1 te drukken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:32 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik LIJD vreselijk, Gellius. Ik heb je van veel dingen nog niet verteld. Dat ga ik nu ook nog niet doen, dat spaar ik op. Dat komt allemaal in MENSEN! MENSEN! MENSEN!, zo tegen 2017.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |