Dat je zomaar ongestraft niet kunt komen opdagen. Dat je er nog nooit gewerkt had maar wel goede indruk had gemaakt op een afdeling. En dat je daar maandag gaat werken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:02 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Een raar verhaal zeg je? Hoezo raar?
Ja, ik zou natuurlijk het uitzendbureau moeten bellen, maar ik wil mijn laatste beltegoed daar niet aan verspillenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat je zomaar ongestraft niet kunt komen opdagen. Dat je er nog nooit gewerkt had maar wel goede indruk had gemaakt op een afdeling. En dat je daar maandag gaat werken.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:05 schreef Lienekien het volgende:
Welkom iedereen, in dit topic!
Ik oefen alvast een beetje de rol van gastvrouw.quote:
Kijk, dat vind ik nou leuk van je.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:05 schreef Lienekien het volgende:
Welkom iedereen, in dit topic!
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vind niets raar in zekere zin. De meest vreemde gebeurtenissen en situaties reken ik als normaal omdat ik rare zaken bij het leven vind horen.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Als ik een mens met 3 hoofden zou zien lopen op straat dan zou ik niet eens zeggen dat het raar is
Díe is raar!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:39 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:. Dromenvanger in tha house.
Wie weet zijn we even raarquote:
Misschien moeten we niet van die provocerende topictitels meer maken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:53 schreef Augustina het volgende:
Ligt het nou aan mij of trekt TTK steeds vreemdere vogels aan.
Wat is dat eigenlijk, kunst. Of literatuur. Vraag jij je dat ooit wel eens af, Gellius? Of is dat raar?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:57 schreef Gellius het volgende:
Jullie blijven liever met drie users onder mekaar niet over kunst en literatuur praten?
Nee hoor, dat is niet raar. Ik heb me dat wel eens afgevraagd. Kunst is - zo zie ik het dan - het vervaardigen van iets (tsja!)dat een sterke mate van persoonlijke originaliteit bezit, maar dat tegelijk in meer algemene zin ook erkend wordt als een uitzonderlijk kundig uitgevoerde presentatie. Dat wil zeggen dat ambachtelijkheid en vakkennis net zo'n belangrijk element vormen als de originaliteit. Dat wordt nog wel eens vergeten, vind ik, waardoor veel huisvlijt en nijver geklei en gepunnik ook als kunst worden gepresenteerd. Uiteindelijk is het een discussie zonder eind, hoewel de tijd en de cultuur toch een soort zelfreinigend vermogen blijkt te bezitten. Gelukkig.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk, kunst. Of literatuur. Vraag jij je dat ooit wel eens af, Gellius? Of is dat raar?
Als je me nu iets beter kende, dan had je gesnapt dat ik sarcastisch was.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:46 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet raar. Ik heb me dat wel eens afgevraagd. Kunst is - zo zie ik het dan - het vervaardigen van iets (tsja!)dat een sterke mate van persoonlijke originaliteit bezit, maar dat tegelijk in meer algemene zin ook erkend wordt als een uitzonderlijk kundig uitgevoerde presentatie. Dat wil zeggen dat ambachtelijkheid en vakkennis net zo'n belangrijk element vormen als de originaliteit. Dat wordt nog wel eens vergeten, vind ik, waardoor veel huisvlijt en nijver geklei en gepunnik ook als kunst worden gepresenteerd. Uiteindelijk is het een discussie zonder eind, hoewel de tijd en de cultuur toch een soort zelfreinigend vermogen blijkt te bezitten. Gelukkig.
Sarcastisch, gebruikmakend van de ironie.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:55 schreef Gellius het volgende:
Sarcastisch of ironisch?
Ah, een literaire slagroomtaart!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sarcastisch, gebruikmakend van de ironie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |