Ik vrees dat je het plaagstootje van LXIV nét even te serieus opvat.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maak jij je zorgen om het liefdensleven van onze Lien?? Ik niet hoor
Nee hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:44 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vrees dat je het plaagstootje van LXIV nét even te serieus opvat.
Omdat ze jarig is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:47 schreef LXIV het volgende:
Maar waarom wordt ze dan gefeliciteerd?
Ah, een jaartje ouder, een rimpel meer....quote:
Nou, je weet me wel op te beuren, zeg.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ah, een jaartje ouder, een rimpel meer....
En altijd nog niet aan de man?
Gefeliciteerd Lienekien!![]()
Ach meisje, het is toch maar om te plagen! Niets dan gekkigheid. Je bent zo oud als je jezelf voelt, zelf loop ik ook maar één jaartje achter op je.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, je weet me wel op te beuren, zeg.
Nee, maar jij bent 'voorzien'.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ach meisje, het is toch maar om te plagen! Niets dan gekkigheid. Je bent zo oud als je jezelf voelt, zelf loop ik ook maar één jaartje achter op je.![]()
Het is toch eerder een soort galgenhumor over het lot wat ons allen treft, het ouder worden.
Bla, bla, bla.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:02 schreef LXIV het volgende:
Voorzien zijn is een keuze.
Lekker compliment voor je vrouw/vriendin, LXIV.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:02 schreef LXIV het volgende:
Voorzien zijn is een keuze.
Verplichte kost, zou ik zeggen. Over Afghanistan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat wou ik eigenlijk wel doen, maar is er nog niet van gekomen. Veel mensen hier hebben dat wel gedaan. Misschien dat ik het binnenkort nog koop.
Zet je jezelf even in dit topic: Originele taal- en spelfouten #8 ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:23 schreef sigme het volgende:
Heitje krijg je voor een karwijtje.
Werken, luiaard! In het zweet uws aanschijnt zult gij !
Te moe voor, Lienekien. Hele dag bomen planten, niet goed voor mijn toch al zeer slechte spelvaardigheden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zet je jezelf even in dit topic: Originele taal- en spelfouten #8 ?
Ja, ik ken het boek. Heb jij het gelezen, en is het goed? Ook in literair opzicht?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Verplichte kost, zou ik zeggen. Over Afghanistan.
'Taaltechnisch' is sowieso al een rotwoord. De fout is idiomatisch.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:30 schreef LXIV het volgende:
[afbeelding]
Karwij
Vijfentwintig cent in ruil voor een klein stukje karwij. Wat is daar (taaltechnisch) fout mee?
Nu wordt het te moeilijk voor me.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Taaltechnisch' is sowieso al een rotwoord. De fout is idiomatisch.
Nee.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nu wordt het te moeilijk voor me.
Ik las dat je vanavond een feestje geeft. Komen er ook TTK-ers?
Uut Stad en Ommelaand.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:38 schreef LXIV het volgende:
Komen er dan voornamelijk mensen uit Groningen?
Ja, het is goed. Anders zou ik het niet aanraden. Alleen het allerlaatste hoofdstuk vond ik wat slapjes, voor de rest een van de beste romans die ik in jaren las.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, ik ken het boek. Heb jij het gelezen, en is het goed? Ook in literair opzicht?
Dan zal ik het beslist gaan lezen. Ik laat je weten wat ik er van vond!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, het is goed. Anders zou ik het niet aanraden. Alleen het allerlaatste hoofdstuk vond ik wat slapjes, voor de rest een van de beste romans die ik in jaren las.
Een van de geplante bomen was een Groninger Kroon. Een zogeheten bijkans vergeten rasje.quote:
Die appels zijn puik voor hete bliksem.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Een van de geplante bomen was een Groninger Kroon. Een zogeten bij vergeten rasje.
Staat naast de Drentse Bellefleur.
Allemaal import. Dus we praten 'normaal'.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Spreken jullie dan Grunnings of ABN?
PS Komt je broer ook?
Ik dacht nog wel dat jij een "echte" Groningse was!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Allemaal import. Dus we praten 'normaal'.
En nee, mijn (ene) broer kon niet (te ziek). Mijn (andere) broer komt apart een keer met zijn gezin en dan gaan we wat LEUKS doen.
Opnieuw excuus voor de typefouten, ik ben echt te moe.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die appels zijn puik voor hete bliksem.
Hooguit een paar zinnetjes.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel dat jij een "echte" Groningse was!
Kun je trouwens het dialect spreken?
Ik zag ze niet eens!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Opnieuw excuus voor de typefouten, ik ben echt te moe.
't Harde. Dat ken ik wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hooguit een paar zinnetjes.
En Augustina dacht dat ik uit Haarlem kwam.
Mijn geboortegrond ligt ergens bij 't Harde in de buurt. Mijn ouders komen uit twee uithoeken van 't land. Ik ben opgegroeid in Assen en woon nu 't langst in de stad Groningen. Zo.
Leuke naam!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:51 schreef sigme het volgende:
Oh LXIV, 't lutje popke heet Luka.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
't Harde. Dat ken ik wel.Ben je door je studie in Groningen terechtgekomen?
Ik heb vandaag ook voor hem een boom gekocht, die kan dan bij de beide andere bomen staan. Bij het planten wordt er ritueel het eh geboorteoverschot onder begraven.quote:
En blijven plakken. Groningen vind ik in ieder geval de leukste stad van het Noorden.quote:
Geboorteoverschotquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook voor hem een boom gekocht, die kan dan bij de beide andere bomen staan. Bij het planten wordt er ritueel het eh geboorteoverschot onder begraven.
Eh, jij bent een kundig kok toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Geboorteoverschot![]()
Ok, maar snap het! Ik vraag me nu af waar ik dat van ons gelaten heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |