Het duurt doorgaans nogal een tijd voordat de onderhandelingen en verkoop rond zijn. Ga maar uit van minimaal een paar maanden. Ik ben vaak bij onderhandelingen betrokken (ben advocaat van bedrijven) dus ik kan het weten. Tot het moment van finale ondertekening zou IK als koper het programma in een zo gunstig mogelijk daglicht stellen. Waarom zouden ze het programma nu dan al (langzaam) aan het afbreken zijn? Ik zie de logica niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Welnee man, als het wordt verkocht kan het hier van de buis. Tien is een promo-kanaal waarop geen winst gemaakt hoeft te worden. Het echt belangrijke bedrijf heet Talpa Content, waar nieuwe formats bedacht en ontwikkeld worden. Ieder internationaal verkocht programma (zoals bijv BB) helpt de boel draaiend te houden.
Inderdaad ja, ik zat maar te wachten met bovenstaande tekst in m'n geheugen gecopieerd. Maar eigenlijk moet deze opmerking in de CODCOS.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat duurde het flokking lang voor er een nieuw topic was.
Ik kan doorgaans slecht tegen kritiek, maar voor deze keer zal ik je laten levenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook jij zit er wel eens volkomen naast. Zoals nu (denk ik)
Het valt me wel op dat jij doorgaans vrij negatief schrijft over je voormalige werkgever. Zijn jullie niet helemaal lekker uit elkaar gegaan ofzo?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik kan doorgaans slecht tegen kritiek, maar voor deze keer zal ik je laten leven![]()
Time will tell, scan. Kwil niet teveel uitwijden over hoe ik denk dat de organisatie in elkaar steekt (ander forum, wellicht), maar het lijkt me dat nieuwe formats een belangrijk deel van Tien uit moeten maken. En tsja, het verkopen van BB kan JdM best eens op een goed idee hebben gebracht, dunkt me. Het schijnt 'iets meer dan de kostprijs' te hebben opgeleverd...
Ehm, ik denk ook niet dat ze het aan erosie onderhevig laten zijn als de verkoop nog niet rond is. Maar daarna...?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:55 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Het duurt doorgaans nogal een tijd voordat de onderhandelingen en verkoop rond zijn. Ga maar uit van minimaal een paar maanden. Ik ben vaak bij onderhandelingen betrokken (ben advocaat van bedrijven) dus ik kan het weten. Tot het moment van finale ondertekening zou IK als koper het programma in een zo gunstig mogelijk daglicht stellen. Waarom zouden ze het programma nu dan al (langzaam) aan het afbreken zijn? Ik zie de logica niet.
Wat was er negatief aan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat jij doorgaans vrij negatief schrijft over je voormalige werkgever. Zijn jullie niet helemaal lekker uit elkaar gegaan ofzo?
Ja, daarna. Maar het ging erover dat Carlos nog maar een dag zou komen en dat het programma een vroegtijdige zachte dood zou sterven. Daar geloof ik dus niets van.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ehm, ik denk ook niet dat ze het aan erosie onderhevig laten zijn als de verkoop nog niet rond is. Maar daarna...?
Yep sorryquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:59 schreef avonne het volgende:
Kan de verkoop discussie SVP verder in DGK verkocht aan de VS
Laat jij je opflokken door SM?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wat was er negatief aan?
Het valt me op dat jullie allemaal vrij negatief over mijn voormalige werkgever praten![]()
Of ze doet expres zo naief óf ze is echt werkelijk harstikke dom. Dat laatste is het meest logische als Flokkie natuurlijk.quote:
Dat dus. Dan heb je geen erg hoge pet op van meneer talpa.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ehm, ik denk ook niet dat ze het aan erosie onderhevig laten zijn als de verkoop nog niet rond is. Maar daarna...?
wat hij zegt ff spieren kweken;)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:00 schreef RTM1988 het volgende:
die tattoo staat huub egt niet, vind het verder wel een mooie tattoo
ga je gangquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:59 schreef avonne het volgende:
Kan de verkoop discussie SVP verder in DGK verkocht aan de VS
wie welquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat dus. Dan heb je geen erg hoge pet op van meneer talpa.
zonder dollen de beste zakenman van nederland. Mijn pet is eeeecht hoogquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat dus. Dan heb je geen erg hoge pet op van meneer talpa.
Bij Nena dacht ook de helft van de Fokkers dat ze zichzelf express dom voordeed...Maar af en toe een scherpe opmerking maken maakt je nog niet slim...Deze Amanda weet werkelijk niets en weet niet eens hoe de meest simpele dingen werken. Vannacht wist ze ook niet wat een "forum" was. Ze heeft geeneens email...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of ze doet expres zo naief óf ze is echt werkelijk harstikke dom. Dat laatste is het meest logische als Flokkie natuurlijk.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
zonder dollen de beste zakenman van nederland. Mijn pet is eeeecht hoog
Ik wel.quote:
Precies hetzelfde hier demins !!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:05 schreef demins het volgende:
Ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar die Ilona trek ik ook niet lang meer! Als ze praat...![]()
Volgens mij lees ik iets wat je niet bedoeldequote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier demins !!!
als er niet snel iets leuks/vreselijks gebeurd in DGK trek ik ze geen van allen meer!
(behalve Huub dan)
Demins, je hoeft haar niet te trekkenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:05 schreef demins het volgende:
Ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar die Ilona trek ik ook niet lang meer! Als ze praat...![]()
Dan wordt het tijd om te stoppen met kijken...da's beter voor je gezondheid.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier demins !!!
als er niet snel iets leuks/vreselijks gebeurd in DGK trek ik ze geen van allen meer!
(behalve Huub dan)
Ik vond het nogal schrikken kort nadat Nena hem die trap had gegeven. Brian stond te trillen met telefoon in de hand, gooide er aan paar keer 'kanker' tegenaan en maakte de redactie min of meer duidelijk dat ze iets moesten doen omdat hij een enorme drang voelde iets of iemand kapot te maken. Ik denk dat ik dat moment nog wel het meest trieste moment vond van 4 maanden DGK. Het maakte wat mij betreft enorm goed duidelijk wat voor type Brian is in de buitenwereld.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:08 schreef Roy_vdm het volgende:
Cas heeft te horen gekregen dat Brain regelmatig het woord kanker gebruikt.
ai ai ai .. koetsjie koetsjiequote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij lees ik iets wat je niet bedoelde
Hey Bart,quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
zonder dollen de beste zakenman van nederland. Mijn pet is eeeecht hoog
Mee eens. Ik vond het ook eng. Nena die wegliep, Brain die al binnen was... en ineens hoorden wij allemaal een luide schreeuw.. iets van "Kanker" en "Puta"... griezelige vent.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond het nogal schrikken kort nadat Nena hem die trap had gegeven. Brian stond te trillen met telefoon in de hand, gooide er aan paar keer 'kanker' tegenaan en maakte de redactie min of meer duidelijk dat ze iets moesten doen omdat hij een enorme drang voelde iets of iemand kapot te maken. Ik denk dat ik dat moment nog wel het meest trieste moment vond van 4 maanden DGK. Het maakte wat mij betreft enorm goed duidelijk wat voor type Brian is in de buitenwereld.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond het nogal schrikken kort nadat Nena hem die trap had gegeven. Brian stond te trillen met telefoon in de hand, gooide er aan paar keer 'kanker' tegenaan en maakte de redactie min of meer duidelijk dat ze iets moesten doen omdat hij een enorme drang voelde iets of iemand kapot te maken. Ik denk dat ik dat moment nog wel het meest trieste moment vond van 4 maanden DGK. Het maakte wat mij betreft enorm goed duidelijk wat voor type Brian is in de buitenwereld.
Dat was al erg ja, maar daarna werd het nog veel enger vond ik. Hij stond daar met telefoon in de hand een beetje een excuus te maken voor als hij iets of iemand kapot ging maken. Dat hij er dan niets aan zou kunnen doen als dat zou gebeuren. De rillingen lopen me nu nog over de rug.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:13 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vond het ook eng. Nena die wegliep, Brain die al binnen was... en ineens hoorden wij allemaal een luide schreeuw.. iets van "Kanker" en "Puta"... griezelige vent.
Een kansloze stakker?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo, die komt hard aan.. zou je dat ook in haar gezicht durven zeggen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom doet Natasiaaaa ook niet mee aan die actie?, hoeft ze ook een maand haar snor niet te blonderen of te scheren.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:01 schreef Brici het volgende:
heeft iemand een goed plaatje van huubs tattoo?
Zonder twijfel, maar ik verwacht ook met losse handjes. Hij was niet voor niets enorm trots op zichzelf dat hij niets terug had gedaan. Daarmee zegt hij toch indirect dat hij dat normaal wel doet.quote:
Stedje van Plezeer! Niks mis mee, toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:14 schreef Kinga het volgende:
wtf is er mis met venlo? rollen ze wat dom met hun ogen...
dat is optisch bedrog, zn lichaam is niet zo grootquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:17 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Dat kan Huub niet zijn, z'n zwengel is veel langer.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:16 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Zo, die komt hard aan.. zou je dat ook in haar gezicht durven zeggen?![]()
Overigens vond ik dat Satanaël hem prima onder controle wist te houden op dat moment. Hij zei precies de juiste dingen tegen hem. Brain stond op springen. Hij zei inderdaad dat hij iets ging stuk maken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was al erg ja, maar daarna werd het nog veel enger vond ik. Hij stond daar met telefoon in de hand een beetje een excuus te maken voor als hij iets of iemand kapot ging maken. Dat hij er dan niets aan zou kunnen doen als dat zou gebeuren. De rillingen lopen me nu nog over de rug.
Hier niet, alleen aan het begin van de middag klapte die er ff uit maar verder geen last van buffers oidquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
Streams doen vervelend .....ja, de mensen erop ook, maar het is lastig kijken zo. Iemand anders ook last van?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]op haar eigen manier:
"Natasiaaaa er is een snorrenactie, een snorrenactie, hey Natasia er is een snorrenactie. DOE JE MEE? DOE JE MEE? DOE JE MEE?...."
En je bent nog niet aan de baco's begonnen??? Chapeau!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:23 schreef scanman01 het volgende:
Ligt het aan mij of is haar stem opeens wat minder erg geworden. Ik kan het nu in ieder geval even weer aanhoren.
Alleen nog maar aan de senseoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:24 schreef demins het volgende:
[..]
En je bent nog niet aan de baco's begonnen??? Chapeau!
En ik aan de Red Bullquote:
nu nog de rijlessen van nataars terugbrengen tot 1x per maand, blijft ze nog even onder onsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:21 schreef Mereltje het volgende:
Ze mogen niet meer alles doen, thaiboxen van Bart kan ook nog maar 1 keer in de week.. arme miljonairs..
ik wilde reageren en had al wel 'wat' staan, maar heb me bedacht.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:12 schreef farceman het volgende:
[..]
Hey Bart,
Hoe groot is de kans dat jij ook naar de meet en greet van Jeroen en Milica uit BB6 gaat?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:28 schreef pullup het volgende:
Bart : Nena Jurre is volgens mij nog vrijgezel
Amanda: Nou ik ben bezet
Bart: Jaha maar ik had het niet over jou he maar over Nena
Amanda: O, maar die is ook vrijgezel
Slim is ze niet![]()
quote:
Denk niet eens dat dat nodig zal zijn, ik heb een vermoeden dat Sylvia haar absoluut niet mag. En zelfs Huub zie ik geen actieve poging doen om haar in z`n groepje te krijgen...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Amanda staat bijna 100% onder bewaking van één iemand van BBNN, om maar zoveel mogelijk te stalken en manipuleren.
ik zei het al eerder, ze heeft geen toegevoegde waaarde voor HIS, errder gevaarlijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Amanda staat bijna 100% onder bewaking van één iemand van BBNN, om maar zoveel mogelijk te stalken en manipuleren.
Het hele circus ruikt een beetje als een naar gooise matrasquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:32 schreef scanman01 het volgende:
Ilona: "Mijn vader kan wel zorgen dat het in de Party komt. Mijn broertje werkt bij de glossy... "
Wat is dat voor familie?
Die bezuinigingen zijn er juist zodat ze de ingrepen van natasia nog kunnen betalen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:31 schreef Mika25 het volgende:
Bezuinigingen? Zeg dan maar dag dag tegen die boob-job en andere cosmetische ingrepen. Of gaat er weer een uitzondering gemaakt worden voor zdngmw?
Normaal zou ik denken dat dat een sarcastische opmerking zou zijn. Maar afgaande wat ik de afgelopen 5 weken allemaal gezien heb ben ik geneigd om je te geloven...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:34 schreef scanman01 het volgende:
Die bezuinigingen zijn er juist zodat ze de ingrepen van natasia nog kunnen betalen.
Ze is op zich meer mijn smaak dan Nena. Alleen die stemquote:
Dat de playboy alleen interesse in haar had als ze Nena kon overhalen zegt genoeg.quote:
Ze is er niet in gezet als blijvertje.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben er nog altijd niet achter wat de motivatie was om juist Amanda erin te zetten.
Hoezo gaat zij voor boeiende tv zorgen
Bij Huub en Nathanael was dat al vrij snel duidelijk.
Amanda is volgens mij niet in staat om iets 'te spelen'. Daar is ze gewoonweg niet slim genoeg voor denk ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:42 schreef Sug4r het volgende:
Amanda is Nena's beste vriendin toch of een ervan? Het lijkt wel of ze haar helemaal niet gevolgd heeft aan haar reacties te merken. Of zou het gespeeld zijn?
Toen ze er gisteren in ging werd er ook al vrij hard gehuild. Dus ik weet het niet. Erg stabiel lijkt ze me juist niet, maar we zullen zienquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:43 schreef Gert het volgende:
Het lijkt me op de een of andere manier een type dat niet in een hoekje gaat zitten huilen, maar ongenadig hard en grof terugvecht.
Een echte vriendin staat natuurlijk klaar om Nena op te vangen, na vier maanden gekkenhuis. Die gaatr niet voor eigen roem zélf dat huis in. Ze wist enkele uren van tevoren dat ze niet mét Nena in het huis zou komen, en had gewoon moeten weigeren.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:42 schreef Sug4r het volgende:
Amanda is Nena's beste vriendin toch of een ervan? Het lijkt wel of ze haar helemaal niet gevolgd heeft aan haar reacties te merken. Of zou het gespeeld zijn?
Als we al die verhalen van Nena moeten geloven is ze harstikke instabiel...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:45 schreef scanman01 het volgende:
Toen ze er gisteren in ging werd er ook al vrij hard gehuild. Dus ik weet het niet. Erg stabiel lijkt ze me juist niet, maar we zullen zien
Je hoeft ook beslist niet stabiel te zijn om furieus te reageren zodra je in een hoekje gedreven wordt. Integendeel haast , zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen ze er gisteren in ging werd er ook al vrij hard gehuild. Dus ik weet het niet. Erg stabiel lijkt ze me juist niet, maar we zullen zien
Ja precies.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Een echte vriendin staat natuurlijk klaar om Nena op te vangen, na vier maanden gekkenhuis. Die gaatr niet voor eigen roem zélf dat huis in. Ze wist enkele uren van tevoren dat ze niet mét Nena in het huis zou komen, en had gewoon moeten weigeren.
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hoeft ook beslist niet stabiel te zijn om furieus te reageren zodra je in een hoekje gedreven wordt. Integendeel haast , zou ik zeggen.
Dat weet ik niet hoor. Nena heeft haar familie ook nog en het is voor Amanda misschien wel de kans van haar leven. Ik weet zeker dat nena het ook best wel begrijpt dat Amanda die kans gewoon niet kan laten lopen. Zo'n kans krijg je nooit meer.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Een echte vriendin staat natuurlijk klaar om Nena op te vangen, na vier maanden gekkenhuis. Die gaatr niet voor eigen roem zélf dat huis in. Ze wist enkele uren van tevoren dat ze niet mét Nena in het huis zou komen, en had gewoon moeten weigeren.
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Jullie hebben allemaal gelijk, maar vergeten dat er aan de andere kant meer als 1miljoen klaarstaat als je wint. Er zijn maar weinig mensen die dat kunnen verdienen in 1 a 2 jaar.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens
Geld is onbelangrijker dan vrienschap in mijn ogenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:55 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Jullie hebben allemaal gelijk, maar vergeten dat er aan de andere kant meer als 1miljoen klaarstaat als je wint. Er zijn maar weinig mensen die dat kunnen verdienen in 1 a 2 jaar.
Ik kan me niet voorstellen dat Amanda voor de winst gaat, het programma is al maanden. Ik denk dat ze in het huis is gekomen om bijv. in de Playboy te komen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:55 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Jullie hebben allemaal gelijk, maar vergeten dat er aan de andere kant meer als 1miljoen klaarstaat als je wint. Er zijn maar weinig mensen die dat kunnen verdienen in 1 a 2 jaar.
Is ook maar waarom zou dit je vriendschap in de weg staan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geld is onbelangrijker dan vrienschap in mijn ogen
Voor mij ook, échte vriendschap is niet te koop.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geld is onbelangrijker dan vrienschap in mijn ogen
echte vriendschap overleeft ook een jaar met minder of weinig kontakt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:00 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Voor mij ook, échte vriendschap is niet te koop.
juistquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:02 schreef ron1970 het volgende:
[..]
echte vriendschap overleeft ook een jaar met minder of weinig kontakt.
Zeker waar, maar het voelt voor mij alsof een vriendin er met je ex vandoor gaat. Ex mag dan zogenaamd, maar het doet pijnquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:02 schreef ron1970 het volgende:
[..]
echte vriendschap overleeft ook een jaar met minder of weinig kontakt.
Ja precies. Zo voel ik dat ook.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zeker waar, maar het voelt voor mij alsof een vriendin er met je ex vandoor gaat. Ex mag dan zogenaamd, maar het doet pijn
Dat komt omdat ie zn snor moet laten staanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:07 schreef Black_king het volgende:
Brian is going psycho. Hij lacht smakelijk om zichzelf als hij zich scheert.....
hij heeft nu zijn tattoo als excuusquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:08 schreef ron1970 het volgende:
Huub ligt op zijn gemak een boekje te lezen
Papagaaiquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zie die psycho weer voor de spiegel staan en naar z'n eigen te lachen
Ja, dat snap ik, maar kun je dat griezelige lachen ook verklaren?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ie zn snor moet laten staan
Gewoon wat dollerijquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:10 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar kun je dat griezelige lachen ook verklaren?![]()
Mooi omschreven! Dat is ook het gevoel dat ik er bij heb.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zeker waar, maar het voelt voor mij alsof een vriendin er met je ex vandoor gaat. Ex mag dan zogenaamd, maar het doet pijn
Zin in knikkeren met Amandianoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:10 schreef Black_king het volgende:
[..]
Is voor de actie 'laat je snor staan tegen kanker'quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:10 schreef bosb het volgende:
Ik vind het laten staan van een snor ook niet echt miljonair-style..
Dat komt omdat ie zijn eigen helemaal ""De man"" vindt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:10 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dank je Gert, zo voelt het en dat haat ik van een vriendinquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi omschreven! Dat is ook het gevoel dat ik er bij heb.
Tsja..... Goede actie opzich, maar als ik hem over een maand zie denk ik niet dat hij eruit ziet als miljonair...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:12 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Is voor de actie 'laat je snor staan tegen kanker'![]()
Niemand?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:07 schreef farceman het volgende:
Klopt het dat bart zijn thai boks wedstrijd niet meer door gaat?
Is trouwens ook niet echt miljoinairswaardig.
ZOu wel een leuk idee zijn om Bart en Brian tegen elkaar te laten vechten
Sorry LS, maar "zn eigen" = zichzelfquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kreeg ineens een deja vú met Joost. Die kon ook altijd zo lekker tegen z'n eigen doen bij de spiegel.
Sorry maar ik kan het verband met een ex niet leggen, het 1 is zakelijk en het ander emotioneel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je Gert, zo voelt het en dat haat ik van een vriendin
Laat ze een hersencorrectie uitvoeren ?quote:
Dat stadium is Brian bij mij al lang gepasseerd. Hij is de belichaming van het woord narcismequote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
(althans daar ga ik goedschiks vanuit)
Wilde ik ook al zeggen, maar dan word je hier gelijk taalpurist genoemd.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sorry LS, maar "zn eigen" = zichzelf
In de kooi gaan is niet zakelijk. Net zo emotioneel als wat. Ik bedoel: Eerst claimen een goede vriendin te zijn, alles delen en dan je vriendin in de steek laten door haar niet te steunen maar haar plek in te nemen. Zakelijk is een baan overnemen. Dat is hier niet het geval. Veel denken van wel, maar dat ik bull shitquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:14 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Sorry maar ik kan het verband met een ex niet leggen, het 1 is zakelijk en het ander emotioneel.
Mee eens, maar denk nu Nena weg is dat Brian een stuk kalmer en meer stabielere factor wordt in het huis maar das mijn analysequote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:15 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dat stadium is Brian bij mij al lang gepasseerd. Hij is de belichaming van het woord narcisme![]()
Nee ze krijgt een echt hartquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Laat ze een hersencorrectie uitvoeren ?
Ik zeg het nooit omdat ik zelf fouten zat maak, maar LS schrijft zo veel brieven dat het misschien een tip kan zijn om wat slimmer over te komenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Wilde ik ook al zeggen, maar dan word je hier gelijk taalpurist genoemd.
Er stond z'n en niet zn.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze gaat snel voorruit, toen ze gisteren het huis in kwam had ze geen idee wat ze wilde gaan doen en nu wilt ze ineens allemaal dingen gaan leren?!?!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:18 schreef bosb het volgende:
Amanda wil vrouw worden in de kooi. koken, schoonmaken etc... Hoezo geemancipeerd
het was niet de bedoeling om haar plek in te nemen...maar om daar samen te gaan zitten, gezellig als vriendinnenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
In de kooi gaan is niet zakelijk. Net zo emotioneel als wat. Ik bedoel: Eerst claimen een goede vriendin te zijn, alles delen en dan je vriendin in de steek laten door haar niet te steunen maar haar plek in te nemen. Zakelijk is een baan overnemen. Dat is hier niet het geval. Veel denken van wel, maar dat ik bull shit
De rest van de zin is ook poep.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mischien is Nena wel blij dat iemand het voor haar af kan maken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
In de kooi gaan is niet zakelijk. Net zo emotioneel als wat. Ik bedoel: Eerst claimen een goede vriendin te zijn, alles delen en dan je vriendin in de steek laten door haar niet te steunen maar haar plek in te nemen. Zakelijk is een baan overnemen. Dat is hier niet het geval. Veel denken van wel, maar dat ik bull shit
We hebben het dat over een hersenimplantatie, als er plek voor is....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Laat ze een hersencorrectie uitvoeren ?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zeg het nooit omdat ik zelf fouten zat maak, maar LS schrijft zo veel brieven dat het misschien een tip kan zijn om wat slimmer over te komen
Op het moment dat ze van het vertrek hoorde kon ze nee zeggenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:19 schreef 2live het volgende:
[..]
het was niet de bedoeling om haar plek in te nemen...maar om daar samen te gaan zitten, gezellig als vriendinnen
Ja, ben ik achterquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:20 schreef ron1970 het volgende:
[..]
(Mannen denken af en toe anders als vrouwen)
jaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]Die twee die ik Ilona heb geschreven? En die ene naar Huub bij de kaartenactie? Is dat veel?
Ja, volgens mij ook.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:19 schreef 2live het volgende:
[..]
het was niet de bedoeling om haar plek in te nemen...maar om daar samen te gaan zitten, gezellig als vriendinnen
Het is voor Amanda net zo goed een kans op leuke dingen. Als zij het echt zo rot heeft gehad als Nena altijd beweerde, dan gunt Nena haar , als goede vriendin, deze kans.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Op het moment dat ze van het vertrek hoorde kon ze nee zeggen
Ja ik vind het ook maar vreemd hoor.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:23 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook.
Wel heel erg naief, want dat zou gewoon nooit toegelaten worden, maar ik denk niet dat ze zich met slechte intenties heeft opgegeven voor DGK.
Al blijft gisteravond me wel dwars zitten, hoor. Hoezo wisten ze niet van elkaar (familie Nena + Amanda) dat zij dat huis in ging?
In dat grote gorillahoofd is vast genoeg ruimte.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:20 schreef demins het volgende:
[..]
We hebben het dat over een hersenimplantatie, als er plek voor is....
Schat, laat het losquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Over taalpurisme gesproken. Kleinzusje is een contaminatie. Zusje is al een verkleinwoord, dus dat klein ervoor is overbodig...
Mischien had de redaktie als voorwaarde aan de familie van Nena gesteld dat ze Amanda niks mochten vertellen van het vertrek van Nena dat anders het feest niet doorging.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:23 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook.
Wel heel erg naief, want dat zou gewoon nooit toegelaten worden, maar ik denk niet dat ze zich met slechte intenties heeft opgegeven voor DGK.
Al blijft gisteravond me wel dwars zitten, hoor. Hoezo wisten ze niet van elkaar (familie Nena + Amanda) dat zij dat huis in ging?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Over taalpurisme gesproken. Kleinzusje is een contaminatie. Zusje is al een verkleinwoord, dus dat klein ervoor is overbodig...
Amanda praat alsof het allemaal in een ver verleden geweest is af en toe....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:28 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia en Amanda hebben het over party's als Sensation Black etc.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:30 schreef 2live het volgende:
[..]
Amanda praat alsof het allemaal in een ver verleden geweest is af en toe....
De redactie zal heus op tijd ingrijpen als het té saai gaat worden hoor, geduld is een zeer schone zaakquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:38 schreef yellowfirst het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een fikse ruzie......dit kabbelt maar flauw door nu...
Ik help je het hopen.....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De redactie zal heus op tijd ingrijpen als het té saai gaat worden hoor, geduld is een zeer schone zaak
Ik hoorde iig Huub eerder op de dag aangeven dat hij weer een feestje wil vanavond dus mss dat er dan meer boeiende streams zijnquote:
Contaminatie? Je bedoelt pleonasme...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een sukkelig gekeuvel. En hij verwijt het Huub groepje precies wat hij en Nastasia wat zezelf deden ( maar dat is niets nieuws meer)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:42 schreef avonne het volgende:
Ik zit uit arremoe naar Nel te luisteren![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:49 schreef Sug4r het volgende:
Natasia lijkt wel een roze olifant met die maillot aan![]()
En ook Huub vond het geen prettig gezicht zo te horen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:49 schreef Sarah-Louise het volgende:
Is de kledingstyliste met lange vakantie ofzo? .... Natas loopt echt voor joker ...
Zo voelt zich de nieuwe Nena denk ik ... nou, voor straf maar vol inzoomen dan !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:52 schreef pullup het volgende:
[..]
En ook Huub vond het geen prettig gezicht zo te horen.![]()
Natasia vind dat hij dan maar de andere kant op moet kijken.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:50 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
je was me net voor.....
[ hik, pas m'n eerste vrijdagmiddag whisky en ik zu nu al roze olifanten ]
Waarom denk je dat hij dat zegt slimmerik, hij wil er uitgestemd worden en zo 10 k besparenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:53 schreef Brici het volgende:
die bart zegt de hele tijd ik ga naar huis
DAN moet die gaan :p
.. en dat rokkie lijkt wel steeds korter te worden ... én maar bukkenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:55 schreef avonne het volgende:Die benen van dat krijswijf
Lijkt wel een kerel in een tutu
Maar dan kan hij er niet uitgestemd wordenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:56 schreef farceman het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij dat zegt slimmerik, hij wil er uitgestemd worden en zo 10 k besparen
eigenlijk ben je toch best wel een sloeber ofniet? je tijd verdoen met je opgeven voor tv-programma's etc. en je nu gedragen als een of andere godfather die gepokt en gemazeld is. Zielig eigenlijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:45 schreef Black_king het volgende:
NL heeft in de zomer al meegewerkt aan DGK vertelt hij nu......Is hij proefpersoon geweest?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:55 schreef avonne het volgende:Die benen van dat krijswijf
Doet ze denk ik expres om dat ze bang is dat de mannelijke bewoners hun ogen naar AManda laten dwalenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. en dat rokkie lijkt wel steeds korter te worden ... én maar bukken
En als je wat hoort stampen op je streams is het ook nog die roze olifantquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:55 schreef avonne het volgende:Die benen van dat krijswijf
Ze zijn nu gezamelijk vrij meligquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:09 schreef Black_king het volgende:
Bart en Huub hebben nu gewoon lol samen..... Gaat Bart de relativiteit nu allemaal inzien?
Bij mij beweegt ie niet!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:10 schreef blomst het volgende:
Als je de bewegingen van deze man ziet, dan is het helemaal niet zeker dat Brian de daad bij Nena heeft gedaan.
[afbeelding]
Slim van ze. Dan is meteen duidelijk wat voor stom mokkel intelligente jonge vrouw erbij is gekomen!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:21 schreef Roy_vdm het volgende:
Ze proberen Amando poker te leren. Veel succes jongens!
Dobbelen wie het hoogste gooit...???quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:27 schreef Black_king het volgende:
wat is een straat? Yahtzee kent ze ook niet....
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:31 schreef demins het volgende:
[..]
Dobbelen wie het hoogste gooit...???
Nee, kan ze ook niet, denk ik. Probeert ze de dobbelsteen zo hoog mogelijk in de lucht te gooien...
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:31 schreef demins het volgende:
[..]
Dobbelen wie het hoogste gooit...???
Nee, kan ze ook niet, denk ik. Probeert ze de dobbelsteen zo hoog mogelijk in de lucht te gooien...
haar hoofd is één.....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:31 schreef Cungy het volgende:
Ik zie haar hoofd net even goed, mijn god...wat is dat een opgeblazen luchtballon zeg
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:33 schreef anno-i-mus het volgende:
nena is het slimste van de vriendengroep
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:33 schreef anno-i-mus het volgende:
nena is het slimste van de vriendengroep
congrats met je scherm, maar gecondoleerd met je zicht op Natasiaaaa.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff off-topic:
Heb net een nieuw beeldscherm. van 17" naar 21"
En de helderheid is verschrikkelijk, want ik zie nu Natasiaaaaaaa niet meer als een zwarte vlek, maar als een verschrikkelijk lelijk mens.
Met een valse kop, waar je van gaat![]()
Beetje modelletje opblaaspop. Alleen die bek nog wijd open en ze mag zo opgevouwen onder me bed.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:01 schreef T-lex het volgende:
De lichaamshouding van Amanda is wel oké. Schouders naar achter en tieten vooruit lijkt het devies. Dat kleine polo'tje wat ze aan heeft helpt ook wel.![]()
Wow! Niet gezien.. wat een heerlijk moment moet dat zijn geweest om te zien...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:02 schreef StunningCunt het volgende:
Toch jammer dat Amanda echt niet snugger is: daarstraks bij het leren pokeren vroeg ze na afloop aan Huub: "is het dan niet beter om met de kaarten dicht te spelen ?" OMG !!
Mooie afsluiter, die komt volgende week weer toch? Kunnen de streams ff paar dagen uit. Het wordt me echt teveel die Flokkie-showquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:07 schreef Black_king het volgende:
Sylvia vindt de fysio wel aardig geloof ik.....
hmm iets van lipgloss? ik heb geen streams, maar zo kllinkt het.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat smeren vrouwen op hun gezicht? Zie Sylvia met een wattenstaafje iets op haar lippen smeren.
Wat hebben vrouwen toch met die make-up?
Zal Satanael wel worden, is de enige die over is die hem wel wil nuecken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:36 schreef RTM1988 het volgende:
wie gaat er nu trouwens met brian naar de zebralouch i.p.v nena?
Natuurlijk, want Nene is hetero.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:37 schreef Suikeroom het volgende:
Albert Verlinde zet Nena neer als hoer![]()
Amanda wil ook wel met Brian.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal Satanael wel worden, is de enige die over is die hem wel wil nuecken.
Had niet anders verwacht van die oude relnichtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:37 schreef Suikeroom het volgende:
Albert Verlinde zet Nena neer als hoer![]()
Mijn eerste indruk van Brian: Gladde Glijer.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Amanda wil ook wel met Brian.
Het vervelende is dat Brian aanvankelijk wel een goede indruk maakt. Verzorgd uiterlijk, gespierd lichaam, goedlachs. Maar daarna begint de ellende..
Nou gelukkig dat hij zelf wel boeiend is om naar te kijken natuurlijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:46 schreef Roy_vdm het volgende:
Ach die domme Kwalbert weer met z'n populistische gedrag: "Tja, de Gouden Kooi heeft al weinig kijkers, en de verhaallijn is ook niet boeiend"
Alsof hij dat kan weten. Hij bevestigt trouwens wel dat er besprekingen met ABC zijn voor de verkoop van het programma.
Die hebben duidelijk de klok horen luiden .... enzquote:
Ja maar toch ook weer niet zo raak dat het de tranen van Brian rechtvaardigd.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:48 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik zag de kick nu op tv, en moet zeggen dat het nogal harder overkomt dan op de streams. Die was goed raak!
Hypocriete Brain zei in het interview dat hij gewoon is weggelopen en niet heeft gescholden. "Kanker" en "puta" noem ik toch wel degelijk scheldwoorden. Dat hij die een minuut later pas uitte doet niet af aan de omstandigheid dat het een scheldactie betrof.
Het is een erg gevoelige jongen hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja maar toch ook weer niet zo raak dat het de tranen van Brian rechtvaardigd.
Ja, laten we het erop houden dat het van de schrik wasquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:54 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Het is een erg gevoelige jongen hoor
Die trap heeft hij gewoon uitgelokt, hij loopt weg inderdaad omdat het gelukt is. "Dit is goed..dit is goed..zegt hij 4 keer en binnen gelijk "Ik ben getrapt door Nena". Daarna gaat de zielepoot nog eens aan de telefoon staan te janken, dat ze eruit moet worden getrapt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:48 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik zag de kick nu op tv, en moet zeggen dat het nogal harder overkomt dan op de streams. Die was goed raak!
Hypocriete Brain zei in het interview dat hij gewoon is weggelopen en niet heeft gescholden. "Kanker" en "puta" noem ik toch wel degelijk scheldwoorden. Dat hij die een minuut later pas uitte doet niet af aan de omstandigheid dat het een scheldactie betrof.
I dont know. I hope she will come backquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:55 schreef Marrije het volgende:
Kijk ik naar een herhaling ofzo dat Nena daar aan tafel zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |