Ze zijn nu gezamelijk vrij meligquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:09 schreef Black_king het volgende:
Bart en Huub hebben nu gewoon lol samen..... Gaat Bart de relativiteit nu allemaal inzien?
Bij mij beweegt ie niet!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:10 schreef blomst het volgende:
Als je de bewegingen van deze man ziet, dan is het helemaal niet zeker dat Brian de daad bij Nena heeft gedaan.
[afbeelding]
Slim van ze. Dan is meteen duidelijk wat voor stom mokkel intelligente jonge vrouw erbij is gekomen!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:21 schreef Roy_vdm het volgende:
Ze proberen Amando poker te leren. Veel succes jongens!
Dobbelen wie het hoogste gooit...???quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:27 schreef Black_king het volgende:
wat is een straat? Yahtzee kent ze ook niet....
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:31 schreef demins het volgende:
[..]
Dobbelen wie het hoogste gooit...???
Nee, kan ze ook niet, denk ik. Probeert ze de dobbelsteen zo hoog mogelijk in de lucht te gooien...
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:31 schreef demins het volgende:
[..]
Dobbelen wie het hoogste gooit...???
Nee, kan ze ook niet, denk ik. Probeert ze de dobbelsteen zo hoog mogelijk in de lucht te gooien...
haar hoofd is één.....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:31 schreef Cungy het volgende:
Ik zie haar hoofd net even goed, mijn god...wat is dat een opgeblazen luchtballon zeg
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:33 schreef anno-i-mus het volgende:
nena is het slimste van de vriendengroep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |