Is het een omgebouwde kerel ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:19 schreef Roy_vdm het volgende:
Amando laat wel heel graag zijn tieten zien. Ik weet niet of iemand anders het al heeft geschreven, maar ik denk dat hij juist wel uit is op een Payboy-reportage (waar Nena dat juist niet was).
Oh! Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze mocht in de playboy als ze nena kon overhalen dat ook te doen.
Maar Nena wou niet
contactpunten heeft ze nietquote:
oeoeoequote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:31 schreef avonne het volgende:
[..]
contactpunten heeft ze niet
Zat meer te twijfelen of aansteken nog even uitgesteld moest worden voor enige handelingen met een schaar, een grasmaaier en een paardedrol
Amanda heeft gisteren CP gekregen van Ilona en Huubquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:31 schreef avonne het volgende:
[..]
contactpunten heeft ze niet
Zat meer te twijfelen of aansteken nog even uitgesteld moest worden voor enige handelingen met een schaar, een grasmaaier en een paardedrol
of hij staat zich af te....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:26 schreef Roy_vdm het volgende:
Ok... ff een echt COS: de cameraman van stream 2 heeft volgens mij wat teveel gezopen. Hij zoomt als een freak in en uit op de villa, duwt zijn camera dan weer naar zo dat we de plantjes te zien krijgen... het lijkt wel alsof hij een trip heeft.
jezus, druipt van de onwaarheden. knap he zo, stemming making. loosers.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:35 schreef tipsch het volgende:
wat een suf artikel in de telegraaf
carlos ging even iets vertellen wat wij niet mogen horen, ik verstond het nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:35 schreef Pulu het volgende:
waarom is het geluid weg van de fitnessruimte?
hij zoekt Nena.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:35 schreef Brici het volgende:
wat doet die cameraman toch :S
omdat carlos aan het uitleggen was dat hij nog maar 1 keer in de week komt ..... ze moeten incuttenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:35 schreef Pulu het volgende:
waarom is het geluid weg van de fitnessruimte?
Toch weer die 50%/50% discussie aanzwengelen... maar dan anders.quote:
het ging over dat krijswijfquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Amanda heeft gisteren CP gekregen van Ilona en Huub
ja die is egt niet goed manquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:35 schreef Brici het volgende:
wat doet die cameraman toch :S
Ah !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:36 schreef snetje het volgende:
[..]
omdat carlos aan het uitleggen was dat hij nog maar 1 keer in de week komt ..... ze moeten incutten
Dat lijkt me ook, hebben we dan weer mazzel mee. ik was al op zoek naar een andere addictie...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:43 schreef Roy_vdm het volgende:
Als dat programma verkocht wordt aan de USA (zie andere thread) dan LIJKT het me toch belangrijk dat het programma hier in Nederland draaiende wordt gehouden (al is het maar dat het kunstmatig in leven wordt gehouden).
zin in een flokker?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als we dat nu allemaal doen. En als DGK nog 5 jaar doorgaat. Dan komt het ook in de dikke van Dale.
Flokkie - Flokkeren.
Welnee man, als het wordt verkocht kan het hier van de buis. Tien is een promo-kanaal waarop geen winst gemaakt hoeft te worden. Het echt belangrijke bedrijf heet Talpa Content, waar nieuwe formats bedacht en ontwikkeld worden. Ieder internationaal verkocht programma (zoals bijv BB) helpt de boel draaiend te houden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:43 schreef Roy_vdm het volgende:
Als dat programma verkocht wordt aan de USA (zie andere thread) dan LIJKT het me toch belangrijk dat het programma hier in Nederland draaiende wordt gehouden (al is het maar dat het kunstmatig in leven wordt gehouden).
De kijkcijfers blijven toch rond de 300.000 schommelen, dat zal niet meer veranderen ongeacht wat ze doen. Dus ze kunnen net zo goed wat gaan bezuinigen. De vaste kijkers kijken toch wel...(standaard Flokkie-doelgroepquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:43 schreef Roy_vdm het volgende:
zal ik jouw gezicht eens onder flokken?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
zin in een flokker?
Flokker eens effe op joh,
Brian schrijft Flokkertjes
Bart is uitgeFlokkert
- filosoflokkeren
oh, dit kan nog wel wat worden
Ook jij zit er wel eens volkomen naast. Zoals nu (denk ik)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Welnee man, als het wordt verkocht kan het hier van de buis. Tien is een promo-kanaal waarop geen winst gemaakt hoeft te worden. Het echt belangrijke bedrijf heet Talpa Content, waar nieuwe formats bedacht en ontwikkeld worden. Ieder internationaal verkocht programma (zoals bijv BB) helpt de boel draaiend te houden.
De belgische BB komt eraanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:45 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, hebben we dan weer mazzel mee. ik was al op zoek naar een andere addictie...![]()
..dan krijg jij een flinke flokker onder je reet van me !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
zal ik jouw gezicht eens onder flokken?
Ik denk dat jij er nu helemaal naast flokt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook jij zit er wel eens volkomen naast. Zoals nu (denk ik)
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er nu helemaal naast flokt.
Ik denk dat ook hier een winnaar uit moet komen. Dat de stekker er niet uitgaat voordat het helemaal is afgerond. De wereld (potentiele kopers) wilde Bart ook het huis uit zien rennen ten tijde van BB1 ... en niet hoe de stekker eruit werd getrokken halverwege.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er nu helemaal naast flokt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |