nope ! die gaf al aan dat het niks meer zou worden tussen haar en brian nadat ze het wijnincident had gezienquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Huh die is toch gek op hem. Dat zou dan nog een cadeautje voor hem geweest zijn.
Maar die nieuwe schat ik ook niet erg hoog in.
Opkomend voor Natasia?![]()
Als Amanda Natasia's kleding draagt moet ze wel een kussentje gebruiken als kont-opvulling, want anders krijg je vanachter toch echt een grote lege ruimte...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:12 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia "mijn spullen zijn JOUW spullen" (tegen Amanda)
Ik zag het ook ... huiswerk, noemde Brian het.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:09 schreef BONG4002 het volgende:
Brian en NL bekeken de Panoramafoto's van Amanda
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:13 schreef Dogga het volgende:
Is het leuk?
moeite waard om de streams ff aan te gooien?
Dat is inderdaad zijn enige geluk. Als de redactie gelijk na het 1e wijn-incident (Natasia en NL) met die regel was gekomen, was het een ander verhaal geweest.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:02 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian heeft gewoon geluk gehad dat er nu pas is besloten dat wijn gooien niet mag, anders was Brian al thuis geweest en had Nena nooit kunnen trappen.
Ow, gelijk ff kijken danquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:13 schreef blomst het volgende:
Bart is weer in beeld.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Flokkie? De Flokkies?
Ik zie in gedachten Huub over 'The internets' surfen en de term 'Flokkies' tegenkomen. 's Avonds aan tafel:
"Hey Nathanael, zit niet zo boers met je mond vol te eten, man! Je lijkt wel een Flokkie!"
Natasia: "Wat is dat nou weer Joep! Wat is dat dan! Wat is dat dan!"
Huub: "Nou, eigenlijk net zoiets als jij, Natas. Een kruising tussen een Flodder en een Tokkie. Eet smakelijk"
Nathanael gelijk bellen met DGK_Red: Ik word kwetsend gestigmatiseerd, boehoe"
Je hebt wel gelijk. Ik denk dat de meeste mensen het er wel over eens zijn dat Brain een behoorlijk aandeel in de schuld heeft. Laten we weer over gaan tot de orde van de dag.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:13 schreef PokerJoker het volgende:
Kan er niet een 50-50 topic gestart worden? ik wordt een beetje moe van dat gezeur.
Oja?Oja?Oja?Oja?
ja......
der hele gedrag staat me niet..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:13 schreef tipsch het volgende:
ik vind dat "doei poepie" van Natasia richting Armando erg eng.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:09 schreef 2live het volgende:
[..]
Neeeeee, Bong, ik ook hoor.....zei het gisteren al; ik ben altijd nieuwsgierig of brian of natasia nog dommer uit de hoek kunnen komen. Nou ze stellen me nooit teleur!![]()
doet ze stream heeel snel aanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:15 schreef RTM1988 het volgende:
amanda doucht wel naakt!
BREAKING NEWS!!!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:15 schreef RTM1988 het volgende:
amanda doucht wel naakt!
Hoop het wel, vrees het niet, dan hadden ze dat al gemeld.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:14 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zijn enige geluk. Als de redactie gelijk na het 1e wijn-incident (Natasia en NL) met die regel was gekomen, was het een ander verhaal geweest.
En wie weet volgt er nog sanctie voor Brian.
ja precies, boeiend hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
BREAKING NEWS!!!!!
Bel Wilma Nanninga, dan heb je een primeur in DGK...
wie kam er nou net met die term "Flokkie" als eerste? Credits!quote:
Dito. Het huis is een zonnestraaltje armer.....quote:
Nee, dank je...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:23 schreef tipsch het volgende:
Amanda's tieten, iemand?
Dat was PietjePuk63.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
wie kam er nou net met die term "Flokkie" als eerste? Credits!
Ik was eigenlijk van plan om het er gewoon in te houden. Briaaaajen en Nataaaasya - flokker op!
Als we dat nu allemaal doen. En als DGK nog 5 jaar doorgaat. Dan komt het ook in de dikke van Dale.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
wie kam er nou net met die term "Flokkie" als eerste? Credits!
Ik was eigenlijk van plan om het er gewoon in te houden. Briaaaajen en Nataaaasya - flokker op!
damn, ik krijg meteen allemaal fantasien als ze het tegen MIJ zou hebben gezegdquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:12 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia "mijn spullen zijn JOUW spullen" (tegen Amanda)
Rustig maar, ze staat gewoon haar haar te borstelen met alles aan.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:23 schreef tipsch het volgende:
Amanda's tieten, iemand?
CP's delen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:25 schreef avonne het volgende:
[..]
damn, ik krijg meteen allemaal fantasien als ze het tegen MIJ zou hebben gezegd
![]()
nee heb net gegeten..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:23 schreef tipsch het volgende:
Amanda's tieten, iemand?
Ik maak er net één uit...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:23 schreef tipsch het volgende:
Amanda's tieten, iemand?
Is het een omgebouwde kerel ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:19 schreef Roy_vdm het volgende:
Amando laat wel heel graag zijn tieten zien. Ik weet niet of iemand anders het al heeft geschreven, maar ik denk dat hij juist wel uit is op een Payboy-reportage (waar Nena dat juist niet was).
Oh! Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze mocht in de playboy als ze nena kon overhalen dat ook te doen.
Maar Nena wou niet
contactpunten heeft ze nietquote:
oeoeoequote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:31 schreef avonne het volgende:
[..]
contactpunten heeft ze niet
Zat meer te twijfelen of aansteken nog even uitgesteld moest worden voor enige handelingen met een schaar, een grasmaaier en een paardedrol
Amanda heeft gisteren CP gekregen van Ilona en Huubquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:31 schreef avonne het volgende:
[..]
contactpunten heeft ze niet
Zat meer te twijfelen of aansteken nog even uitgesteld moest worden voor enige handelingen met een schaar, een grasmaaier en een paardedrol
of hij staat zich af te....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:26 schreef Roy_vdm het volgende:
Ok... ff een echt COS: de cameraman van stream 2 heeft volgens mij wat teveel gezopen. Hij zoomt als een freak in en uit op de villa, duwt zijn camera dan weer naar zo dat we de plantjes te zien krijgen... het lijkt wel alsof hij een trip heeft.
jezus, druipt van de onwaarheden. knap he zo, stemming making. loosers.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:35 schreef tipsch het volgende:
wat een suf artikel in de telegraaf
carlos ging even iets vertellen wat wij niet mogen horen, ik verstond het nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:35 schreef Pulu het volgende:
waarom is het geluid weg van de fitnessruimte?
hij zoekt Nena.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:35 schreef Brici het volgende:
wat doet die cameraman toch :S
omdat carlos aan het uitleggen was dat hij nog maar 1 keer in de week komt ..... ze moeten incuttenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:35 schreef Pulu het volgende:
waarom is het geluid weg van de fitnessruimte?
Toch weer die 50%/50% discussie aanzwengelen... maar dan anders.quote:
het ging over dat krijswijfquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Amanda heeft gisteren CP gekregen van Ilona en Huub
ja die is egt niet goed manquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:35 schreef Brici het volgende:
wat doet die cameraman toch :S
Ah !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:36 schreef snetje het volgende:
[..]
omdat carlos aan het uitleggen was dat hij nog maar 1 keer in de week komt ..... ze moeten incutten
Dat lijkt me ook, hebben we dan weer mazzel mee. ik was al op zoek naar een andere addictie...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:43 schreef Roy_vdm het volgende:
Als dat programma verkocht wordt aan de USA (zie andere thread) dan LIJKT het me toch belangrijk dat het programma hier in Nederland draaiende wordt gehouden (al is het maar dat het kunstmatig in leven wordt gehouden).
zin in een flokker?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als we dat nu allemaal doen. En als DGK nog 5 jaar doorgaat. Dan komt het ook in de dikke van Dale.
Flokkie - Flokkeren.
Welnee man, als het wordt verkocht kan het hier van de buis. Tien is een promo-kanaal waarop geen winst gemaakt hoeft te worden. Het echt belangrijke bedrijf heet Talpa Content, waar nieuwe formats bedacht en ontwikkeld worden. Ieder internationaal verkocht programma (zoals bijv BB) helpt de boel draaiend te houden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:43 schreef Roy_vdm het volgende:
Als dat programma verkocht wordt aan de USA (zie andere thread) dan LIJKT het me toch belangrijk dat het programma hier in Nederland draaiende wordt gehouden (al is het maar dat het kunstmatig in leven wordt gehouden).
De kijkcijfers blijven toch rond de 300.000 schommelen, dat zal niet meer veranderen ongeacht wat ze doen. Dus ze kunnen net zo goed wat gaan bezuinigen. De vaste kijkers kijken toch wel...(standaard Flokkie-doelgroepquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:43 schreef Roy_vdm het volgende:
zal ik jouw gezicht eens onder flokken?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
zin in een flokker?
Flokker eens effe op joh,
Brian schrijft Flokkertjes
Bart is uitgeFlokkert
- filosoflokkeren
oh, dit kan nog wel wat worden
Ook jij zit er wel eens volkomen naast. Zoals nu (denk ik)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Welnee man, als het wordt verkocht kan het hier van de buis. Tien is een promo-kanaal waarop geen winst gemaakt hoeft te worden. Het echt belangrijke bedrijf heet Talpa Content, waar nieuwe formats bedacht en ontwikkeld worden. Ieder internationaal verkocht programma (zoals bijv BB) helpt de boel draaiend te houden.
De belgische BB komt eraanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:45 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, hebben we dan weer mazzel mee. ik was al op zoek naar een andere addictie...![]()
..dan krijg jij een flinke flokker onder je reet van me !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
zal ik jouw gezicht eens onder flokken?
Ik denk dat jij er nu helemaal naast flokt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook jij zit er wel eens volkomen naast. Zoals nu (denk ik)
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er nu helemaal naast flokt.
Ik denk dat ook hier een winnaar uit moet komen. Dat de stekker er niet uitgaat voordat het helemaal is afgerond. De wereld (potentiele kopers) wilde Bart ook het huis uit zien rennen ten tijde van BB1 ... en niet hoe de stekker eruit werd getrokken halverwege.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er nu helemaal naast flokt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |