doet ze stream heeel snel aanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:15 schreef RTM1988 het volgende:
amanda doucht wel naakt!
BREAKING NEWS!!!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:15 schreef RTM1988 het volgende:
amanda doucht wel naakt!
Hoop het wel, vrees het niet, dan hadden ze dat al gemeld.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:14 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zijn enige geluk. Als de redactie gelijk na het 1e wijn-incident (Natasia en NL) met die regel was gekomen, was het een ander verhaal geweest.
En wie weet volgt er nog sanctie voor Brian.
ja precies, boeiend hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
BREAKING NEWS!!!!!
Bel Wilma Nanninga, dan heb je een primeur in DGK...
wie kam er nou net met die term "Flokkie" als eerste? Credits!quote:
Dito. Het huis is een zonnestraaltje armer.....quote:
Nee, dank je...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:23 schreef tipsch het volgende:
Amanda's tieten, iemand?
Dat was PietjePuk63.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
wie kam er nou net met die term "Flokkie" als eerste? Credits!
Ik was eigenlijk van plan om het er gewoon in te houden. Briaaaajen en Nataaaasya - flokker op!
Als we dat nu allemaal doen. En als DGK nog 5 jaar doorgaat. Dan komt het ook in de dikke van Dale.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
wie kam er nou net met die term "Flokkie" als eerste? Credits!
Ik was eigenlijk van plan om het er gewoon in te houden. Briaaaajen en Nataaaasya - flokker op!
damn, ik krijg meteen allemaal fantasien als ze het tegen MIJ zou hebben gezegdquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:12 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia "mijn spullen zijn JOUW spullen" (tegen Amanda)
Rustig maar, ze staat gewoon haar haar te borstelen met alles aan.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:23 schreef tipsch het volgende:
Amanda's tieten, iemand?
CP's delen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:25 schreef avonne het volgende:
[..]
damn, ik krijg meteen allemaal fantasien als ze het tegen MIJ zou hebben gezegd
![]()
nee heb net gegeten..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:23 schreef tipsch het volgende:
Amanda's tieten, iemand?
Ik maak er net één uit...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:23 schreef tipsch het volgende:
Amanda's tieten, iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |