allebei niet was prima geweest, hadden we Nena nog om van te genieten - brian zou vanzelf wel opstappen omdat hij simpelweg niet met z'n verliefdheid (of wat is het?) weet om te gaan.quote:
Het lijkt me vrij logisch dat Nena toch al weg ging, er zijn gewoon teveel "toevalligheden" de laatste tijd. En deze rel heeft veel media-aandacht opgeleverd, dus in principe doet DGK_REDAKTIE fantastisch werk (vanuit hun oogpunt), ik vindt het alleen jammer dat dit potentieel zeer veel problemen voor Nena kan gaan opleveren.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:06 schreef Tissik het volgende:
Terwijl Nena meteen het huis uitgeflikkert is na 1 overtreding in deze regel?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Flokkie? De Flokkies?
Ik zie in gedachten Huub over 'The internets' surfen en de term 'Flokkies' tegenkomen. 's Avonds aan tafel:
"Hey Nathanael, zit niet zo boers met je mond vol te eten, man! Je lijkt wel een Flokkie!"
Natasia: "Wat is dat nou weer Joep! Wat is dat dan! Wat is dat dan!"
Huub: "Nou, eigenlijk net zoiets als jij, Natas. Een kruising tussen een Flodder en een Tokkie. Eet smakelijk"
Nathanael gelijk bellen met DGK_Red: Ik word kwetsend gestigmatiseerd, boehoe"
nope ! die gaf al aan dat het niks meer zou worden tussen haar en brian nadat ze het wijnincident had gezienquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Huh die is toch gek op hem. Dat zou dan nog een cadeautje voor hem geweest zijn.
Maar die nieuwe schat ik ook niet erg hoog in.
Opkomend voor Natasia?![]()
Als Amanda Natasia's kleding draagt moet ze wel een kussentje gebruiken als kont-opvulling, want anders krijg je vanachter toch echt een grote lege ruimte...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:12 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia "mijn spullen zijn JOUW spullen" (tegen Amanda)
Ik zag het ook ... huiswerk, noemde Brian het.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:09 schreef BONG4002 het volgende:
Brian en NL bekeken de Panoramafoto's van Amanda
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:13 schreef Dogga het volgende:
Is het leuk?
moeite waard om de streams ff aan te gooien?
Dat is inderdaad zijn enige geluk. Als de redactie gelijk na het 1e wijn-incident (Natasia en NL) met die regel was gekomen, was het een ander verhaal geweest.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:02 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian heeft gewoon geluk gehad dat er nu pas is besloten dat wijn gooien niet mag, anders was Brian al thuis geweest en had Nena nooit kunnen trappen.
Ow, gelijk ff kijken danquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:13 schreef blomst het volgende:
Bart is weer in beeld.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Flokkie? De Flokkies?
Ik zie in gedachten Huub over 'The internets' surfen en de term 'Flokkies' tegenkomen. 's Avonds aan tafel:
"Hey Nathanael, zit niet zo boers met je mond vol te eten, man! Je lijkt wel een Flokkie!"
Natasia: "Wat is dat nou weer Joep! Wat is dat dan! Wat is dat dan!"
Huub: "Nou, eigenlijk net zoiets als jij, Natas. Een kruising tussen een Flodder en een Tokkie. Eet smakelijk"
Nathanael gelijk bellen met DGK_Red: Ik word kwetsend gestigmatiseerd, boehoe"
Je hebt wel gelijk. Ik denk dat de meeste mensen het er wel over eens zijn dat Brain een behoorlijk aandeel in de schuld heeft. Laten we weer over gaan tot de orde van de dag.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:13 schreef PokerJoker het volgende:
Kan er niet een 50-50 topic gestart worden? ik wordt een beetje moe van dat gezeur.
Oja?Oja?Oja?Oja?
ja......
der hele gedrag staat me niet..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:13 schreef tipsch het volgende:
ik vind dat "doei poepie" van Natasia richting Armando erg eng.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:09 schreef 2live het volgende:
[..]
Neeeeee, Bong, ik ook hoor.....zei het gisteren al; ik ben altijd nieuwsgierig of brian of natasia nog dommer uit de hoek kunnen komen. Nou ze stellen me nooit teleur!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |