quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:28 schreef pullup het volgende:
Bart : Nena Jurre is volgens mij nog vrijgezel
Amanda: Nou ik ben bezet
Bart: Jaha maar ik had het niet over jou he maar over Nena
Amanda: O, maar die is ook vrijgezel
Slim is ze niet![]()
Denk niet eens dat dat nodig zal zijn, ik heb een vermoeden dat Sylvia haar absoluut niet mag. En zelfs Huub zie ik geen actieve poging doen om haar in z`n groepje te krijgen...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Amanda staat bijna 100% onder bewaking van één iemand van BBNN, om maar zoveel mogelijk te stalken en manipuleren.
ik zei het al eerder, ze heeft geen toegevoegde waaarde voor HIS, errder gevaarlijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Amanda staat bijna 100% onder bewaking van één iemand van BBNN, om maar zoveel mogelijk te stalken en manipuleren.
Het hele circus ruikt een beetje als een naar gooise matrasquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:32 schreef scanman01 het volgende:
Ilona: "Mijn vader kan wel zorgen dat het in de Party komt. Mijn broertje werkt bij de glossy... "
Wat is dat voor familie?
Die bezuinigingen zijn er juist zodat ze de ingrepen van natasia nog kunnen betalen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:31 schreef Mika25 het volgende:
Bezuinigingen? Zeg dan maar dag dag tegen die boob-job en andere cosmetische ingrepen. Of gaat er weer een uitzondering gemaakt worden voor zdngmw?
Normaal zou ik denken dat dat een sarcastische opmerking zou zijn. Maar afgaande wat ik de afgelopen 5 weken allemaal gezien heb ben ik geneigd om je te geloven...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:34 schreef scanman01 het volgende:
Die bezuinigingen zijn er juist zodat ze de ingrepen van natasia nog kunnen betalen.
Ze is op zich meer mijn smaak dan Nena. Alleen die stemquote:
Dat de playboy alleen interesse in haar had als ze Nena kon overhalen zegt genoeg.quote:
Ze is er niet in gezet als blijvertje.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben er nog altijd niet achter wat de motivatie was om juist Amanda erin te zetten.
Hoezo gaat zij voor boeiende tv zorgen
Bij Huub en Nathanael was dat al vrij snel duidelijk.
Amanda is volgens mij niet in staat om iets 'te spelen'. Daar is ze gewoonweg niet slim genoeg voor denk ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:42 schreef Sug4r het volgende:
Amanda is Nena's beste vriendin toch of een ervan? Het lijkt wel of ze haar helemaal niet gevolgd heeft aan haar reacties te merken. Of zou het gespeeld zijn?
Toen ze er gisteren in ging werd er ook al vrij hard gehuild. Dus ik weet het niet. Erg stabiel lijkt ze me juist niet, maar we zullen zienquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:43 schreef Gert het volgende:
Het lijkt me op de een of andere manier een type dat niet in een hoekje gaat zitten huilen, maar ongenadig hard en grof terugvecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |