Ja, dat snap ik, maar kun je dat griezelige lachen ook verklaren?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ie zn snor moet laten staan
Gewoon wat dollerijquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:10 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar kun je dat griezelige lachen ook verklaren?![]()
Mooi omschreven! Dat is ook het gevoel dat ik er bij heb.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zeker waar, maar het voelt voor mij alsof een vriendin er met je ex vandoor gaat. Ex mag dan zogenaamd, maar het doet pijn
Zin in knikkeren met Amandianoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:10 schreef Black_king het volgende:
[..]
Is voor de actie 'laat je snor staan tegen kanker'quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:10 schreef bosb het volgende:
Ik vind het laten staan van een snor ook niet echt miljonair-style..
Dat komt omdat ie zijn eigen helemaal ""De man"" vindt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:10 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dank je Gert, zo voelt het en dat haat ik van een vriendinquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi omschreven! Dat is ook het gevoel dat ik er bij heb.
Tsja..... Goede actie opzich, maar als ik hem over een maand zie denk ik niet dat hij eruit ziet als miljonair...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:12 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Is voor de actie 'laat je snor staan tegen kanker'![]()
Niemand?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:07 schreef farceman het volgende:
Klopt het dat bart zijn thai boks wedstrijd niet meer door gaat?
Is trouwens ook niet echt miljoinairswaardig.
ZOu wel een leuk idee zijn om Bart en Brian tegen elkaar te laten vechten
Sorry LS, maar "zn eigen" = zichzelfquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kreeg ineens een deja vú met Joost. Die kon ook altijd zo lekker tegen z'n eigen doen bij de spiegel.
Sorry maar ik kan het verband met een ex niet leggen, het 1 is zakelijk en het ander emotioneel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je Gert, zo voelt het en dat haat ik van een vriendin
Laat ze een hersencorrectie uitvoeren ?quote:
Dat stadium is Brian bij mij al lang gepasseerd. Hij is de belichaming van het woord narcismequote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
(althans daar ga ik goedschiks vanuit)
Wilde ik ook al zeggen, maar dan word je hier gelijk taalpurist genoemd.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sorry LS, maar "zn eigen" = zichzelf
In de kooi gaan is niet zakelijk. Net zo emotioneel als wat. Ik bedoel: Eerst claimen een goede vriendin te zijn, alles delen en dan je vriendin in de steek laten door haar niet te steunen maar haar plek in te nemen. Zakelijk is een baan overnemen. Dat is hier niet het geval. Veel denken van wel, maar dat ik bull shitquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:14 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Sorry maar ik kan het verband met een ex niet leggen, het 1 is zakelijk en het ander emotioneel.
Mee eens, maar denk nu Nena weg is dat Brian een stuk kalmer en meer stabielere factor wordt in het huis maar das mijn analysequote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:15 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dat stadium is Brian bij mij al lang gepasseerd. Hij is de belichaming van het woord narcisme![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |