Mischien had de redaktie als voorwaarde aan de familie van Nena gesteld dat ze Amanda niks mochten vertellen van het vertrek van Nena dat anders het feest niet doorging.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:23 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook.
Wel heel erg naief, want dat zou gewoon nooit toegelaten worden, maar ik denk niet dat ze zich met slechte intenties heeft opgegeven voor DGK.
Al blijft gisteravond me wel dwars zitten, hoor. Hoezo wisten ze niet van elkaar (familie Nena + Amanda) dat zij dat huis in ging?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Over taalpurisme gesproken. Kleinzusje is een contaminatie. Zusje is al een verkleinwoord, dus dat klein ervoor is overbodig...
Amanda praat alsof het allemaal in een ver verleden geweest is af en toe....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:28 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia en Amanda hebben het over party's als Sensation Black etc.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:30 schreef 2live het volgende:
[..]
Amanda praat alsof het allemaal in een ver verleden geweest is af en toe....
De redactie zal heus op tijd ingrijpen als het té saai gaat worden hoor, geduld is een zeer schone zaakquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:38 schreef yellowfirst het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een fikse ruzie......dit kabbelt maar flauw door nu...
Ik help je het hopen.....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De redactie zal heus op tijd ingrijpen als het té saai gaat worden hoor, geduld is een zeer schone zaak
Ik hoorde iig Huub eerder op de dag aangeven dat hij weer een feestje wil vanavond dus mss dat er dan meer boeiende streams zijnquote:
Contaminatie? Je bedoelt pleonasme...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Over taalpurisme gesproken. Kleinzusje is een contaminatie. Zusje is al een verkleinwoord, dus dat klein ervoor is overbodig...
Wat een sukkelig gekeuvel. En hij verwijt het Huub groepje precies wat hij en Nastasia wat zezelf deden ( maar dat is niets nieuws meer)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:42 schreef avonne het volgende:
Ik zit uit arremoe naar Nel te luisteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |