Een echte vriendin staat natuurlijk klaar om Nena op te vangen, na vier maanden gekkenhuis. Die gaatr niet voor eigen roem zélf dat huis in. Ze wist enkele uren van tevoren dat ze niet mét Nena in het huis zou komen, en had gewoon moeten weigeren.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:42 schreef Sug4r het volgende:
Amanda is Nena's beste vriendin toch of een ervan? Het lijkt wel of ze haar helemaal niet gevolgd heeft aan haar reacties te merken. Of zou het gespeeld zijn?
Als we al die verhalen van Nena moeten geloven is ze harstikke instabiel...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:45 schreef scanman01 het volgende:
Toen ze er gisteren in ging werd er ook al vrij hard gehuild. Dus ik weet het niet. Erg stabiel lijkt ze me juist niet, maar we zullen zien
Je hoeft ook beslist niet stabiel te zijn om furieus te reageren zodra je in een hoekje gedreven wordt. Integendeel haast , zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen ze er gisteren in ging werd er ook al vrij hard gehuild. Dus ik weet het niet. Erg stabiel lijkt ze me juist niet, maar we zullen zien
Ja precies.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Een echte vriendin staat natuurlijk klaar om Nena op te vangen, na vier maanden gekkenhuis. Die gaatr niet voor eigen roem zélf dat huis in. Ze wist enkele uren van tevoren dat ze niet mét Nena in het huis zou komen, en had gewoon moeten weigeren.
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hoeft ook beslist niet stabiel te zijn om furieus te reageren zodra je in een hoekje gedreven wordt. Integendeel haast , zou ik zeggen.
Dat weet ik niet hoor. Nena heeft haar familie ook nog en het is voor Amanda misschien wel de kans van haar leven. Ik weet zeker dat nena het ook best wel begrijpt dat Amanda die kans gewoon niet kan laten lopen. Zo'n kans krijg je nooit meer.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Een echte vriendin staat natuurlijk klaar om Nena op te vangen, na vier maanden gekkenhuis. Die gaatr niet voor eigen roem zélf dat huis in. Ze wist enkele uren van tevoren dat ze niet mét Nena in het huis zou komen, en had gewoon moeten weigeren.
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Jullie hebben allemaal gelijk, maar vergeten dat er aan de andere kant meer als 1miljoen klaarstaat als je wint. Er zijn maar weinig mensen die dat kunnen verdienen in 1 a 2 jaar.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens
Geld is onbelangrijker dan vrienschap in mijn ogenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:55 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Jullie hebben allemaal gelijk, maar vergeten dat er aan de andere kant meer als 1miljoen klaarstaat als je wint. Er zijn maar weinig mensen die dat kunnen verdienen in 1 a 2 jaar.
Ik kan me niet voorstellen dat Amanda voor de winst gaat, het programma is al maanden. Ik denk dat ze in het huis is gekomen om bijv. in de Playboy te komen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:55 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Jullie hebben allemaal gelijk, maar vergeten dat er aan de andere kant meer als 1miljoen klaarstaat als je wint. Er zijn maar weinig mensen die dat kunnen verdienen in 1 a 2 jaar.
Is ook maar waarom zou dit je vriendschap in de weg staan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geld is onbelangrijker dan vrienschap in mijn ogen
Voor mij ook, échte vriendschap is niet te koop.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geld is onbelangrijker dan vrienschap in mijn ogen
echte vriendschap overleeft ook een jaar met minder of weinig kontakt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:00 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Voor mij ook, échte vriendschap is niet te koop.
juistquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:02 schreef ron1970 het volgende:
[..]
echte vriendschap overleeft ook een jaar met minder of weinig kontakt.
Zeker waar, maar het voelt voor mij alsof een vriendin er met je ex vandoor gaat. Ex mag dan zogenaamd, maar het doet pijnquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:02 schreef ron1970 het volgende:
[..]
echte vriendschap overleeft ook een jaar met minder of weinig kontakt.
Ja precies. Zo voel ik dat ook.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zeker waar, maar het voelt voor mij alsof een vriendin er met je ex vandoor gaat. Ex mag dan zogenaamd, maar het doet pijn
Dat komt omdat ie zn snor moet laten staanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:07 schreef Black_king het volgende:
Brian is going psycho. Hij lacht smakelijk om zichzelf als hij zich scheert.....
hij heeft nu zijn tattoo als excuusquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:08 schreef ron1970 het volgende:
Huub ligt op zijn gemak een boekje te lezen
Papagaaiquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zie die psycho weer voor de spiegel staan en naar z'n eigen te lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |