quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:49 schreef Sug4r het volgende:
Natasia lijkt wel een roze olifant met die maillot aan![]()
En ook Huub vond het geen prettig gezicht zo te horen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:49 schreef Sarah-Louise het volgende:
Is de kledingstyliste met lange vakantie ofzo? .... Natas loopt echt voor joker ...
Zo voelt zich de nieuwe Nena denk ik ... nou, voor straf maar vol inzoomen dan !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:52 schreef pullup het volgende:
[..]
En ook Huub vond het geen prettig gezicht zo te horen.![]()
Natasia vind dat hij dan maar de andere kant op moet kijken.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:50 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
je was me net voor.....
[ hik, pas m'n eerste vrijdagmiddag whisky en ik zu nu al roze olifanten ]
Waarom denk je dat hij dat zegt slimmerik, hij wil er uitgestemd worden en zo 10 k besparenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:53 schreef Brici het volgende:
die bart zegt de hele tijd ik ga naar huis
DAN moet die gaan :p
.. en dat rokkie lijkt wel steeds korter te worden ... én maar bukkenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:55 schreef avonne het volgende:Die benen van dat krijswijf
Lijkt wel een kerel in een tutu
Maar dan kan hij er niet uitgestemd wordenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:56 schreef farceman het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij dat zegt slimmerik, hij wil er uitgestemd worden en zo 10 k besparen
eigenlijk ben je toch best wel een sloeber ofniet? je tijd verdoen met je opgeven voor tv-programma's etc. en je nu gedragen als een of andere godfather die gepokt en gemazeld is. Zielig eigenlijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:45 schreef Black_king het volgende:
NL heeft in de zomer al meegewerkt aan DGK vertelt hij nu......Is hij proefpersoon geweest?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:55 schreef avonne het volgende:Die benen van dat krijswijf
Doet ze denk ik expres om dat ze bang is dat de mannelijke bewoners hun ogen naar AManda laten dwalenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. en dat rokkie lijkt wel steeds korter te worden ... én maar bukken
En als je wat hoort stampen op je streams is het ook nog die roze olifantquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:55 schreef avonne het volgende:Die benen van dat krijswijf
Ze zijn nu gezamelijk vrij meligquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:09 schreef Black_king het volgende:
Bart en Huub hebben nu gewoon lol samen..... Gaat Bart de relativiteit nu allemaal inzien?
Bij mij beweegt ie niet!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:10 schreef blomst het volgende:
Als je de bewegingen van deze man ziet, dan is het helemaal niet zeker dat Brian de daad bij Nena heeft gedaan.
[afbeelding]
Slim van ze. Dan is meteen duidelijk wat voor stom mokkel intelligente jonge vrouw erbij is gekomen!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:21 schreef Roy_vdm het volgende:
Ze proberen Amando poker te leren. Veel succes jongens!
Dobbelen wie het hoogste gooit...???quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:27 schreef Black_king het volgende:
wat is een straat? Yahtzee kent ze ook niet....
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:31 schreef demins het volgende:
[..]
Dobbelen wie het hoogste gooit...???
Nee, kan ze ook niet, denk ik. Probeert ze de dobbelsteen zo hoog mogelijk in de lucht te gooien...
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:31 schreef demins het volgende:
[..]
Dobbelen wie het hoogste gooit...???
Nee, kan ze ook niet, denk ik. Probeert ze de dobbelsteen zo hoog mogelijk in de lucht te gooien...
haar hoofd is één.....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:31 schreef Cungy het volgende:
Ik zie haar hoofd net even goed, mijn god...wat is dat een opgeblazen luchtballon zeg
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:33 schreef anno-i-mus het volgende:
nena is het slimste van de vriendengroep
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:33 schreef anno-i-mus het volgende:
nena is het slimste van de vriendengroep
congrats met je scherm, maar gecondoleerd met je zicht op Natasiaaaa.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff off-topic:
Heb net een nieuw beeldscherm. van 17" naar 21"
En de helderheid is verschrikkelijk, want ik zie nu Natasiaaaaaaa niet meer als een zwarte vlek, maar als een verschrikkelijk lelijk mens.
Met een valse kop, waar je van gaat![]()
Beetje modelletje opblaaspop. Alleen die bek nog wijd open en ze mag zo opgevouwen onder me bed.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:01 schreef T-lex het volgende:
De lichaamshouding van Amanda is wel oké. Schouders naar achter en tieten vooruit lijkt het devies. Dat kleine polo'tje wat ze aan heeft helpt ook wel.![]()
Wow! Niet gezien.. wat een heerlijk moment moet dat zijn geweest om te zien...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:02 schreef StunningCunt het volgende:
Toch jammer dat Amanda echt niet snugger is: daarstraks bij het leren pokeren vroeg ze na afloop aan Huub: "is het dan niet beter om met de kaarten dicht te spelen ?" OMG !!
Mooie afsluiter, die komt volgende week weer toch? Kunnen de streams ff paar dagen uit. Het wordt me echt teveel die Flokkie-showquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:07 schreef Black_king het volgende:
Sylvia vindt de fysio wel aardig geloof ik.....
hmm iets van lipgloss? ik heb geen streams, maar zo kllinkt het.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat smeren vrouwen op hun gezicht? Zie Sylvia met een wattenstaafje iets op haar lippen smeren.
Wat hebben vrouwen toch met die make-up?
Zal Satanael wel worden, is de enige die over is die hem wel wil nuecken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:36 schreef RTM1988 het volgende:
wie gaat er nu trouwens met brian naar de zebralouch i.p.v nena?
Natuurlijk, want Nene is hetero.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:37 schreef Suikeroom het volgende:
Albert Verlinde zet Nena neer als hoer![]()
Amanda wil ook wel met Brian.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal Satanael wel worden, is de enige die over is die hem wel wil nuecken.
Had niet anders verwacht van die oude relnichtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:37 schreef Suikeroom het volgende:
Albert Verlinde zet Nena neer als hoer![]()
Mijn eerste indruk van Brian: Gladde Glijer.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Amanda wil ook wel met Brian.
Het vervelende is dat Brian aanvankelijk wel een goede indruk maakt. Verzorgd uiterlijk, gespierd lichaam, goedlachs. Maar daarna begint de ellende..
Nou gelukkig dat hij zelf wel boeiend is om naar te kijken natuurlijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:46 schreef Roy_vdm het volgende:
Ach die domme Kwalbert weer met z'n populistische gedrag: "Tja, de Gouden Kooi heeft al weinig kijkers, en de verhaallijn is ook niet boeiend"
Alsof hij dat kan weten. Hij bevestigt trouwens wel dat er besprekingen met ABC zijn voor de verkoop van het programma.
Die hebben duidelijk de klok horen luiden .... enzquote:
Ja maar toch ook weer niet zo raak dat het de tranen van Brian rechtvaardigd.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:48 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik zag de kick nu op tv, en moet zeggen dat het nogal harder overkomt dan op de streams. Die was goed raak!
Hypocriete Brain zei in het interview dat hij gewoon is weggelopen en niet heeft gescholden. "Kanker" en "puta" noem ik toch wel degelijk scheldwoorden. Dat hij die een minuut later pas uitte doet niet af aan de omstandigheid dat het een scheldactie betrof.
Het is een erg gevoelige jongen hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja maar toch ook weer niet zo raak dat het de tranen van Brian rechtvaardigd.
Ja, laten we het erop houden dat het van de schrik wasquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:54 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Het is een erg gevoelige jongen hoor
Die trap heeft hij gewoon uitgelokt, hij loopt weg inderdaad omdat het gelukt is. "Dit is goed..dit is goed..zegt hij 4 keer en binnen gelijk "Ik ben getrapt door Nena". Daarna gaat de zielepoot nog eens aan de telefoon staan te janken, dat ze eruit moet worden getrapt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:48 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik zag de kick nu op tv, en moet zeggen dat het nogal harder overkomt dan op de streams. Die was goed raak!
Hypocriete Brain zei in het interview dat hij gewoon is weggelopen en niet heeft gescholden. "Kanker" en "puta" noem ik toch wel degelijk scheldwoorden. Dat hij die een minuut later pas uitte doet niet af aan de omstandigheid dat het een scheldactie betrof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |