Ik heb werkelijk waar geen flauw ideequote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:09 schreef Ritchie het volgende:
Maar dan nu de vraag, wie is Lieke?
LiekeVindPost
Die vraag rijst ook bij mijquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:09 schreef Ritchie het volgende:
Maar dan nu de vraag, wie is Lieke?
LiekeVindPost
Ik denk dat Supreme daar antwoord op moet gaan geven?quote:
Jah het is wel lekker buiten inddquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:52 schreef veldmuis het volgende:
Ik vind het vandaag net lente! Heerlijk zacht, nou nog een zonnetje en het komt helemaal goed!
Mag ook wel eens!quote:
Zijn ze zo erg?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik ken ook een aantal Liekes, maar daar ga ik verder maar niet op in. Enzo.
quote:
Ik ga je nog een keer uithoren over achternamen, misschien kennen we wel weer een zelfdequote:
Ja dat is goed.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ga je nog een keer uithoren over achternamen, misschien kennen we wel weer een zelfde.
Bijna thuis! Wel hip trouwens dat je vanaf waar de hell ben je kan internettenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:16 schreef bassieVL het volgende:
wachtend op mijn vlliegtuig wat me weer dichterbij Breda gaat brengen![]()
WI-FI is voor reizigers inderdaad ideaal. al kost het je elke keer wel wat, maar je hebt tenminste iets te doen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bijna thuis! Wel hip trouwens dat je vanaf waar de hell ben je kan internetten
Maastricht. Inderdaadquote:
In Breda zit je nooit verkeerdquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Maastricht. Inderdaad.
Richting Eindhoven en dan de A2 op gij!
Nope. Iedereen kent wel een Lieke hier, het schijnt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:36 schreef Frazz het volgende:
Is al bekend wie Lieke is?
Jij doet altijd anders dan de rest... Altoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:40 schreef Frazz het volgende:
Ik ken geen lieke
JA ! Ik dacht dat ik Aukje van Ginneken spotte bij de fitness. Maar kan het mis hebbenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:37 schreef bassieVL het volgende:
Lieke van Lexmond?
Dat verwende nest zou de hele tent voor d'r zelf afhuren denk ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:42 schreef Kuukske het volgende:
JA ! Ik dacht dat ik Aukje van Ginneken spotte bij de fitness. Maar kan het mis hebben
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:44 schreef JDude het volgende:
Dat verwende nest zou de hele tent voor d'r zelf afhuren denk ik.
Ja die ene zekerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:48 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, ze keek wel ontzettend arrogant. Dus het is nog steeds mogelijk.
Er is misschien maar 1 lurker die weet of het ook daadwerkelijk zo kan zijn
Ja mijn collega ja. Nouja, collega van om de hoek, aan het eind van de gang.quote:
Om eerlijk te zijn zitten er hier en daar ook wel inside ehhh.. weetjes tussen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:56 schreef Dalamar het volgende:
Damn, als je niet regelmatig in de Breda topics komt (= meerdere malen per dag) dan weet je echt niet meer waar het over gaat zeg...
Uhh, nou ja, prettig weekend alvast allemaal
Tot gauw Bassiequote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:02 schreef bassieVL het volgende:
daar lees ik gewoon overheen.ik ga eens borden. Tot gauw Breda.
Niet te dicht bij de oceaan komen hoor!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:02 schreef bassieVL het volgende:
daar lees ik gewoon overheen.ik ga eens borden. Tot gauw Breda.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij doet altijd anders dan de rest... Alto
Die gene die de foto maakt!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:09 schreef _Supreme het volgende:
![]()
![]()
Jullie mogen raden wie Lieke is![]()
[afbeelding]
Die gast links op de foto?quote:
Suykerkist, donderdagquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:01 schreef Frazz het volgende:
Waar en wanneer is die foto eigenlijk gemaakt?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:16 schreef bassieVL het volgende:
ik ben weer in Breda.De wasmachine draait op hoogtoeren.
Inderdaad zeg!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:17 schreef Kuukske het volgende:
Wat een kut TT. Wie heeft die bedacht.
Oeh daar woont een vriend van mij.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:37 schreef veldmuis het volgende:
Laatste BredaNieuws: Dodelijk ongeval, Rithseweg.
Rijdt ie een oldtimer?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:16 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Oeh daar woont een vriend van mij.
Ben je gek. Het gaat gewoon allemaal over Breda hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:39 schreef hannekethemaster het volgende:
sjezus man, wat gaan deze topics hard zeglijkt wel een slow chat
Is dat geen meisje?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:43 schreef veldmuis het volgende:
De middelste jongen, dat zie je toch!
Neen.quote:
Slowchat over Breda jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ben je gek. Het gaat gewoon allemaal over Breda hoor
Waar in Breda was dat ergens, ziet er gevaarlijk uit.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:32 schreef veldmuis het volgende:
[afbeelding]
Dat was vanmiddag.
Groetjes,
Jullie razende reporter
Daarquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:37 schreef veldmuis het volgende:
Laatste BredaNieuws: Dodelijk ongeval, Rithseweg.
Daar ligt het wel in de buurt ja, parallel aan die weg maar dan wat noordelijker.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:57 schreef veldmuis het volgende:
Beetje buitengebied, ik denk dat het de weg van Princenhage naar Effen is ofzo, maar dat kan JDude vast beter vertellen.
Het is trouwens de Rithsestraat zie ik net.
Daar is een breda topic toch voor??quote:
De Beyerdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:14 schreef The6thgate het volgende:
ik heb gister nog biertjes gedronken in breda. bij de beyerd en corenmaet om precies te zijn. echt...als je de menukaart van de beyerd combineert met de sfeer van corenmaet, heb je de perfecte kroeg![]()
Laat het een wijze les zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:43 schreef tha_rizzo het volgende:
is dat niet de weg tussen e-l en breda?
(foto komt me niet erg bekend voor trouwens)
(ik kom elke dag over de rith, en rijd daar niet erg rustig)
Goed dat je het zegt... even dat tweede krat Jupiler koud leggen!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:52 schreef veldmuis het volgende:
Kuukske is stikzat?
Nietes. Gewoon vervelend melig.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:52 schreef veldmuis het volgende:
Kuukske is stikzat?
Vitesse is goedkoper!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nietes. Gewoon vervelend melig.
Maar gevonden: een nac seizoenskaart seizoen 04/05 (170 euro) vak E.
Ja maar dat is Vitessequote:
Een Bredatopic n00b!quote:Op zondag 4 februari 2007 00:02 schreef goudenkooien het volgende:
Nog 2 weken en dan kunnen we weer gaan knallen!
Jij ook zo te zienquote:Op zondag 4 februari 2007 05:15 schreef _Supreme het volgende:
Ik moet nog een pak! ik wil niet vrouwelijk verkleed.
Anne was stikzat!!_1--1-!!!!
Ja, is ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar is een breda topic toch voor??
Oke thanksquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar ligt het wel in de buurt ja, parallel aan die weg maar dan wat noordelijker.
Toegegeven, dat is vrij stikklote. Maar ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:38 schreef timmeeeh het volgende:
Koopzondagen zijn trouwens kut
In Breda temeer omdat er geen mannen H&M is
Stikorigineel!!quote:Op zondag 4 februari 2007 14:43 schreef grizegrijn het volgende:
Ik ga met carnaval als wortel verkleed
redelijk, hoewel niet in Breda maar wel in Antwerpenquote:Op zondag 4 februari 2007 18:41 schreef Frazz het volgende:
Was iedereen gisteren nog stikzat?
Ik zag vanmiddag ook al wat van die carnavallende figuren fietsenquote:Op zondag 4 februari 2007 17:13 schreef JDude het volgende:
In het centrum (bij de Avenue) waren ze nu al aan het carnavallen!
Ik ook niet in breda maar in Nieuw-Lekkerlandquote:Op zondag 4 februari 2007 19:04 schreef travelman het volgende:
[..]
redelijk, hoewel niet in Breda maar wel in Antwerpen![]()
Funky shit in: www.decinema.be![]()
Mag ik ook komen?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:48 schreef Kuukske het volgende:
11-2 in de vulling staat nog open he jongens. Do not forget.
Enzo.
Maar carnaval![]()
Breda
Irritant is dat inderdaad... Had ik 15 jaar geleden ook al. Sommige dingen veranderen echt nooitquote:Op maandag 5 februari 2007 12:20 schreef tha_rizzo het volgende:
wel vroeg voor bier,
gewoon 3tussenurendaarna weer een uur college en dan weer een tussenuur
gatenkaasroosters
Tuurlijk! De doelgroep is heul het Bredatopic. En er moeten meer vrouwen in dit topic posten, anders is Kuukske zo in d'r eentje en zo. Zegt zequote:
Die ging toch pas om 12:00?quote:Op maandag 5 februari 2007 10:05 schreef veldmuis het volgende:
Alarm!
Pilsener. En volk. Waarschijnlijk. Mits animo.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:03 schreef timmeeeh het volgende:
Wat is er 11-2 in de vulling?
quote:Op maandag 5 februari 2007 13:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Tuurlijk! De doelgroep is heul het Bredatopic. En er moeten meer vrouwen in dit topic posten, anders is Kuukske zo in d'r eentje en zo. Zegt ze.
Wat zij zeggen:quote:Op maandag 5 februari 2007 10:03 schreef timmeeeh het volgende:
Wat is er 11-2 in de vulling?
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:08 schreef bassieVL het volgende:
Bier
quote:Op maandag 5 februari 2007 13:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Pilsener. En volk. Waarschijnlijk. Mits animo.
Doe ik ook altijd.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:52 schreef timmeeeh het volgende:
Maar ik ga jullie denk ik incognito van een afstandje bekijken en een beetje luistervinken.
KIJKMIJSTOERZIJNDAN!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:25 schreef JDude het volgende:
Mietjes! Zelfs veldmuis durfde het aan.
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:37 schreef Frazz het volgende:
Ik heb vandaag met tha_rizzo gesproken!
Ik heb vandaag met JD gesproken.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:37 schreef Frazz het volgende:
Ik heb vandaag met tha_rizzo gesproken!
alleen gesproken....?quote:
quote:
11-02 dus!!quote:
Huil er maar om jaquote:Op maandag 5 februari 2007 19:16 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
alleen gesproken....?
maar ik zit bij Frazz in de klas
Whehehequote:
Groetjes,quote:Op maandag 5 februari 2007 23:00 schreef JDude het volgende:
Goeie topickick Fieldmouse!
Shit nu heb ik morgen net geen school om hem om uitleg te vragen!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:59 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb een keigrote Breda-Roddel! Zou Rizzo morgen in RTL Boulevard te zien zijn, verschijnen op de cover van de Story, etc? Ik hoorde dat Rizzo is betrapt met Aukje van Ginneken op de toiletten van de Nachtwacht!
Hahahaha, nice!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:59 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb een keigrote Breda-Roddel! Zou Rizzo morgen in RTL Boulevard te zien zijn, verschijnen op de cover van de Story, etc? Ik hoorde dat Rizzo is betrapt met Aukje van Ginneken op de toiletten van de Nachtwacht!
lulquote:Op maandag 5 februari 2007 22:59 schreef veldmuis het volgende:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:56 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
lul
het was aukje niet....
het was haar zus
Thanks for sharing that with usquote:En een píjn dat ik had. Ik dacht echt dat ik van voor naar achteren was opengescheurd.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:34 schreef Dalamar het volgende:
Maar het is geen echte soapster natuurlijk, Marieke was toch van Idols?
Alles is beter dan de TT van nu in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:27 schreef Dalamar het volgende:
Breda #21, waar BN-ers versierd worden
Ach whatever, ik ben niet zo creatief.
En Costa!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:34 schreef Dalamar het volgende:
Maar het is geen echte soapster natuurlijk, Marieke was toch van Idols?
Topquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:53 schreef timmeeeh het volgende:
Breda #21: Waar Idols sletjes nog gewoon in de kroeg staan.
Oh fuck nu moet ik gaan nadenken. Waar is dat ook alweer ??quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:56 schreef bassieVL het volgende:
Jumbo Baliendijk.
Doornbosquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh fuck nu moet ik gaan nadenken. Waar is dat ook alweer ??
Breda Oost.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh fuck nu moet ik gaan nadenken. Waar is dat ook alweer ??
Ja wat is dat Em-Té. Ik zag het op de bus staan in het centrum?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:22 schreef Dalamar het volgende:
AH Heksenwiel
We hebben nu ook een Em-Té. Stukken beter dan de Edah die daar eerst zat, maar eigenlijk niet echt goedkoper dan de AH.
Damn AH Valkeniersplein, bestaat dat nog? Ik kwam daar 25+ jaar geleden al met m'n opa en oma.
quote:
Oh daar!quote:
Die kaasboer die erg veel lekkere kazen heeft?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja wat is dat Em-Té. Ik zag het op de bus staan in het centrum?
En wat Valkeniersplein betreft: dat is inderdaad al ruim 21 jaar een AH. Af en toe verbouwd enzo, maar het zit er nog steeds.. Net als Slagerij Wim Moes natuurlijk (heerlijke voorgeroosterde kip daar), en de kaasboer Thijs Hoff! Die mijn kaas niet verkooptverdulleme.
Enige wat is veranderd, is dat Jamin nu Kruidvat is geworden, en dat Milo Plaza heet, maar in de volksmond nog steeds Milo heet![]()
Het is een (tot nu toe mij onbekende) supermarktketen. Ze hebben 35 winkels door heel Nederland, dus echt groot is het inderdaad niet. Op zich wel aardig hoor, maar aangezien ze geen witte chocoladepasta hebben zal je mij daar niet zo snel meer zienquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja wat is dat Em-Té. Ik zag het op de bus staan in het centrum?
En wat Valkeniersplein betreft: dat is inderdaad al ruim 21 jaar een AH. Af en toe verbouwd enzo, maar het zit er nog steeds.. Net als Slagerij Wim Moes natuurlijk (heerlijke voorgeroosterde kip daar), en de kaasboer Thijs Hoff! Die mijn kaas niet verkooptverdulleme.
Enige wat is veranderd, is dat Jamin nu Kruidvat is geworden, en dat Milo Plaza heet, maar in de volksmond nog steeds Milo heet![]()
Uhhuh. Alle kazen, maar mijn kaas.. ho maar.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:30 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Die kaasboer die erg veel lekkere kazen heeft?
Wat voor bizarre kaas is dat dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uhhuh. Alle kazen, maar mijn kaas.. ho maar.
Gelukkig hebben ze die wel bij AH
Hm, aan de Bavel kant, of aan de Ginnekenmarkt kant?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:35 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Het is een (tot nu toe mij onbekende) supermarktketen. Ze hebben 35 winkels door heel Nederland, dus echt groot is het inderdaad niet. Op zich wel aardig hoor, maar aangezien ze geen witte chocoladepasta hebben zal je mij daar niet zo snel meer zien
Goede herinneringen aan het Valkeniersplein, ik heb vroegah overigens in de Bavelselaan gewoond.
Ik herinner me die AH als vreselijk groot, maar ik was ook nog maar 1.10m ofzo. Als ik er nu zou komen valt het misschien erg tegen.
20+ licht geweetikveelwattet en 20+ boer'nkaasquote:
Beetje tussenin, tussen de Allerheiligenweg en de Jorisstraat/ Wolfslaardreef.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, aan de Bavel kant, of aan de Ginnekenmarkt kant?
daarvoor ga je ook niet naar die kaasboer.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
20+ licht geweetikveelwattet en 20+ boer'nkaas![]()
Jorisstraat = Moviemax =quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:40 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Beetje tussenin, tussen de Allerheiligenweg en de Jorisstraat/ Wolfslaardreef.
Nee, ik was nog iets te jong voor Boerke Verschuren
*Meldt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:16 schreef Frazz het volgende:
Breda #21: Waar het leuk is om verliefd te zijn!
quote:
Ja onze straat was ook rustig en chill. Met de tuin van het Laurensziekenhuis als voortuinquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:05 schreef Dalamar het volgende:
Dat is 'em ja.
Maar goed, in die straat kwam geen hond, dus dat was prima buiten spelen daar.
breda is tegenwoordig zelfs uitgegroeid tot een stadquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:17 schreef JDude het volgende:
Waar ik opgroeide woonden we 20 jaar geleden nog aan de rand van het dorp... tegenwoordig best wel er midden in.
Ik ben niet in Breda opgegroeid, als je dat bedoeltquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:43 schreef hannekethemaster het volgende:
breda is tegenwoordig zelfs uitgegroeid tot een stad![]()
![]()
Je weet niet wat je hebt gemist! Maar het is niet aan je te merken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben niet in Breda opgegroeid, als je dat bedoelt
Dat is vast niets voor mijquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:21 schreef Kuukske het volgende:
Gaan er trouwens nog meer mensen naar Jaya the Cat vrijdag?
Hm... nah mwoah, weet ik nietquote:
bijna niemand kent hetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:21 schreef Kuukske het volgende:
Gaan er trouwens nog meer mensen naar Jaya the Cat vrijdag?
Ik mag het toch wel vragenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:23 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
bijna niemand kent het
denk niet veel mensen die gaan dus
quote:
nou ja zegquote:
SNEEUWBALLENMEET!quote:Morgen schijnt de zon geregeld,al komen
vooral in het noordwesten ook buien
voor.Donderdag raakt het weer bewolkt
en gaat het overal enige tijd sneeuwen.
opletten zul jequote:Op woensdag 7 februari 2007 09:11 schreef Frazz het volgende:
Mogge vanuit het klaslokaal
Ow daar heb ik ook geen vrienden mee gemaakt vroeger, ik ben ook regelmatig bij een bepaalde leraar in slaap gevallenquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:14 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
opletten zul je![]()
ik viel tijdens die les half in slaap
Ik heb vanochtend nog ergens bij een school gesolliciteerd...quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:21 schreef Kuukske het volgende:
Beetje Fokken tijdens de les. Waardeloze scholen in Breda![]()
welke?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:45 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend nog ergens bij een school gesolliciteerd...
Ach ja, al die ongemotiveerde mensen daar....quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:24 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]!
zo erg is het toch ook weer niet?
quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:43 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ach ja, al die ongemotiveerde mensen daar....
[..]
Ja. Het liefst na 4 uur zodat ik EINDELIJK JDude in kan maken met die sneeuwquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:47 schreef Tommeh het volgende:
Ik hoop dat we sneeuw krijgen in ons mooi Breda.
Ik dusquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:32 schreef kristin46 het volgende:
Zit ik onder mn moeder's naam te posten (!) ze post nooit maar leest wel Fok geloof ik, maar ik ben dus Clauw..
Rennen Veldmuis!quote:20:18:57 07-02-07 17 G BRAN PRIO 1 6136 6152 AVANS HOGESCHOOL (6401) LOVENSDIJKSTRAAT 61 BREDA ALARM ALG (INC: 08)
702072018571201999 1201999 BRW Midden en West Brabant ( Monitorcode )
702072018571201925 1201925 BRW Breda ( Lichtkrant )
702072018571201304 1201304 BRW Breda ( AL-6152 )
702072018571201301 1201301 BRW Breda ( Eerste Uitruk )
702072018571201300 1201300 BRW Breda ( Kazernetechniek )
702072018571200198 1200198 BRW Breda ( Kazernealarm )
702072018571200191 1200191 BRW Breda ( BvD )
702072018571200183 1200183 BRW Breda ( OvD )
Morgen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:47 schreef Tommeh het volgende:
Ik hoop dat we sneeuw krijgen in ons mooi Breda.
Sure isquote:
Jij werkte toch bij valkeniersplein?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:32 schreef kristin46 het volgende:
Zit ik onder mn moeder's naam te posten (!) ze post nooit maar leest wel Fok geloof ik, maar ik ben dus Clauw..
quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:50 schreef Frazz het volgende:
[..]
Jij werkte toch bij valkeniersplein?
Whehe het is open avond. Er zal wel iemand op het brandalarm hebben geduwdquote:
Tip: installeer Internet Explorer én Firefox en log allebei met je eigen account in!quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:57 schreef Clauw het volgende:
Ik dusvergeet steeds dat ze ingelogd staat
![]()
Goeie tip!quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Tip: installeer Internet Explorer én Firefox en log allebei met je eigen account in!
ja ben benieuwd, moet morgen naar Dordrecht.. zoals elke dag trouwens ik loop stage in het ziekenhuis daar..quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:19 schreef bassieVL het volgende:
morgen minder treinen vanwege de verwachte barre weersonstandigheden
mij belde ze vandaag ook of ik morgen (donderdag) kon rijdenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:30 schreef JDude het volgende:
Ik mag me op des lands wegen begeven morgen, zal me benieuwen.
Zolang ik niet à la 22 november 2005 (toch?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:22 schreef tha_rizzo het volgende:
(vind het serieus leuk om in de sneeuw te rijden)
Dan was het wel een 'alarm handmelder' geweest, denk ik.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehe het is open avond. Er zal wel iemand op het brandalarm hebben geduwd
Jij weet ook echt alles heh.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan was het wel een 'alarm handmelder' geweest, denk ik..
Ik was niet thuis, sorry. En nee, ik had niks te zoeken bij de open dag.
Ja ik meej un kei lompe autoquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:00 schreef veldmuis het volgende:
Ja, sjiek he, die sneeuw! Ik moet dadelijk alleen nog weg, lekker op m'n fietsje.
Ja. En lallend naar huis.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:21 schreef veldmuis het volgende:
En dan gaan we daarna bier drinken en boeren laten?
Hè, verdomme!quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:21 schreef JDude het volgende:
Ja, als er dan nog wat ligt. Volgens de voorspellingen gaat het hier ook als eerste dooien, eind van de middag ofzo.
Als er dan nog sneeuw ligt (en ik niet aan het werk ben) vind ik het een goed plan!quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Voorstel:
sneeuw-bal-gevecht-meet: vanavond op het ginnekenmarktje
daarna (en voor de koukleumen onder ons) bier in boerke verschuren
Posten!quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil ook naar buiten!! maar goed, ik heb al leuke kiekjes geschoten vanaf mijn werkplekkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |