KIJKMIJSTOERZIJNDAN!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:25 schreef JDude het volgende:
Mietjes! Zelfs veldmuis durfde het aan.
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:37 schreef Frazz het volgende:
Ik heb vandaag met tha_rizzo gesproken!
Ik heb vandaag met JD gesproken.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:37 schreef Frazz het volgende:
Ik heb vandaag met tha_rizzo gesproken!
alleen gesproken....?quote:
quote:
11-02 dus!!quote:
Huil er maar om jaquote:Op maandag 5 februari 2007 19:16 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
alleen gesproken....?
maar ik zit bij Frazz in de klas
Whehehequote:
Groetjes,quote:Op maandag 5 februari 2007 23:00 schreef JDude het volgende:
Goeie topickick Fieldmouse!
Shit nu heb ik morgen net geen school om hem om uitleg te vragen!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:59 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb een keigrote Breda-Roddel! Zou Rizzo morgen in RTL Boulevard te zien zijn, verschijnen op de cover van de Story, etc? Ik hoorde dat Rizzo is betrapt met Aukje van Ginneken op de toiletten van de Nachtwacht!
Hahahaha, nice!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:59 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb een keigrote Breda-Roddel! Zou Rizzo morgen in RTL Boulevard te zien zijn, verschijnen op de cover van de Story, etc? Ik hoorde dat Rizzo is betrapt met Aukje van Ginneken op de toiletten van de Nachtwacht!
lulquote:Op maandag 5 februari 2007 22:59 schreef veldmuis het volgende:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:56 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
lul
het was aukje niet....
het was haar zus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |