Ik heb werkelijk waar geen flauw ideequote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:09 schreef Ritchie het volgende:
Maar dan nu de vraag, wie is Lieke?
LiekeVindPost
Die vraag rijst ook bij mijquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:09 schreef Ritchie het volgende:
Maar dan nu de vraag, wie is Lieke?
LiekeVindPost
Ik denk dat Supreme daar antwoord op moet gaan geven?quote:
Jah het is wel lekker buiten inddquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:52 schreef veldmuis het volgende:
Ik vind het vandaag net lente! Heerlijk zacht, nou nog een zonnetje en het komt helemaal goed!
Mag ook wel eens!quote:
Zijn ze zo erg?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik ken ook een aantal Liekes, maar daar ga ik verder maar niet op in. Enzo.
quote:
Ik ga je nog een keer uithoren over achternamen, misschien kennen we wel weer een zelfdequote:
Ja dat is goed.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ga je nog een keer uithoren over achternamen, misschien kennen we wel weer een zelfde.
Bijna thuis! Wel hip trouwens dat je vanaf waar de hell ben je kan internettenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:16 schreef bassieVL het volgende:
wachtend op mijn vlliegtuig wat me weer dichterbij Breda gaat brengen![]()
WI-FI is voor reizigers inderdaad ideaal. al kost het je elke keer wel wat, maar je hebt tenminste iets te doen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bijna thuis! Wel hip trouwens dat je vanaf waar de hell ben je kan internetten
Maastricht. Inderdaadquote:
In Breda zit je nooit verkeerdquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Maastricht. Inderdaad.
Richting Eindhoven en dan de A2 op gij!
Nope. Iedereen kent wel een Lieke hier, het schijnt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:36 schreef Frazz het volgende:
Is al bekend wie Lieke is?
Jij doet altijd anders dan de rest... Altoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:40 schreef Frazz het volgende:
Ik ken geen lieke
JA ! Ik dacht dat ik Aukje van Ginneken spotte bij de fitness. Maar kan het mis hebbenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:37 schreef bassieVL het volgende:
Lieke van Lexmond?
Dat verwende nest zou de hele tent voor d'r zelf afhuren denk ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:42 schreef Kuukske het volgende:
JA ! Ik dacht dat ik Aukje van Ginneken spotte bij de fitness. Maar kan het mis hebben
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:44 schreef JDude het volgende:
Dat verwende nest zou de hele tent voor d'r zelf afhuren denk ik.
Ja die ene zekerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:48 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, ze keek wel ontzettend arrogant. Dus het is nog steeds mogelijk.
Er is misschien maar 1 lurker die weet of het ook daadwerkelijk zo kan zijn
Ja mijn collega ja. Nouja, collega van om de hoek, aan het eind van de gang.quote:
Om eerlijk te zijn zitten er hier en daar ook wel inside ehhh.. weetjes tussen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:56 schreef Dalamar het volgende:
Damn, als je niet regelmatig in de Breda topics komt (= meerdere malen per dag) dan weet je echt niet meer waar het over gaat zeg...
Uhh, nou ja, prettig weekend alvast allemaal
Tot gauw Bassiequote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:02 schreef bassieVL het volgende:
daar lees ik gewoon overheen.ik ga eens borden. Tot gauw Breda.
Niet te dicht bij de oceaan komen hoor!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:02 schreef bassieVL het volgende:
daar lees ik gewoon overheen.ik ga eens borden. Tot gauw Breda.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij doet altijd anders dan de rest... Alto
Die gene die de foto maakt!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:09 schreef _Supreme het volgende:
![]()
![]()
Jullie mogen raden wie Lieke is![]()
[afbeelding]
Die gast links op de foto?quote:
Suykerkist, donderdagquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:01 schreef Frazz het volgende:
Waar en wanneer is die foto eigenlijk gemaakt?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:16 schreef bassieVL het volgende:
ik ben weer in Breda.De wasmachine draait op hoogtoeren.
Inderdaad zeg!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:17 schreef Kuukske het volgende:
Wat een kut TT. Wie heeft die bedacht.
Oeh daar woont een vriend van mij.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:37 schreef veldmuis het volgende:
Laatste BredaNieuws: Dodelijk ongeval, Rithseweg.
Rijdt ie een oldtimer?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:16 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Oeh daar woont een vriend van mij.
Ben je gek. Het gaat gewoon allemaal over Breda hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:39 schreef hannekethemaster het volgende:
sjezus man, wat gaan deze topics hard zeglijkt wel een slow chat
Is dat geen meisje?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:43 schreef veldmuis het volgende:
De middelste jongen, dat zie je toch!
Neen.quote:
Slowchat over Breda jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ben je gek. Het gaat gewoon allemaal over Breda hoor
Waar in Breda was dat ergens, ziet er gevaarlijk uit.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:32 schreef veldmuis het volgende:
[afbeelding]
Dat was vanmiddag.
Groetjes,
Jullie razende reporter
Daarquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:37 schreef veldmuis het volgende:
Laatste BredaNieuws: Dodelijk ongeval, Rithseweg.
Daar ligt het wel in de buurt ja, parallel aan die weg maar dan wat noordelijker.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:57 schreef veldmuis het volgende:
Beetje buitengebied, ik denk dat het de weg van Princenhage naar Effen is ofzo, maar dat kan JDude vast beter vertellen.
Het is trouwens de Rithsestraat zie ik net.
Daar is een breda topic toch voor??quote:
De Beyerdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:14 schreef The6thgate het volgende:
ik heb gister nog biertjes gedronken in breda. bij de beyerd en corenmaet om precies te zijn. echt...als je de menukaart van de beyerd combineert met de sfeer van corenmaet, heb je de perfecte kroeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |