Deze accountquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Knurft, ik moest toch eerst dit account terugkrijgen!
Ja.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:44 schreef Gezondaar het volgende:verkeerd topicnummer
![]()
Kan iemand er 1007 van maken?![]()
Als je een beurt wilt, moet je in Groningen blijven dit weekendquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:46 schreef Airelle het volgende:
Whihihi, was ik niet aan de beurt?
Omdat ik dat weekend mijn verjaardag vierquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:49 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Waarom kom jij eigenlijk niet op de XFA meet![]()
Kutsmoesquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik dat weekend mijn verjaardag vier.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:48 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Als je een beurt wilt, moet je in Groningen blijven dit weekend![]()
[/Dada-een-plezier-doe modus]
Zaterdag én zondagquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik dat weekend mijn verjaardag vier.
Ik maak hier reclame mee jaquote:
Ja.quote:En had je hem echt geshred?!![]()
![]()
Jaja, ik weet best welke ruimte je mij wilt gevenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
![]()
hihi, ik geef je geheel de ruimte om je grapje met dada te doen hoor
Oeh, je pikte mijn dubbelzinnigheid op!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:43 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Jaja, ik weet best welke ruimte je mij wilt geven![]()
Ik weet wel waar jij dubbel zin in hebtquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oeh, je pikte mijn dubbelzinnigheid op!
Ik heb best trek in een sandwich inderdaad.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:32 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik weet wel waar jij dubbel zin in hebt![]()
![]()
Goeiemorgen. Vroegiecheck ofzo.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:45 schreef Fir3fly het volgende:
Goedemiddag.
Hij had gemeld dat hij "voorlopig niet op Fok!" zou komenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:10 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook niks gemerkt nee.
Hoe vaak wordt dat nou gemeld?? Als je dat elke keer serieus moet nemen als iemand dat zegt ben je wel even bezigquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:24 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Hij had gemeld dat hij "voorlopig niet op Fok!" zou komen![]()
!
Jullie besteden echt te weinig aandacht aan de hemelse verrukking dieSvensational
heet
![]()
Ik ga zo toch maar een croissantje halen, ipv boterhammenquote:
he-he, klinkt goedquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ga zo toch maar een croissantje halen, ipv boterhammen
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:24 schreef Re het volgende:
[..]
he-he, klinkt goed, nu wil ik er ook een, zit net al mijn waterbom tomaten van mijn stokbroodje te vissen ...
veel plezier en good luck, ook al heb je het niet nodigquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]!
Nou ik ga, wish me luckOf niet, want het boeit toch niet
Een goede, zelfs!quote:
Waar kietel je ze dan precies?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als ik mannen kietel, eindigt het altijd in rollebollen.
Als vrouwen me kietelen, eindigt het altijd in rollebollen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als ik mannen kietel, eindigt het altijd in rollebollen.
Bepaal jij dat?quote:
Nee, ik!quote:
Ik dacht al, wat een kneiter van een Deja vuquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:00 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Enthousiaste-begroetingen-jatter![]()
Da's waarquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als vrouwen me kietelen, eindigt het altijd in rollebollen.
Het is allemaal de schuld van AT!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat brengt jou hier?
Dat heb ik toch al gedaanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Je mag ook wel enthousiast groeten hoor, Gezondaar.
En wát een warm gevoel gaf het me!! Zo'n gevoel wat je meteen met de mensheid zou willen delen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:06 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dat heb ik toch al gedaanBij Lynx
![]()
Ik al een tijdje geleden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog nooit een forum uit mijn AT gegooid.
Voor ik 'aan de macht' kwam hier, wat het leuker dan tijdens en ooit daarnaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt omdat je niet meer aan de macht bent hier!
Die OP is zó Stephen Kingquote:
In het begin dacht ik echt dat het een droom wasquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:38 schreef Re het volgende:
of het is een goeie grap of we hebben live een psychose meegemaakt
Het is een topic uit oktoberquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:39 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
In het begin dacht ik echt dat het een droom was![]()
Toen al snel dat het een grap van TS was![]()
Maar daarna weer dat het misschien toch een psycho was![]()
Klinkt ingewikkeld haha, goed gedaan!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:56 schreef MissBliss het volgende:
OMG, ik had een 7,5 voor Datamining (SPSS)![]()
Ik
Dat was het ookquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Klinkt ingewikkeld haha, goed gedaan!
Thanks!quote:
* Checkt postgeschiedenis.quote:
Is het raar als ik vraag hoe het komt dat buup weer terug is? Als een soort van mosterd na de maaltijd enzo.quote:
De wattes?quote:
De lijst met vermeldingen van ONZ-topics die wél de moeite waard zijn, en eventueel een glimlach op je gezicht zouden kunnen doen verschijnen.quote:
Linkje?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:27 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
De lijst met vermeldingen van ONZ-topics die wél de moeite waard zijn, en eventueel een glimlach op je gezicht zouden kunnen doen verschijnen.
De laatste tijd zijn de TTT's meer om te huilen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:27 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
De lijst met vermeldingen van ONZ-topics die wél de moeite waard zijn, en eventueel een glimlach op je gezicht zouden kunnen doen verschijnen.
Check MED.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:25 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Is het raar als ik vraag hoe het komt dat buup weer terug is? Als een soort van mosterd na de maaltijd enzo.
Dat klopt ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De laatste tijd zijn de TTT's meer om te huilen.
Er zitten een paar leuke tussen. Ik zal dit topic eens in de bookmarks gooien. Dat kijk ik er over een paar weken wel weer een keerquote:
Wat moet je zo vroeg op op een zaterdag?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 08:07 schreef PeRi het volgende:
Checking.
Bagger geslapen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat moet je zo vroeg op op een zaterdag?
Ik ook. Sliep pas om 4 uurquote:
Ik zie Brighteyes volgende week alquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
PeRi!
Bright Eyes staat 31 maart in de Melkweg!
Wiehoe!
Ik kom denk ik nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zie Brighteyes volgende week al!
Goeiequote:
ik breng je wel naar mijn huisquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:20 schreef Dizer het volgende:
Maaruh, tot hoe laat duurt het eigenlijk? Want ik moet het weten ivm vervoer
Ik maak ook graag gebruik van die optie.quote:
quote:
Luxeprobleemquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik maak ook graag gebruik van die optie.
Lijkt wel zomer hier.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een heerlijk weertje vandaag!.
Ik heb eindelijk The Langoliers gelezen! Tof boekquote:
Ik vond de user beter.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk The Langoliers gelezen! Tof boek
'vond'... Nu niet meer?quote:
Terrasje pakkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Echt wel he ! Lekker zonder jas naar buiten.
Je woont ook aan de verkeerde kant van het landquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:09 schreef MissBliss het volgende:
Hier is het helemaal niet zomers...
Moeten we wel opschieten, 't wordt zo donker ... (en dus koud, maarja dan is daar de Jagermeister nog).quote:
quote:
Neequote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
helpt dit ?
Ik ben overigens bang dat er nog wel een wintertje aankomt, nog te weinig klimaatverandering m.i..
Nee.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Een nieuwe Ijstijd zie je niet zitten?
Jawel.quote:
Nee, jij wel?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Een nieuwe Ijstijd zie je niet zitten?
Zo'n kloon brengt altijd wat leven in de brouwerijquote:
Is ie van jou?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zo'n kloon brengt altijd wat leven in de brouwerij.
Nee, mijn klonen zijn meestal wel een stuk genialer.quote:
Noem eens één legendarische geniale kloon van je dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, mijn klonen zijn meestal wel een stuk genialer.
In XFA lopen er wel een paar rond.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Noem eens één legendarische geniale kloon van je dan?.
Das geen antwoord op m'n vraagquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
In XFA lopen er wel een paar rond.
Wel een indirect antwoordquote:
Stond zelfs in MyATquote:
Nataliequote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:44 schreef Natalie het volgende:
[..]
Stond zelfs in MyAT
Even doorkletsen, dus, dan is ie er snel weer uit
Ik laat de volgende keer wel een spoor van broodkruimels achter.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:48 schreef PeRi het volgende:
Ik ben jullie steeds kwijt.
Ik wil met je prrr'n nu, Lynxiequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik laat de volgende keer wel een spoor van broodkruimels achter.
Tijgerbrood. *rr*
Je gebruikt toch wel 'boter'?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:05 schreef Lynx666 het volgende:
*sensueel smeert*
Dank je welquote:Op zondag 4 februari 2007 00:49 schreef Bupatih het volgende:
Cinnamongirl en Aventura (duh!) zijn jarig.
Gefeliciteerd, mod.
Ook van mijquote:
altijd top in Amsterdam, Purmerend daarentegenquote:Op zondag 4 februari 2007 16:17 schreef Bupatih het volgende:
In Amsterdam.
De deceptie.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:26 schreef Re het volgende:
[..]
altijd top in Amsterdam, Purmerend daarentegen![]()
Oké.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:48 schreef Bupatih het volgende:
Vertel mij wat.
Vertel hem dan wat!quote:
En snap je 'm nu eindelijk?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:10 schreef Airelle het volgende:
Ik heb vandaag weer The DaVinci Code gekeken.
De extended?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:10 schreef Airelle het volgende:
Ik heb vandaag weer The DaVinci Code gekeken.
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:36 schreef Lynx666 het volgende:
Koop klinkers, ze maken je leven zoveel completer.
quote:Op zondag 4 februari 2007 16:26 schreef Re het volgende:
[..]
altijd top in Amsterdam, Purmerend daarentegen![]()
Jullie hebben gewoon geen smaak. Nederlandse folkmuziekquote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben gewoon geen smaak. Nederlandse folkmuziek. Frans Bauer, Jan Smit
. Jannes, Piet uit de Kroeg
! Allemaal top!
WTF... het is leuk voor in de kroegquote:Op zondag 4 februari 2007 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer, doe normáál!
He, gadver... rockmuziekquote:Op zondag 4 februari 2007 20:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan heb je deze link zeker ook niet meer nodig?![]()
FOK! Rock! Meet! 10-3-07 Editie Amsterdam #3
Whatevvaaaaaaaquote:Op zondag 4 februari 2007 20:20 schreef MissBliss het volgende:
Trouwens... folkmuziek??!
Hollandse meezingers zijn echt geen folkmuziek
I was gonna sayquote:Op zondag 4 februari 2007 20:20 schreef MissBliss het volgende:
Trouwens... folkmuziek??!
Hollandse meezingers zijn echt geen folkmuziek
Ja wat was dat nou? Fucking haast en zo? Heb je de trein wel gehaald? Ging je naar Groningen?quote:
Ik ben er misschien niet bij hoor zaterdag. Sorry.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
I was gonna say
folkmuziek en volksmuziek vergelijken
Dizer
Mietje!quote:
kan mij dat nou schelen, als je er zondag maar bentquote:Op zondag 4 februari 2007 20:25 schreef Dizer het volgende:
Ik ben er misschien niet bij hoor zaterdag. Sorry.
Nu alvast maar reserveren dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:25 schreef babette21 het volgende:
moeten maar snel een sho-bowlavondje plannen
Zondag!!!!!!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben er misschien niet bij hoor zaterdag. Sorry.
Hihi.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ole, ik ben geen lesbisch [afbeelding]
Ja, mijn trein vertrok om 18.57, dus ik kon net geen weekendretour kopenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja wat was dat nou? Fucking haast en zo? Heb je de trein wel gehaald? Ging je naar Groningen?.
wij zijn vrijdag gewoon binnengelopen: wij zijn met z'n vieren en willen bowlen!quote:
Psychedelische ava!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:29 schreef MissBliss het volgende:
Oh, dan stel ik trouwensAmsterdam
voor!
Jaquote:
Intrigerend he?quote:
Haaibaaikequote:Op zondag 4 februari 2007 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Hihi.
Wat een KUT-avatar.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:33 schreef MissBliss het volgende:
Bupa heeft hem gemaakt.
Prima. Dan stel ikquote:Op zondag 4 februari 2007 20:29 schreef MissBliss het volgende:
Oh, dan stel ik trouwensAmsterdam
voor!
quote:
Ja doei, we blijven rijdenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
Prima. Dan stel ikScheveningen
voor!
Hoe tofquote:Op zondag 4 februari 2007 20:30 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ja, mijn trein vertrok om 18.57, dus ik kon net geen weekendretour kopenDus moet ik een enkeltje naar Amersfoort halen en dan een weekendretour van Amersfoort naar Groningen en nog een kaartje van Amersfoort terug naar Amsterdam op zondag. Maar ik kon niet snel genoeg uitvinden hoe je een andere vertrekbestemming kiest bij de automaat, dus moest ik het halen bij de
kassa
en daardoor miste ik bijna mijn trein.
Maar ik was uiteindelijk nog net op tijd![]()
Wie is wijquote:Op zondag 4 februari 2007 20:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij zijn vrijdag gewoon binnengelopen: wij zijn met z'n vieren en willen bowlen!
konden direct de baan op
http://www.youtube.com/watch?v=dtLzvOsQ80kquote:Op zondag 4 februari 2007 20:47 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Hij is aangevraagd. Wat een toffe schattige kaart
.
How cutequote:Op zondag 4 februari 2007 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=dtLzvOsQ80k
Hihi.
OMG, wat zullen jullie mij irritant vinden als ik zo doequote:Op zondag 4 februari 2007 20:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik kan gewoon niet. Sorry![]()
.
IK KAN GEWOON NIET.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG, wat zullen jullie mij irritant vinden als ik zo doe!
Je komt gewoon ja
Mn hart, wat doe je.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik kan gewoon niet. Sorry![]()
.
Ik moest lachenquote:Op zondag 4 februari 2007 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
En snap je 'm nu eindelijk?
Inderdaad 14.gifquote:Op zondag 4 februari 2007 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Zelfmoord. Dat is pas voor mietjes.
Ja, ga dan, gek.quote:
Heb jij iets tegen mietjes ofzoquote:
Moment. Ik ben even *.fok.nl in de hostbanlist aan het zetten.quote:
Zeg Dada. Is dat je nieuwe account of zo?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:58 schreef Giechel_Ho het volgende:
He Dizer ben je al bezig met #2000? Ik zou vast beginnen, voor je het weet loopt dat nr ook in de soepDat zou toch echt een zelfmoordpoging waard zijn.
Jaquote:Op zondag 4 februari 2007 21:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg Dada. Is dat je nieuwe account of zo?.
Ja tof! Op mijn billen. En dan op de linker bil een 0 en op de rechter een 7. En als ik buk, is het 0o7quote:Op zondag 4 februari 2007 21:11 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ja
He Dizer, als ik jou was zou ik een James Bond tattoo laten zetten 14.gif
Ja, ik nu ook!quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja tof! Op mijn billen. En dan op de linker bil een 0 en op de rechter een 7. En als ik buk, is het 0o7.
Lijkt mij wel wat voor jouquote:Op zondag 4 februari 2007 21:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja tof! Op mijn billen. En dan op de linker bil een 0 en op de rechter een 7. En als ik buk, is het 0o7.
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:44 schreef Lynx666 het volgende:
Gefeliciteerd Cinnamongirl (en Aventura)
quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:44 schreef Lynx666 het volgende:
Gefeliciteerd Cinnamongirl (en Aventura)
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat zij zeggen!
quote:
Thanks allemaal, en er was inderdaad een feestje in A'dam vorige week, we hadden een kroeg afgehuurdquote:Op zondag 4 februari 2007 16:09 schreef Re het volgende:
waar is het feestje?
Tof! welke kroeg??quote:Op zondag 4 februari 2007 21:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks allemaal, en er was inderdaad een feestje in A'dam vorige week, we hadden een kroeg afgehuurd. kan 't iedereen aanraden. Geen troep, geen afzeggingen (drank betaald) en veel gezelliger dan bankzitfeestje
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |