wij zijn vrijdag gewoon binnengelopen: wij zijn met z'n vieren en willen bowlen!quote:
Psychedelische ava!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:29 schreef MissBliss het volgende:
Oh, dan stel ik trouwensAmsterdam
voor!
Jaquote:
Intrigerend he?quote:
Haaibaaikequote:Op zondag 4 februari 2007 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Hihi.
Wat een KUT-avatar.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:33 schreef MissBliss het volgende:
Bupa heeft hem gemaakt.
Prima. Dan stel ikquote:Op zondag 4 februari 2007 20:29 schreef MissBliss het volgende:
Oh, dan stel ik trouwensAmsterdam
voor!
quote:
Ja doei, we blijven rijdenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
Prima. Dan stel ikScheveningen
voor!
Hoe tofquote:Op zondag 4 februari 2007 20:30 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ja, mijn trein vertrok om 18.57, dus ik kon net geen weekendretour kopenDus moet ik een enkeltje naar Amersfoort halen en dan een weekendretour van Amersfoort naar Groningen en nog een kaartje van Amersfoort terug naar Amsterdam op zondag. Maar ik kon niet snel genoeg uitvinden hoe je een andere vertrekbestemming kiest bij de automaat, dus moest ik het halen bij de
kassa
en daardoor miste ik bijna mijn trein.
Maar ik was uiteindelijk nog net op tijd![]()
Wie is wijquote:Op zondag 4 februari 2007 20:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij zijn vrijdag gewoon binnengelopen: wij zijn met z'n vieren en willen bowlen!
konden direct de baan op
http://www.youtube.com/watch?v=dtLzvOsQ80kquote:Op zondag 4 februari 2007 20:47 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Hij is aangevraagd. Wat een toffe schattige kaart
.
How cutequote:Op zondag 4 februari 2007 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=dtLzvOsQ80k
Hihi.
OMG, wat zullen jullie mij irritant vinden als ik zo doequote:Op zondag 4 februari 2007 20:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik kan gewoon niet. Sorry![]()
.
IK KAN GEWOON NIET.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG, wat zullen jullie mij irritant vinden als ik zo doe!
Je komt gewoon ja
Mn hart, wat doe je.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik kan gewoon niet. Sorry![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |