wij zijn vrijdag gewoon binnengelopen: wij zijn met z'n vieren en willen bowlen!quote:
Psychedelische ava!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:29 schreef MissBliss het volgende:
Oh, dan stel ik trouwensAmsterdam
voor!
Jaquote:
Intrigerend he?quote:
Haaibaaikequote:Op zondag 4 februari 2007 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Hihi.
Wat een KUT-avatar.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:33 schreef MissBliss het volgende:
Bupa heeft hem gemaakt.
Prima. Dan stel ikquote:Op zondag 4 februari 2007 20:29 schreef MissBliss het volgende:
Oh, dan stel ik trouwensAmsterdam
voor!
quote:
Ja doei, we blijven rijdenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
Prima. Dan stel ikScheveningen
voor!
Hoe tofquote:Op zondag 4 februari 2007 20:30 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ja, mijn trein vertrok om 18.57, dus ik kon net geen weekendretour kopenDus moet ik een enkeltje naar Amersfoort halen en dan een weekendretour van Amersfoort naar Groningen en nog een kaartje van Amersfoort terug naar Amsterdam op zondag. Maar ik kon niet snel genoeg uitvinden hoe je een andere vertrekbestemming kiest bij de automaat, dus moest ik het halen bij de
kassa
en daardoor miste ik bijna mijn trein.
Maar ik was uiteindelijk nog net op tijd![]()
Wie is wijquote:Op zondag 4 februari 2007 20:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij zijn vrijdag gewoon binnengelopen: wij zijn met z'n vieren en willen bowlen!
konden direct de baan op
http://www.youtube.com/watch?v=dtLzvOsQ80kquote:Op zondag 4 februari 2007 20:47 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Hij is aangevraagd. Wat een toffe schattige kaart
.
How cutequote:Op zondag 4 februari 2007 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=dtLzvOsQ80k
Hihi.
OMG, wat zullen jullie mij irritant vinden als ik zo doequote:Op zondag 4 februari 2007 20:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik kan gewoon niet. Sorry![]()
.
IK KAN GEWOON NIET.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG, wat zullen jullie mij irritant vinden als ik zo doe!
Je komt gewoon ja
Mn hart, wat doe je.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik kan gewoon niet. Sorry![]()
.
Ik moest lachenquote:Op zondag 4 februari 2007 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
En snap je 'm nu eindelijk?
Inderdaad 14.gifquote:Op zondag 4 februari 2007 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Zelfmoord. Dat is pas voor mietjes.
Ja, ga dan, gek.quote:
Heb jij iets tegen mietjes ofzoquote:
Moment. Ik ben even *.fok.nl in de hostbanlist aan het zetten.quote:
Zeg Dada. Is dat je nieuwe account of zo?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:58 schreef Giechel_Ho het volgende:
He Dizer ben je al bezig met #2000? Ik zou vast beginnen, voor je het weet loopt dat nr ook in de soepDat zou toch echt een zelfmoordpoging waard zijn.
Jaquote:Op zondag 4 februari 2007 21:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg Dada. Is dat je nieuwe account of zo?.
Ja tof! Op mijn billen. En dan op de linker bil een 0 en op de rechter een 7. En als ik buk, is het 0o7quote:Op zondag 4 februari 2007 21:11 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ja
He Dizer, als ik jou was zou ik een James Bond tattoo laten zetten 14.gif
Ja, ik nu ook!quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja tof! Op mijn billen. En dan op de linker bil een 0 en op de rechter een 7. En als ik buk, is het 0o7.
Lijkt mij wel wat voor jouquote:Op zondag 4 februari 2007 21:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja tof! Op mijn billen. En dan op de linker bil een 0 en op de rechter een 7. En als ik buk, is het 0o7.
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:44 schreef Lynx666 het volgende:
Gefeliciteerd Cinnamongirl (en Aventura)
quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:44 schreef Lynx666 het volgende:
Gefeliciteerd Cinnamongirl (en Aventura)
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat zij zeggen!
quote:
Thanks allemaal, en er was inderdaad een feestje in A'dam vorige week, we hadden een kroeg afgehuurdquote:Op zondag 4 februari 2007 16:09 schreef Re het volgende:
waar is het feestje?
Tof! welke kroeg??quote:Op zondag 4 februari 2007 21:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks allemaal, en er was inderdaad een feestje in A'dam vorige week, we hadden een kroeg afgehuurd. kan 't iedereen aanraden. Geen troep, geen afzeggingen (drank betaald) en veel gezelliger dan bankzitfeestje
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |