28 uur werken is ok!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:43 schreef PPL het volgende:
Heb ik soms gemist dat er een of andere officele feestdag aan de gang is?
Iedereen zit maar thuis enzo...
Bijnaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Rock Vind Post.
Is het al vijf uur?
Ja, ja.. Wrijf het maar weer inquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bijna
En dan ben ik een maand vrij!!!
Tssk...gewoon een kwestie vanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:18 schreef Aventura het volgende:
Jullie wel....
@Mita: Ik heb dat twee weekends volgehouden. Ik heb meer baat bij groepsdruk + professionele begeleiding
Moet ik je ergens oppikken ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Zit wel in Utrecht, maar das Detail.
Dat moet lukkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:30 schreef Aventura het volgende:
Het is vrijdagmiddag mensen!
Zat net met een vriendin aan de telefoon. Ze vindt een jongen leuk, alleen zij is 186 cm en hij is zeker tien centimeter kleiner. Zeg ik: 'maar weetje; ik vind dat je daar overheen moet kijken'.![]()
Als jij OOK om 16:15 klaar bent en in de buurt van CSquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:30 schreef Aventura het volgende:
Het is vrijdagmiddag mensen!
Zat net met een vriendin aan de telefoon. Ze vindt een jongen leuk, alleen zij is 186 cm en hij is zeker tien centimeter kleiner. Zeg ik: 'maar weetje; ik vind dat je daar overheen moet kijken'.![]()
Ik ga idd wel eerder weg, maar kom niet langs CS.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als jij OOK om 16:15 klaar bent en in de buurt van CS.
Die kan je morgen met een lichte kater ook wel bekijken..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
hmm.. Kroeg...
Al vond ik vanochtend seizoen 4 en 5 van '24' op m'n bureau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |