28 uur werken is ok!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:43 schreef PPL het volgende:
Heb ik soms gemist dat er een of andere officele feestdag aan de gang is?
Iedereen zit maar thuis enzo...
Bijnaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Rock Vind Post.
Is het al vijf uur?
Ja, ja.. Wrijf het maar weer inquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bijna
En dan ben ik een maand vrij!!!
Tssk...gewoon een kwestie vanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:18 schreef Aventura het volgende:
Jullie wel....
@Mita: Ik heb dat twee weekends volgehouden. Ik heb meer baat bij groepsdruk + professionele begeleiding
Moet ik je ergens oppikken ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Zit wel in Utrecht, maar das Detail.
Dat moet lukkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:30 schreef Aventura het volgende:
Het is vrijdagmiddag mensen!
Zat net met een vriendin aan de telefoon. Ze vindt een jongen leuk, alleen zij is 186 cm en hij is zeker tien centimeter kleiner. Zeg ik: 'maar weetje; ik vind dat je daar overheen moet kijken'.![]()
Als jij OOK om 16:15 klaar bent en in de buurt van CSquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:30 schreef Aventura het volgende:
Het is vrijdagmiddag mensen!
Zat net met een vriendin aan de telefoon. Ze vindt een jongen leuk, alleen zij is 186 cm en hij is zeker tien centimeter kleiner. Zeg ik: 'maar weetje; ik vind dat je daar overheen moet kijken'.![]()
Ik ga idd wel eerder weg, maar kom niet langs CS.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als jij OOK om 16:15 klaar bent en in de buurt van CS.
Die kan je morgen met een lichte kater ook wel bekijken..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
hmm.. Kroeg...
Al vond ik vanochtend seizoen 4 en 5 van '24' op m'n bureau.
Zondagquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die kan je morgen met een lichte kater ook wel bekijken..
Zie je vanavond.
Niet iedereen, sommigen moeten nog offertes schrijven, gesprekken uitwerken, memo's maken, FO's beoordelen, plan van aanpak verzinnen, etc. etc. etc.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:03 schreef Aventura het volgende:
Iedereen gaat een tukje doen, tosti's eten of bieren, of allemaal tegelijk
Ik wil dat ook
Ik weet alles.quote:Hoe wist jij dat van die tosti?
Opschieten, je hebt nog 82 minutenquote:Niet iedereen, sommigen moeten nog offertes schrijven, gesprekken uitwerken, memo's maken, FO's beoordelen, plan van aanpak verzinnen, etc. etc. etc.![]()
Dan had ik nog maar 21 minuten gehadquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik weet alles.
[..]
Opschieten, je hebt nog 82 minuten
Je bent ambtenaar of niet.
Gut ja, de vrijmiboquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:39 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Dan had ik nog maar 21 minuten gehad![]()
Alas... hier is het meestal niet de vrijdagmiddag en vandaag gaat dat zeker niet lukken.quote:
Maar dat betekent dus dat de gemiddelde ambtenaar op vrijdag om 4 uur het pand verlaat (behalve jij dan), nmet geeneens het excuus van de vrijmibo?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:46 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Alas... hier is het meestal niet de vrijdagmiddag en vandaag gaat dat zeker niet lukken.
Idd... anders wordt moeders de vrouw boos, want die zit natuurlijk om 17.30 met de piepers klaar op tafel!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar dat betekent dus dat de gemiddelde ambtenaar op vrijdag om 4 uur het pand verlaat (behalve jij dan), nmet geeneens het excuus van de vrijmibo?
Dat ga ik dus niet redden...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:55 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Idd... anders wordt moeders de vrouw boos, want die zit natuurlijk om 17.30 met de piepers klaar op tafel!
Uiteraard nietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:24 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Dat ga ik dus niet redden...
Ben ik nou echt de enige die nog an die Arbeit ist?![]()
Wanneer ga je precies op vakantie?? Mocht ik je niet meer spreken/zien voor die tijd, heel veel plezier!!quote:
Maandagquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:12 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Wanneer ga je precies op vakantie?? Mocht ik je niet meer spreken/zien voor die tijd, heel veel plezier!!
Met zulke uren heb je wel een maandje vrij verdiend, ja.quote:
Als ik niet onder een bus kom zie je me zeker.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:08 schreef Ole het volgende:
Dus als ik ook stiekem langskom zie ik cg misschien
iddquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Enne, je bent welkom! Het is niet wat je denkt (blauw kliekje)![]()
Heel veel plezier, Ripleyquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:19 schreef Ripley het volgende:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah biertopic.
Lekker positief ben je toch altijdquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:08 schreef PPL het volgende:
Het is alweer zaterdagmiddag.
Nog anderhalve dag dan is het weekend weer voorbij.
Maar dat weet ik wel hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Als ik niet onder een bus kom zie je me zeker.
Enne, je bent welkom! Het is niet wat je denkt (blauw kliekje)![]()
mij lekker nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar dat weet ik wel hoorBen vaker geweest. Woon bovendien 50 m van de Black. Dus wat let me?
Alleen is de kans groter als ik niet op het 'ik kom' lijstje sta dan als ik er wel op sta
Heb al best veel van deze lijst gezien eerder
Heee ideaal, kun je ervandoor gaan wanneer je wilt. Maar ik denk niet dat je dat gevoel snel krijgtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar dat weet ik wel hoorBen vaker geweest. Woon bovendien 50 m van de Black. Dus wat let me?
Alleen is de kans groter als ik niet op het 'ik kom' lijstje sta dan als ik er wel op sta
Heb al best veel van deze lijst gezien eerder
tenzij jij zo'n eng vrouwding bent dat bijtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:08 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Heee ideaal, kun je ervandoor gaan wanneer je wilt. Maar ik denk niet dat je dat gevoel snel krijgt.
Heb je dat Opzij-topic soms gelezenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:12 schreef withxhonor het volgende:
[..]
tenzij jij zo'n eng vrouwding bent dat bijt![]()
Wat vinden we van de Opzij en de feministische dames die ...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:14 schreef withxhonor het volgende:
nee, doe eens linkje?
tis toch algemeen bekend dat enge vrouwdingen bijten?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:08 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Heee ideaal, kun je ervandoor gaan wanneer je wilt. Maar ik denk niet dat je dat gevoel snel krijgt.
Ik ook niet hoor! Komt goedquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben geen van beide, dus don't worry!
Ik zie je er nooit anders, en ik ben er toch regelmatigquote:Op zondag 28 januari 2007 04:40 schreef tong80 het volgende:
Leuke kroeg om te beginnen. Als wij naar de Melkweg of Paradiso gaan beginnen we daar altijd. Have fun piepels.
Die komt wel, om ons anoniem met een grijns op zijn smoel te observeren.quote:
Ik heb hem al een paar keer gezienquote:Op maandag 29 januari 2007 07:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
Die komt wel, om ons anoniem met een grijns op zijn smoel te observeren.
Waarna wij moeten vragen of 'hij niet Tong is, van Fok', en we minstens een straatverbod opgelegd krijgen, : <
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:54 schreef Lynx666 het volgende:
Na m'n vorige meeting vond ik ineens deze meet in m'n telefoon?![]()
Een Interessant-maar-ik-denk-er-nog-even-over-na-tvp dus.
en niet met mijquote:Op maandag 29 januari 2007 01:42 schreef tong80 het volgende:
Ja begin maart maar dan in Utrecht met Doc en Kamagurka
Speelt Ajax dan in Utregquote:Op maandag 29 januari 2007 01:42 schreef tong80 het volgende:
Ja begin maart maar dan in Utrecht met Doc en Kamagurka
Zijn die er dan in Amsterdam?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 03:33 schreef Ole het volgende:
Ben er ook weer, en net van een échte hardrock kroeg
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:25 schreef HeatWave het volgende:
Is er al een Second Life versie van de B&W?.
Idd. dan hoef ik nooit meer de deur uit!!quote:
Lijkt me heeeeeeeeerlijk! En ook geen gedoe meer met afspraken waar je te laat voor kan komen enz!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zou best een baan willen hebben op SL.
Collega's en reistijd kunnen me nl. gestolen worden!
Jazeker, al is het pas over dik en maand.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:03 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh weer.
Iedereen er al een beetje zin in? Vanavond en Donderdag concertje om ff in de stemming te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |