en niet met mijquote:Op maandag 29 januari 2007 01:42 schreef tong80 het volgende:
Ja begin maart maar dan in Utrecht met Doc en Kamagurka
Speelt Ajax dan in Utregquote:Op maandag 29 januari 2007 01:42 schreef tong80 het volgende:
Ja begin maart maar dan in Utrecht met Doc en Kamagurka
Zijn die er dan in Amsterdam?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 03:33 schreef Ole het volgende:
Ben er ook weer, en net van een échte hardrock kroeg
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:25 schreef HeatWave het volgende:
Is er al een Second Life versie van de B&W?.
Idd. dan hoef ik nooit meer de deur uit!!quote:
Lijkt me heeeeeeeeerlijk! En ook geen gedoe meer met afspraken waar je te laat voor kan komen enz!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zou best een baan willen hebben op SL.
Collega's en reistijd kunnen me nl. gestolen worden!
Jazeker, al is het pas over dik en maand.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:03 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh weer.
Iedereen er al een beetje zin in? Vanavond en Donderdag concertje om ff in de stemming te komen.
Zie bovenstaande, en donderdag Eagles of Death metal, verder nog Incubus, Stone Sour, Deftones en The Rifles.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:25 schreef PPL het volgende:
[..]
Jazeker, al is het pas over dik en maand.
Wat voor concerten?
Ach voor sommingen geldt 50 cent en aanverwante reppers,errenbiers ook als "muziek" dus waarom nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Telt Hans Liberg ook als 'concert'?.
Dan moet je wel eerst nog een piemel kopen he!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me heeeeeeeeerlijk! En ook geen gedoe meer met afspraken waar je te laat voor kan komen enz!
En damn wat zou ik breed en gespierd zijn in SL ( jaja, NOG meer dan nu). Scoren en neuken is helemaal aan de orde van de dag! Geen SOA's etc
.
Wat doen we nog op FOK!?
Dan geef ik toch de voorkeur aan Liberg. Als is het meer 'theater' dan 'concert' natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach voor sommingen geldt 50 cent en aanverwante reppers,errenbiers ook als "muziek" dus waarom niet.
Wel lekker, je eigen piemel etc kiezen. Waarom leven we nog in het echt eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst nog een piemel kopen he!![]()
![]()
Ik blijf er iig ver vandaan, 1 verslaving is genoeg en dan is dat er gelukkig nog eentje waarbij er wel IRL meets zijn.
Datum gemekker hebben we allang gehadquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ah, net een week nadat ik weer eens een zaterdag in Amsterdam doorbreng. Goed getimed.
En daar heb ik me bewust niet mee bemoeid. Maar ik herinnerde me dat het binnenkort wel zou plaatsvinden, ik had topic 1 eens gezien, dus keek even of het toevallig dit weekend was.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Datum gemekker hebben we allang gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |