Zie bovenstaande, en donderdag Eagles of Death metal, verder nog Incubus, Stone Sour, Deftones en The Rifles.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:25 schreef PPL het volgende:
[..]
Jazeker, al is het pas over dik en maand.
Wat voor concerten?
Ach voor sommingen geldt 50 cent en aanverwante reppers,errenbiers ook als "muziek" dus waarom nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Telt Hans Liberg ook als 'concert'?.
Dan moet je wel eerst nog een piemel kopen he!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me heeeeeeeeerlijk! En ook geen gedoe meer met afspraken waar je te laat voor kan komen enz!
En damn wat zou ik breed en gespierd zijn in SL ( jaja, NOG meer dan nu). Scoren en neuken is helemaal aan de orde van de dag! Geen SOA's etc
.
Wat doen we nog op FOK!?
Dan geef ik toch de voorkeur aan Liberg. Als is het meer 'theater' dan 'concert' natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach voor sommingen geldt 50 cent en aanverwante reppers,errenbiers ook als "muziek" dus waarom niet.
Wel lekker, je eigen piemel etc kiezen. Waarom leven we nog in het echt eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst nog een piemel kopen he!![]()
![]()
Ik blijf er iig ver vandaan, 1 verslaving is genoeg en dan is dat er gelukkig nog eentje waarbij er wel IRL meets zijn.
Datum gemekker hebben we allang gehadquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ah, net een week nadat ik weer eens een zaterdag in Amsterdam doorbreng. Goed getimed.
En daar heb ik me bewust niet mee bemoeid. Maar ik herinnerde me dat het binnenkort wel zou plaatsvinden, ik had topic 1 eens gezien, dus keek even of het toevallig dit weekend was.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Datum gemekker hebben we allang gehad.
Had je al gezien hoor!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:50 schreef Rnej het volgende:
ik schreeuw nog maar een keer dan
IK WIL MEEEEHEEEE!
Nog even geduld Bluezzquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:13 schreef Bluezz het volgende:
Dorst!
kzag mezelf nie in de OP staanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Had je al gezien hoor!
Leuk!![]()
Hoe meer mensen hoe beter.
Tsja, al die cursusdagen van je moeten natuurlijk wel gecompenseerd wordenquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh.
*Zucht* van de 6 man personeel is er vandaag 1... ik.
Blijkbaarquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Tsja, al die cursusdagen van je moeten natuurlijk wel gecompenseerd worden.
quote:
Have fun!quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik rock lekker verder hoor, vanavond Eagles of Death Metal.
Pak je 'm niet al te hard aan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En nu heb ik met een lichte houten kop een klein 'meningsverschil' met een server.
Dat wordt dus vrijdagnacht na het stappen meteen aanschuiven in de rijquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Voorverkoop
De voorverkoop van dit concert gaat op zaterdag 03 februari 2007 10:00 van start.
Ja hoi, kun je er eentje extra halen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, het is in Goffert park, dat verkoopt niet zo heel snel uit. Gewoon Zaterdagochtend om 10:00 online zijn is vaak vroeg zat.
Het Gelredome verkocht ook niet uit vorig jaar. Al waren er wel alleen nog kutplaatsen over (helemaal achterin of naast het podium).quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, het is in Goffert park, dat verkoopt niet zo heel snel uit. Gewoon Zaterdagochtend om 10:00 online zijn is vaak vroeg zat.
Ik zal mijn best doenquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja hoi, kun je er eentje extra halen?
Kan ik me wel iets bij voorstellen... ben ik trouwens de enige hier die de meeste nummers van PJ geen klap aan vind?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het Gelredome verkocht ook niet uit vorig jaar. Al waren er wel alleen nog kutplaatsen over (helemaal achterin of naast het podium).
Ja, dat mag ik hopen dat de rest wel smaak heeft....quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:35 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen... ben ik trouwens de enige hier die de meeste nummers van PJ geen klap aan vind?
Oh oh, heiligschennisquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:35 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen... ben ik trouwens de enige hier die de meeste nummers van PJ geen klap aan vind?
Dat de boel op enkele kutplaatsen uitverkoopt? Ja, daar kan ik me ook iets bij voorstellen. Ik had ze best willen zien, maar dan wel vanaf een fatsoenlijke plek namelijk. Dus ik snap het helemaal.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:35 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Goffert heeft gelukkig geen vaste plekkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat de boel op enkele kutplaatsen uitverkoopt? Ja, daar kan ik me ook iets bij voorstellen. Ik had ze best willen zien, maar dan wel vanaf een fatsoenlijke plek namelijk. Dus ik snap het helemaal.
Whehe, iemand moet hier toch advocaat van de duivel spelen?quote:
Daar ben ik meestal voor hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:56 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Whehe, iemand moet hier toch advocaat van de duivel spelen?![]()
Nou ja, ik zal er eens naar op zoek gaan als ik in een vreemde bui ben.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Incubus verschilt nogal per cd. "koop" eens wat andere albums
.
Lucky bastard. Nou ja, ik kreeg een kaartje voor Trivium in de Melkweg voor mijn verjaardag, ook tof.quote:Wolfmother ga ik in Paradiso zien, kreeg gisteren een kaartje, alvast voor mijn verjaardag.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Golfert heeft gelukkig geen vaste plekken.
Beetje op tijd en dringen ....
Inderdaadquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Voorprogramma Incubus, hoofdprogramma Pearl Jam.
Ik zou voornamelijk voor het voorprogramma heen gaan.
Heb je kaartjes of ga je bij je thuis kijken?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:57 schreef HeatWave het volgende:
Idd, en wat voor weekend.
Vanavond lekker biertje drinken met wat vrienden, daarna verjaardag, zaterdag lekker bijkomen en Zondag: gehaktdag.
Kroegquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:21 schreef PPL het volgende:
[..]
Heb je kaartjes of ga je bij je thuis kijken?
Ja, alleen nog even 5 uurtjes werken zometeen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:31 schreef PPL het volgende:
Bijna weekend!
foeiquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Hier is geen hond aanwezig, een of ander vaag gala, lekker rustig.
PSP FTW.
Ik had na 4,5 uur niks meer te doen, dus ben maar gegaan. Nog even door de stad voor wat boodschappen en om 16:45 was ik weer thuis.quote:
Iets meer dan ¤ 49,- excl. servicekostenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat kosten ze eigenlijk?
Ik vertrek over een klein uurtje maar eens richting Amsterdam. Ze beginnen idioot vroeg in de Melkweg en ik moet nog even ergens iets eten ook voordat we gaan.
Nou nou, wat een hoop geldquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:21 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Iets meer dan ¤ 49,- excl. servicekosten![]()
50 euro voor één enkele band vind ik véél. 30 euro is max, en zelfs dan vraag ik me al af waar ik in godsnaam mee bezig ben, omdat je veel leukere dingen kan zien voor de helft van de prijs.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou nou, wat een hoop geld.
Tijd voor een andere baan?.
het zijn 4 bands ofzo, PJ en Incubus en dan nog 2 bandsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:37 schreef Nosh het volgende:
[..]
50 euro voor één enkele band vind ik véél. 30 euro is max, en zelfs dan vraag ik me al af waar ik in godsnaam mee bezig ben, omdat je veel leukere dingen kan zien voor de helft van de prijs.
Maar Pearl Jam en Incubus zijn 2 verschillende bands.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:37 schreef Nosh het volgende:
[..]
50 euro voor één enkele band vind ik véél.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:35 schreef HeatWave het volgende:
OOh. gisteren nog ff gezellig met half Type o Negative in de kroeg zitten kleppen, helaas voor de dames was Peter Steele er niet.
Vooral de drummer was erg ok, zelfs nog naar de Waterhole geweestquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Overkomt mij nou nooit. Alhoewel, heb in de Black ook weleens gekletst met de zanger van Pestilence.
Zei ik dat? Ik bedoelde meer dat je überhaupt er voor moest betalenquote:
En dan m'n carrière als raam-ambtenaar opgeven??quote:Tijd voor een andere baan?.
Nee, dat was inderdaad erg vervelendquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:35 schreef HeatWave het volgende:
OOh. gisteren nog ff gezellig met half Type o Negative in de kroeg zitten kleppen, helaas voor de dames was Peter Steele er niet.
Ik lette niet op.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zijn 4 bands ofzo, PJ en Incubus en dan nog 2 bands.
OH OKAY SLOWLY MOVING AWAY NOW!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, dat was inderdad erg vervelend
[afbeelding]
Misschien dat jij in jouw subforum wel wat gewend ben, maar ik moet het altijd doen met keurige vakantiekiekjes. Dan ziet zoiets er wel behoorlijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:38 schreef Aventura het volgende:
Als jullie ogen teveel pijn doen wil ik hem wel weer verwijderen hoor. Roep maar.
De homoquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Dat is nou vleesmisbruikquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:51 schreef Aventura het volgende:
Maar geef toch mijn portie maar aan Fikkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |