Dat wordt dus vrijdagnacht na het stappen meteen aanschuiven in de rijquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Voorverkoop
De voorverkoop van dit concert gaat op zaterdag 03 februari 2007 10:00 van start.
Ja hoi, kun je er eentje extra halen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, het is in Goffert park, dat verkoopt niet zo heel snel uit. Gewoon Zaterdagochtend om 10:00 online zijn is vaak vroeg zat.
Het Gelredome verkocht ook niet uit vorig jaar. Al waren er wel alleen nog kutplaatsen over (helemaal achterin of naast het podium).quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, het is in Goffert park, dat verkoopt niet zo heel snel uit. Gewoon Zaterdagochtend om 10:00 online zijn is vaak vroeg zat.
Ik zal mijn best doenquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja hoi, kun je er eentje extra halen?
Kan ik me wel iets bij voorstellen... ben ik trouwens de enige hier die de meeste nummers van PJ geen klap aan vind?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het Gelredome verkocht ook niet uit vorig jaar. Al waren er wel alleen nog kutplaatsen over (helemaal achterin of naast het podium).
Ja, dat mag ik hopen dat de rest wel smaak heeft....quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:35 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen... ben ik trouwens de enige hier die de meeste nummers van PJ geen klap aan vind?
Oh oh, heiligschennisquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:35 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen... ben ik trouwens de enige hier die de meeste nummers van PJ geen klap aan vind?
Dat de boel op enkele kutplaatsen uitverkoopt? Ja, daar kan ik me ook iets bij voorstellen. Ik had ze best willen zien, maar dan wel vanaf een fatsoenlijke plek namelijk. Dus ik snap het helemaal.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:35 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Goffert heeft gelukkig geen vaste plekkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat de boel op enkele kutplaatsen uitverkoopt? Ja, daar kan ik me ook iets bij voorstellen. Ik had ze best willen zien, maar dan wel vanaf een fatsoenlijke plek namelijk. Dus ik snap het helemaal.
Whehe, iemand moet hier toch advocaat van de duivel spelen?quote:
Daar ben ik meestal voor hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:56 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Whehe, iemand moet hier toch advocaat van de duivel spelen?![]()
Nou ja, ik zal er eens naar op zoek gaan als ik in een vreemde bui ben.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Incubus verschilt nogal per cd. "koop" eens wat andere albums
.
Lucky bastard. Nou ja, ik kreeg een kaartje voor Trivium in de Melkweg voor mijn verjaardag, ook tof.quote:Wolfmother ga ik in Paradiso zien, kreeg gisteren een kaartje, alvast voor mijn verjaardag.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Golfert heeft gelukkig geen vaste plekken.
Beetje op tijd en dringen ....
Inderdaadquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Voorprogramma Incubus, hoofdprogramma Pearl Jam.
Ik zou voornamelijk voor het voorprogramma heen gaan.
Heb je kaartjes of ga je bij je thuis kijken?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:57 schreef HeatWave het volgende:
Idd, en wat voor weekend.
Vanavond lekker biertje drinken met wat vrienden, daarna verjaardag, zaterdag lekker bijkomen en Zondag: gehaktdag.
Kroegquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:21 schreef PPL het volgende:
[..]
Heb je kaartjes of ga je bij je thuis kijken?
Ja, alleen nog even 5 uurtjes werken zometeen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:31 schreef PPL het volgende:
Bijna weekend!
foeiquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Hier is geen hond aanwezig, een of ander vaag gala, lekker rustig.
PSP FTW.
Ik had na 4,5 uur niks meer te doen, dus ben maar gegaan. Nog even door de stad voor wat boodschappen en om 16:45 was ik weer thuis.quote:
Iets meer dan ¤ 49,- excl. servicekostenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat kosten ze eigenlijk?
Ik vertrek over een klein uurtje maar eens richting Amsterdam. Ze beginnen idioot vroeg in de Melkweg en ik moet nog even ergens iets eten ook voordat we gaan.
Nou nou, wat een hoop geldquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:21 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Iets meer dan ¤ 49,- excl. servicekosten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |