Heb je kaartjes of ga je bij je thuis kijken?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:57 schreef HeatWave het volgende:
Idd, en wat voor weekend.
Vanavond lekker biertje drinken met wat vrienden, daarna verjaardag, zaterdag lekker bijkomen en Zondag: gehaktdag.
Kroegquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:21 schreef PPL het volgende:
[..]
Heb je kaartjes of ga je bij je thuis kijken?
Ja, alleen nog even 5 uurtjes werken zometeen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:31 schreef PPL het volgende:
Bijna weekend!
foeiquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Hier is geen hond aanwezig, een of ander vaag gala, lekker rustig.
PSP FTW.
Ik had na 4,5 uur niks meer te doen, dus ben maar gegaan. Nog even door de stad voor wat boodschappen en om 16:45 was ik weer thuis.quote:
Iets meer dan ¤ 49,- excl. servicekostenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat kosten ze eigenlijk?
Ik vertrek over een klein uurtje maar eens richting Amsterdam. Ze beginnen idioot vroeg in de Melkweg en ik moet nog even ergens iets eten ook voordat we gaan.
Nou nou, wat een hoop geldquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:21 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Iets meer dan ¤ 49,- excl. servicekosten![]()
50 euro voor één enkele band vind ik véél. 30 euro is max, en zelfs dan vraag ik me al af waar ik in godsnaam mee bezig ben, omdat je veel leukere dingen kan zien voor de helft van de prijs.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou nou, wat een hoop geld.
Tijd voor een andere baan?.
het zijn 4 bands ofzo, PJ en Incubus en dan nog 2 bandsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:37 schreef Nosh het volgende:
[..]
50 euro voor één enkele band vind ik véél. 30 euro is max, en zelfs dan vraag ik me al af waar ik in godsnaam mee bezig ben, omdat je veel leukere dingen kan zien voor de helft van de prijs.
Maar Pearl Jam en Incubus zijn 2 verschillende bands.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:37 schreef Nosh het volgende:
[..]
50 euro voor één enkele band vind ik véél.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:35 schreef HeatWave het volgende:
OOh. gisteren nog ff gezellig met half Type o Negative in de kroeg zitten kleppen, helaas voor de dames was Peter Steele er niet.
Vooral de drummer was erg ok, zelfs nog naar de Waterhole geweestquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Overkomt mij nou nooit. Alhoewel, heb in de Black ook weleens gekletst met de zanger van Pestilence.
Zei ik dat? Ik bedoelde meer dat je überhaupt er voor moest betalenquote:
En dan m'n carrière als raam-ambtenaar opgeven??quote:Tijd voor een andere baan?.
Nee, dat was inderdaad erg vervelendquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:35 schreef HeatWave het volgende:
OOh. gisteren nog ff gezellig met half Type o Negative in de kroeg zitten kleppen, helaas voor de dames was Peter Steele er niet.
Ik lette niet op.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zijn 4 bands ofzo, PJ en Incubus en dan nog 2 bands.
OH OKAY SLOWLY MOVING AWAY NOW!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, dat was inderdad erg vervelend
[afbeelding]
Misschien dat jij in jouw subforum wel wat gewend ben, maar ik moet het altijd doen met keurige vakantiekiekjes. Dan ziet zoiets er wel behoorlijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:38 schreef Aventura het volgende:
Als jullie ogen teveel pijn doen wil ik hem wel weer verwijderen hoor. Roep maar.
De homoquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:35 schreef HeatWave het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |