kzag mezelf nie in de OP staanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Had je al gezien hoor!
Leuk!![]()
Hoe meer mensen hoe beter.
Tsja, al die cursusdagen van je moeten natuurlijk wel gecompenseerd wordenquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh.
*Zucht* van de 6 man personeel is er vandaag 1... ik.
Blijkbaarquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Tsja, al die cursusdagen van je moeten natuurlijk wel gecompenseerd worden.
quote:
Have fun!quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik rock lekker verder hoor, vanavond Eagles of Death Metal.
Pak je 'm niet al te hard aan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En nu heb ik met een lichte houten kop een klein 'meningsverschil' met een server.
Dat wordt dus vrijdagnacht na het stappen meteen aanschuiven in de rijquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Voorverkoop
De voorverkoop van dit concert gaat op zaterdag 03 februari 2007 10:00 van start.
Ja hoi, kun je er eentje extra halen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, het is in Goffert park, dat verkoopt niet zo heel snel uit. Gewoon Zaterdagochtend om 10:00 online zijn is vaak vroeg zat.
Het Gelredome verkocht ook niet uit vorig jaar. Al waren er wel alleen nog kutplaatsen over (helemaal achterin of naast het podium).quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, het is in Goffert park, dat verkoopt niet zo heel snel uit. Gewoon Zaterdagochtend om 10:00 online zijn is vaak vroeg zat.
Ik zal mijn best doenquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja hoi, kun je er eentje extra halen?
Kan ik me wel iets bij voorstellen... ben ik trouwens de enige hier die de meeste nummers van PJ geen klap aan vind?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het Gelredome verkocht ook niet uit vorig jaar. Al waren er wel alleen nog kutplaatsen over (helemaal achterin of naast het podium).
Ja, dat mag ik hopen dat de rest wel smaak heeft....quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:35 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen... ben ik trouwens de enige hier die de meeste nummers van PJ geen klap aan vind?
Oh oh, heiligschennisquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:35 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen... ben ik trouwens de enige hier die de meeste nummers van PJ geen klap aan vind?
Dat de boel op enkele kutplaatsen uitverkoopt? Ja, daar kan ik me ook iets bij voorstellen. Ik had ze best willen zien, maar dan wel vanaf een fatsoenlijke plek namelijk. Dus ik snap het helemaal.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:35 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Goffert heeft gelukkig geen vaste plekkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat de boel op enkele kutplaatsen uitverkoopt? Ja, daar kan ik me ook iets bij voorstellen. Ik had ze best willen zien, maar dan wel vanaf een fatsoenlijke plek namelijk. Dus ik snap het helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |