Whihihi, ik blijf ook een dom blondje. Het is ook een poosje terug voor mij (helpt dit?)quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:07 schreef Paltos het volgende:
[..]
Language is gewoon helemaal geen Frans woord.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:58 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik visualiseerde het
Even genieten van zo'n friemelende Dizer met een hijgende Gezondaar in zijn nek. Dizer voelt zich steeds minder op zijn gemak, maar wil niet afgaan en blijft dus frigide (heeerlijk woord) meedoenG. laat Dizer knielen, haalt zijn pompmachine uit zijn broek. Dizer schrikt, gilt en gaat in een hoekje zitten huilen, terwijl hij Gezondaar een Pmmetje stuurt dat die zijn huis moet verlaten
Genieten
http://www.sdv.fr/cgi/orthonet/orthonet?mot=language idd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:07 schreef Paltos het volgende:
[..]
Language is gewoon helemaal geen Frans woord.![]()
Treehugger!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:10 schreef Gezondaar het volgende:
Ik heb net 5 minuten lang alle lichten uitgelaten op kantoorTot ergernis van mijn collega
![]()
Ik doe PAPE.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
De enige opleiding zonder engelse titel lijkt wel...
Amerikaansquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:02 schreef Airelle het volgende:
Brittish is te gek.
Oh, gaat dat zo: eerst maanden niets van je laten horen dan opeens weer op de zusjestoer gaan?!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo ken ik mijn zusje weer.
Typefouten van anderen overnemenquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:14 schreef Fir3fly het volgende:
Australies is wel zo kut.
"Oi mate!".
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:17 schreef Skliponda het volgende:
[..]
Typefouten van anderen overnemen.
Maanden niks laten horen? Ik heb wel ge-PM'd hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:17 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Oh, gaat dat zo: eerst maanden niets van je laten horen dan opeens weer op de zusjestoer gaan?!![]()
![]()
Ik heb niks gekregen andersquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maanden niks laten horen? Ik heb wel ge-PM'd hoor.
nah.... kutwijfquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:17 schreef Gezondaar het volgende:
Oh, gaat dat zo: eerst maanden niets van je laten horen dan opeens weer op de zusjestoer gaan?!![]()
![]()
MIJ ANDERS NIET!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maanden niks laten horen? Ik heb wel ge-PM'd hoor.
Australisch is het achterlijke broertje van het toch al verfoeilijke Achterhoeksquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
nah.... kutwijf
maar wat kots jij op 't accent van Australische vrienden?!?!![]()
![]()
Nou, wat een troostquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb je tenminste toegevoegd.
Nu moet je echt gaan uitkijken!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:22 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Australisch is het achterlijke broertje van het toch al verfoeilijke Achterhoeks![]()
Welk land bedoel je?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:31 schreef babette21 het volgende:
De Mol begint.....
en Zhen, dimmen over Australië he, ik maak jouw grote liefde ook niet belachelijk
OMG, die wou ik ook zo gaan kijken!quote:
Ik postte toch alweer met Sklipondaquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat heb je ook niet lang volgehouden.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik postte toch alweer met Skliponda. En ik stopte met posten omdat ik nog veel opdrachten moest maken voor school, maar ik heb met school afgesproken dat ik die opdrachten voorlopig niet hoef te maken, zij vonden het zonde dat ik helemaal gestopt was met FOK!
Neeeeeeee, dat van FOK! is niet waarquote:
Ik snap het nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Oooooh gaat het over godsdienst?.
Welk onderwerp is het, misschien kunnen wij helpenquote:
Je wilde toch een ander thema i.p.v. godsdienst? Of haal ik van alles door elkaar?quote:
Hoe kom je in hemelsnaam op godsdienstquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je wilde toch een ander thema i.p.v. godsdienst? Of haal ik van alles door elkaar?
Knurft, ik moest toch eerst dit account terugkrijgenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:52 schreef Gezondaar het volgende:
Waarom dan eerst als Slikpanda terugkomen en niet gelijk als Sven?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |