Welk land bedoel je?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:31 schreef babette21 het volgende:
De Mol begint.....
en Zhen, dimmen over Australië he, ik maak jouw grote liefde ook niet belachelijk
OMG, die wou ik ook zo gaan kijken!quote:
Ik postte toch alweer met Sklipondaquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat heb je ook niet lang volgehouden.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik postte toch alweer met Skliponda. En ik stopte met posten omdat ik nog veel opdrachten moest maken voor school, maar ik heb met school afgesproken dat ik die opdrachten voorlopig niet hoef te maken, zij vonden het zonde dat ik helemaal gestopt was met FOK!
Neeeeeeee, dat van FOK! is niet waarquote:
Ik snap het nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Oooooh gaat het over godsdienst?.
Welk onderwerp is het, misschien kunnen wij helpenquote:
Je wilde toch een ander thema i.p.v. godsdienst? Of haal ik van alles door elkaar?quote:
Hoe kom je in hemelsnaam op godsdienstquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je wilde toch een ander thema i.p.v. godsdienst? Of haal ik van alles door elkaar?
Knurft, ik moest toch eerst dit account terugkrijgenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:52 schreef Gezondaar het volgende:
Waarom dan eerst als Slikpanda terugkomen en niet gelijk als Sven?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |