Linkje?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:27 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
De lijst met vermeldingen van ONZ-topics die wél de moeite waard zijn, en eventueel een glimlach op je gezicht zouden kunnen doen verschijnen.
De laatste tijd zijn de TTT's meer om te huilen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:27 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
De lijst met vermeldingen van ONZ-topics die wél de moeite waard zijn, en eventueel een glimlach op je gezicht zouden kunnen doen verschijnen.
Check MED.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:25 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Is het raar als ik vraag hoe het komt dat buup weer terug is? Als een soort van mosterd na de maaltijd enzo.
Dat klopt ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De laatste tijd zijn de TTT's meer om te huilen.
Er zitten een paar leuke tussen. Ik zal dit topic eens in de bookmarks gooien. Dat kijk ik er over een paar weken wel weer een keerquote:
Wat moet je zo vroeg op op een zaterdag?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 08:07 schreef PeRi het volgende:
Checking.
Bagger geslapen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat moet je zo vroeg op op een zaterdag?
Ik ook. Sliep pas om 4 uurquote:
Ik zie Brighteyes volgende week alquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
PeRi!
Bright Eyes staat 31 maart in de Melkweg!
Wiehoe!
Ik kom denk ik nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zie Brighteyes volgende week al!
Goeiequote:
ik breng je wel naar mijn huisquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:20 schreef Dizer het volgende:
Maaruh, tot hoe laat duurt het eigenlijk? Want ik moet het weten ivm vervoer
Ik maak ook graag gebruik van die optie.quote:
quote:
Luxeprobleemquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik maak ook graag gebruik van die optie.
Lijkt wel zomer hier.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een heerlijk weertje vandaag!.
Ik heb eindelijk The Langoliers gelezen! Tof boekquote:
Ik vond de user beter.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk The Langoliers gelezen! Tof boek
'vond'... Nu niet meer?quote:
Terrasje pakkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Echt wel he ! Lekker zonder jas naar buiten.
Je woont ook aan de verkeerde kant van het landquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:09 schreef MissBliss het volgende:
Hier is het helemaal niet zomers...
Moeten we wel opschieten, 't wordt zo donker ... (en dus koud, maarja dan is daar de Jagermeister nog).quote:
quote:
Neequote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
helpt dit ?
Ik ben overigens bang dat er nog wel een wintertje aankomt, nog te weinig klimaatverandering m.i..
Nee.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Een nieuwe Ijstijd zie je niet zitten?
Jawel.quote:
Nee, jij wel?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Een nieuwe Ijstijd zie je niet zitten?
Zo'n kloon brengt altijd wat leven in de brouwerijquote:
Is ie van jou?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zo'n kloon brengt altijd wat leven in de brouwerij.
Nee, mijn klonen zijn meestal wel een stuk genialer.quote:
Noem eens één legendarische geniale kloon van je dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, mijn klonen zijn meestal wel een stuk genialer.
In XFA lopen er wel een paar rond.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Noem eens één legendarische geniale kloon van je dan?.
Das geen antwoord op m'n vraagquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
In XFA lopen er wel een paar rond.
Wel een indirect antwoordquote:
Stond zelfs in MyATquote:
Nataliequote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:44 schreef Natalie het volgende:
[..]
Stond zelfs in MyAT
Even doorkletsen, dus, dan is ie er snel weer uit
Ik laat de volgende keer wel een spoor van broodkruimels achter.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:48 schreef PeRi het volgende:
Ik ben jullie steeds kwijt.
Ik wil met je prrr'n nu, Lynxiequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik laat de volgende keer wel een spoor van broodkruimels achter.
Tijgerbrood. *rr*
Je gebruikt toch wel 'boter'?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:05 schreef Lynx666 het volgende:
*sensueel smeert*
Dank je welquote:Op zondag 4 februari 2007 00:49 schreef Bupatih het volgende:
Cinnamongirl en Aventura (duh!) zijn jarig.
Gefeliciteerd, mod.
Ook van mijquote:
altijd top in Amsterdam, Purmerend daarentegenquote:Op zondag 4 februari 2007 16:17 schreef Bupatih het volgende:
In Amsterdam.
De deceptie.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:26 schreef Re het volgende:
[..]
altijd top in Amsterdam, Purmerend daarentegen![]()
Oké.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:48 schreef Bupatih het volgende:
Vertel mij wat.
Vertel hem dan wat!quote:
En snap je 'm nu eindelijk?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:10 schreef Airelle het volgende:
Ik heb vandaag weer The DaVinci Code gekeken.
De extended?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:10 schreef Airelle het volgende:
Ik heb vandaag weer The DaVinci Code gekeken.
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:36 schreef Lynx666 het volgende:
Koop klinkers, ze maken je leven zoveel completer.
quote:Op zondag 4 februari 2007 16:26 schreef Re het volgende:
[..]
altijd top in Amsterdam, Purmerend daarentegen![]()
Jullie hebben gewoon geen smaak. Nederlandse folkmuziekquote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben gewoon geen smaak. Nederlandse folkmuziek. Frans Bauer, Jan Smit
. Jannes, Piet uit de Kroeg
! Allemaal top!
WTF... het is leuk voor in de kroegquote:Op zondag 4 februari 2007 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer, doe normáál!
He, gadver... rockmuziekquote:Op zondag 4 februari 2007 20:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan heb je deze link zeker ook niet meer nodig?![]()
FOK! Rock! Meet! 10-3-07 Editie Amsterdam #3
Whatevvaaaaaaaquote:Op zondag 4 februari 2007 20:20 schreef MissBliss het volgende:
Trouwens... folkmuziek??!
Hollandse meezingers zijn echt geen folkmuziek
I was gonna sayquote:Op zondag 4 februari 2007 20:20 schreef MissBliss het volgende:
Trouwens... folkmuziek??!
Hollandse meezingers zijn echt geen folkmuziek
Ja wat was dat nou? Fucking haast en zo? Heb je de trein wel gehaald? Ging je naar Groningen?quote:
Ik ben er misschien niet bij hoor zaterdag. Sorry.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
I was gonna say
folkmuziek en volksmuziek vergelijken
Dizer
Mietje!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |