Deze accountquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Knurft, ik moest toch eerst dit account terugkrijgen!
Ja.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:44 schreef Gezondaar het volgende:verkeerd topicnummer
![]()
Kan iemand er 1007 van maken?![]()
Als je een beurt wilt, moet je in Groningen blijven dit weekendquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:46 schreef Airelle het volgende:
Whihihi, was ik niet aan de beurt?
Omdat ik dat weekend mijn verjaardag vierquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:49 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Waarom kom jij eigenlijk niet op de XFA meet![]()
Kutsmoesquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik dat weekend mijn verjaardag vier.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:48 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Als je een beurt wilt, moet je in Groningen blijven dit weekend![]()
[/Dada-een-plezier-doe modus]
Zaterdag én zondagquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik dat weekend mijn verjaardag vier.
Ik maak hier reclame mee jaquote:
Ja.quote:En had je hem echt geshred?!![]()
![]()
Jaja, ik weet best welke ruimte je mij wilt gevenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
![]()
hihi, ik geef je geheel de ruimte om je grapje met dada te doen hoor
Oeh, je pikte mijn dubbelzinnigheid op!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:43 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Jaja, ik weet best welke ruimte je mij wilt geven![]()
Ik weet wel waar jij dubbel zin in hebtquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oeh, je pikte mijn dubbelzinnigheid op!
Ik heb best trek in een sandwich inderdaad.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:32 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik weet wel waar jij dubbel zin in hebt![]()
![]()
Goeiemorgen. Vroegiecheck ofzo.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:45 schreef Fir3fly het volgende:
Goedemiddag.
Hij had gemeld dat hij "voorlopig niet op Fok!" zou komenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:10 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook niks gemerkt nee.
Hoe vaak wordt dat nou gemeld?? Als je dat elke keer serieus moet nemen als iemand dat zegt ben je wel even bezigquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:24 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Hij had gemeld dat hij "voorlopig niet op Fok!" zou komen![]()
!
Jullie besteden echt te weinig aandacht aan de hemelse verrukking dieSvensational
heet
![]()
Ik ga zo toch maar een croissantje halen, ipv boterhammenquote:
he-he, klinkt goedquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ga zo toch maar een croissantje halen, ipv boterhammen
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:24 schreef Re het volgende:
[..]
he-he, klinkt goed, nu wil ik er ook een, zit net al mijn waterbom tomaten van mijn stokbroodje te vissen ...
veel plezier en good luck, ook al heb je het niet nodigquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]!
Nou ik ga, wish me luckOf niet, want het boeit toch niet
Een goede, zelfs!quote:
Waar kietel je ze dan precies?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als ik mannen kietel, eindigt het altijd in rollebollen.
Als vrouwen me kietelen, eindigt het altijd in rollebollen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als ik mannen kietel, eindigt het altijd in rollebollen.
Bepaal jij dat?quote:
Nee, ik!quote:
Ik dacht al, wat een kneiter van een Deja vuquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:00 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Enthousiaste-begroetingen-jatter![]()
Da's waarquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als vrouwen me kietelen, eindigt het altijd in rollebollen.
Het is allemaal de schuld van AT!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat brengt jou hier?
Dat heb ik toch al gedaanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Je mag ook wel enthousiast groeten hoor, Gezondaar.
En wát een warm gevoel gaf het me!! Zo'n gevoel wat je meteen met de mensheid zou willen delen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:06 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dat heb ik toch al gedaanBij Lynx
![]()
Ik al een tijdje geleden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog nooit een forum uit mijn AT gegooid.
Voor ik 'aan de macht' kwam hier, wat het leuker dan tijdens en ooit daarnaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt omdat je niet meer aan de macht bent hier!
Die OP is zó Stephen Kingquote:
In het begin dacht ik echt dat het een droom wasquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:38 schreef Re het volgende:
of het is een goeie grap of we hebben live een psychose meegemaakt
Het is een topic uit oktoberquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:39 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
In het begin dacht ik echt dat het een droom was![]()
Toen al snel dat het een grap van TS was![]()
Maar daarna weer dat het misschien toch een psycho was![]()
Klinkt ingewikkeld haha, goed gedaan!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:56 schreef MissBliss het volgende:
OMG, ik had een 7,5 voor Datamining (SPSS)![]()
Ik
Dat was het ookquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Klinkt ingewikkeld haha, goed gedaan!
Thanks!quote:
* Checkt postgeschiedenis.quote:
Is het raar als ik vraag hoe het komt dat buup weer terug is? Als een soort van mosterd na de maaltijd enzo.quote:
De wattes?quote:
De lijst met vermeldingen van ONZ-topics die wél de moeite waard zijn, en eventueel een glimlach op je gezicht zouden kunnen doen verschijnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |