Zeg, die van mij was voor BVO hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 21:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks allemaal, en er was inderdaad een feestje in A'dam vorige week, we hadden een kroeg afgehuurd. kan 't iedereen aanraden. Geen troep, geen afzeggingen (drank betaald) en veel gezelliger dan bankzitfeestje
![]()
quote:
Cafe Sportpark aan de Jan van Galenweg. Vriendin van me woont erboven.quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, die van mij was voor BVO hoor.
Maar toch gefeliciteerd.
Quotes knippen en plakken is best wel moeilijkquote:Op zondag 4 februari 2007 21:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En je vergat de mijne..
Maar dat maakt niet uir..
Tof! Dat is hier nog dichtbij ook! Ik onthoud hetquote:Op zondag 4 februari 2007 21:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Cafe Sportpark aan de Jan van Galenweg. Vriendin van me woont erboven.
De eigenaren zijn superenthousiast en rekenden geen afhuurkosten.
Voordeel is dat de kroeg goed te bereiken is vanaf de snelweg. Handig voor als er ook niet-Amsterdammers komen. Muziek kun je zelf aanvragen. Dus als je zelf eens iets te vieren hebt, is die tent een goeie!
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:30 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Quotes knippen en plakken is best wel moeilijk![]()
Hiermee haal je het wel onderuit.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik zeg niets (en tegelijkertijd zoveel).
Dat ik er op let dat mijn woorden verkeerd geïnterpreteerd wordenquote:
Dat stelt mij gerustquote:Op maandag 5 februari 2007 07:22 schreef Dizer het volgende:
Ik ben overigens al een half uur wakker. Scheren en douchen ging even voor FOK!.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |