quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:16 schreef Gigageil het volgende:
Kan die rasmongool Braaaajn niet meer aanhoren.....![]()
Welterusten !![]()
Het spel spelen okay maar mensen die met elkaars gevoelens spelenquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nena was binnen dit verhaal echt niet onderuit te halen. ze was 3 keer de beste. ik vind het een leuk spel wat ze speelt, uitstekend gekozen slachtoffer ook! (en ze zal ook zelf wel weten dat hij de enige is die vatbaar is voor 'n dergelijk spelletje)
Dat zal hij echt te gek vinden!quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:17 schreef partyyboyy het volgende:
Zullen we als Huub uit de villa is een 'meet' organiseren met hem???
ja weet ik zeker...en wij ookquote:
Nou ja zeg, dit is een mooi sluimerend spel - in ieder spel waar iemand de dupe van is wordt toch uiteindelijk met gevoelens gespeeld, wat een onzin.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het spel spelen okay maar mensen die met elkaars gevoelens spelen![]()
![]()
![]()
In zo'n verhaal kun je alleen maar van verliezers spreken
Kun je dat niet beter over een jaar doen ofzo want zolang zit hij er nog wel inquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:21 schreef partyyboyy het volgende:
Ik ga even een topic aanmaken voor een 'meet met Huub'.
Anders ga ik het weer vergeten,.
Volgens mij heb ik je wel eens stuk pittiger zien schrijven als het om Natasia en Wilgo gaat. Tja, gevoelens.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het spel spelen okay maar mensen die met elkaars gevoelens spelen![]()
![]()
![]()
In zo'n verhaal kun je alleen maar van verliezers spreken
Sorryquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kun je dat niet beter over een jaar doen ofzo want zolang zit hij er nog wel in
Ik noem het geen onzin als ik zeg dat ik het vals vind om iemand steeds op te geilen om hem vervolgens weer af te ketsenquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dit is een mooi sluimerend spel - in ieder spel waar iemand de dupe van is wordt toch uiteindelijk met gevoelens gespeeld, wat een onzin.
Heeft álles met het spel te maken, maar goed - da's mijn mening.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik noem het geen onzin als ik zeg dat ik het vals vind om iemand steeds op te geilen om hem vervolgens weer af te ketsen
Heeft niets met het spel te maken, heeft te maken met hoe mensen in elkaar steken
Ik verander ook weleens van mening maar Wilgo lijkt me een aardige vent die zou Natasia beter voor een aardiger exemplaar kunnen inruilenquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je wel eens stuk pittiger zien schrijven als het om Natasia en Wilgo gaat. Tja, gevoelens.
Thank youquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:23 schreef Mika25 het volgende:
Filmpje voor die mensen die de Brainless-Nena discussie gemist hebben:
Loverboy's Afgang
Noem me naief maar volgens mij hebben ze dit niet bedacht als manier om zich in het spel te profileren...quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heeft álles met het spel te maken, maar goed - da's mijn mening.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:24 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Sorry
Meeting met Huub!
beter vroeg dan nooit
Komaan, dit ís waar het spel om draait uiteindelijk. hoe gaan ze met elkaar om. Wie kan er met de lelijkste acties toch nog goed wegkomen. bedenk ook dat tegenover Nena's lelijke acties richting Huub, lelijke achterbakse acties staan van Brian richting Nena (ook al voor die vreemde onstslagronde) Anway, Wie doet het met wie, op vriendschappelijk niveau en andere niveausquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik verander ook weleens van mening maar Wilgo lijkt me een aardige vent die zou Natasia beter voor een aardiger exemplaar kunnen inruilen
(heb ik dat nooit eerder geschreven)
hahaha er zijn nu echt al 10 foto's van een rondjes-blazende-nenaquote:
ik lig elke keer weer dubbel om je creatiesquote:
moet je eens naar zijn ogen kijkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:30 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoor al een licht dubbele tong bij Huub
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
Bart komt de woonkamer binnen, trekt een fles sterke drank open, muziek aan, en hij begint te dansen. Brian, Natasia en Nathanael komen ook de woonkamer binnen, en er ontstaat een gezellig feest.
Met Bart als lolmakend middelpunt.
je triptquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
Bart komt de woonkamer binnen, trekt een fles sterke drank open, muziek aan, en hij begint te dansen. Brian, Natasia en Nathanael komen ook de woonkamer binnen, en er ontstaat een gezellig feest.
Huub wordt ook een slok uit de fles aangeboden, maar hij geeft aan meer trek te hebben in een kopje Earl Grey-thee.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
hahaha en toen werd je zwetend wakkerquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
Tja je hebt natuurlijk wel gelijk...als iedereen lief en aardig met elkaar zou zijn dan zou geen hond kijkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Komaan, dit ís waar het spel om draait uiteindelijk. hoe gaan ze met elkaar om. Wie kan er met de lelijkste acties toch nog goed wegkomen. bedenk ook dat tegenover Nena's lelijke acties richting Huub, lelijke achterbakse acties staan van Brian (ook al voor die vreemde onstslagrond) Anway, Wie doet het met wie, op vriendschappelijk niveau en andere niveaus
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:34 schreef Peter6000 het volgende:
Huub: Weet je wat ik lelijk aan je vindt, je besluiteloosheid ten opzichte van Brian.
Nena: Dat vindt Bart ook.
Interessant, Nena beweert dat ze dit gedrag nodig heeft.
Staat Brian al af te luisteren?
Volgens mij was t alleen Huub heaur!quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:36 schreef snetje het volgende:
wheheheh weer plaspauze en mekaar weer zoenen![]()
![]()
![]()
Zoals bij BB6 vaak het geval was bijvquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tja je hebt natuurlijk wel gelijk...als iedereen lief en aardig met elkaar zou zijn dan zou geen hond kijken![]()
Hoe kom je daarbij? Dat heeft juist heel lang geduurd. Nena heeft Brian eerst afgetrokken en een week later mocht er pas gezoend wordenquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En Nena houdt niet van zoenen, maar ze pakte Brainless Loverboy wel vol op de bek...
lief he, Huub hoefde helemaal niet hij deed het voor de zoenquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:36 schreef snetje het volgende:
wheheheh weer plaspauze en mekaar weer zoenen![]()
![]()
![]()
Slim dusquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hij is ook wel een gladjanus hoor...hij gaat bij haar zitten en fluistert:"Kom we gaan tv maken"
Morwenquote:
Bongemanquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Morwen![]()
Ja Huub pakt het zeker slim aan
Hij is wel lief voor haar.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Morwen![]()
Ja Huub pakt het zeker slim aan
Now way, tenzij zwaaaaaaaar onder invloed en dan nog gaat hij dat niet doen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nena gelooft zijn gladde praatjes
Zou me niets verbazen als het Hupert nog gaat lukken ook om haar te versieren
Was ie dat al niet dan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bongeman![]()
Brian: Ik zou loco worden![]()
Je kan ze niet dwingenquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:47 schreef tipsch het volgende:
Hee slaapkoppen, DGK_REDACTIE, sturen!!!
Huub is gewoon leuk, klaarquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij is wel lief voor haar.
Zorgt netjes voor haar badjas.
Vind het wel een lief stelletje zo.
Wat bedoel je>?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:47 schreef tipsch het volgende:
Hee slaapkoppen, DGK_REDACTIE, sturen!!!
Netjes vragen kan wel.quote:
Alcohol en de meeste mensen (nouja Nena/Huub iig) zijn 's nachts actiever en komen meer losquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:49 schreef farceman het volgende:
Hoe komt het dat alle interessante gesprekken 's nachts plaatsvinden?
Precies, mss moet tipsch dat even proberenquote:
Laat Nena even zoenen DGK_REDACTIEquote:
Als je even wacht komt dat vanzelf wel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:50 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Laat Nena even zoenen DGK_REDACTIE
Dit is mooie tv! Nu heb je de kans!
Deel je mening hoor.quote:
juistquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:50 schreef Missy_1974 het volgende:
als ze NL nou even even naar de snackbar roepen, dan gaat ie wel naar beneden
En?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:06 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik ga er op letten...tijd gaat nu in!
woohoo! en dat komt straight from the scriptcryp. DANK REDACTIE - soms, soms zijn jullie fantastisch!quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:51 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Als je even wacht komt dat vanzelf wel.
en gooi er ff wat kroketten inquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:51 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ze wil hem niet uitdagen en kijkt hem daarom niet aan. Maar een beetje handje vrijen vindt ze wel primaquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:54 schreef Missy_1974 het volgende:
nena kijkt hem niet aan en durft haar hoofd niet te draaien, ik denk dat als ze huub aankijkt hij haar vol op de bek pakt, en dan is het hek van de dam
Jammer alleen dat het nu zo laat isquote:
ze bloost en heeft het heel erg warm gekregen. Huub?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:57 schreef Morwen het volgende:
Is Neen in elkaar gebeukt ofzo, zie al de hele tijd vlekken Blauw/rood.![]()
[afbeelding]
reactie van de alcohol (rode vlekken)quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:57 schreef Morwen het volgende:
Is Neen in elkaar gebeukt ofzo, zie al de hele tijd vlekken Blauw/rood.![]()
[afbeelding]
En Neen is dan...........ergens anders ofzoquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:56 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Maar als ie de kans krijgt zal ie echt wel met Nena sexen
Heb jij dan iets horen vragen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:57 schreef Kaleddis het volgende:
Nou, geef Nena haar jointje dan maar. We zullen niks zeggen, echt niet![]()
Ja...of niet natuurlijk!quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:51 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
En jij hebt nooit eerder DGK gekeken? Hij doet dit namelijk al voor de 5e keer ofzo.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:04 schreef raggende_annie het volgende:
duidelijk dat huub nooit BB heeft gekeken. staat ie daar morgen met n emmer water voor de heg.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:02 schreef r3gi3boy het volgende:
d'r gaatje kriebelt onder haar badjas
haha ok dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En jij hebt nooit eerder DGK gekeken? Hij doet dit namelijk al voor de 5e keer ofzo.
Je moet juist extra veel gaan slapen, joh!quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:04 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik ben gestopt met roken, heb 2 dagen pleisters gebruikt (Nicotinell 30) en nu al 3 dagen zonder.
Heb nog 5 van die krengen liggen. Denk dat ik ze allemaal ga opplakken nu
ik ook want huub kuste nena in haar nek en nena kuste huub in zijn nek, dus ben benieuwd, als brian hun kussend ziet breekt de hel losquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht even dat het ging gebeuren
Ik ben er nu twee maanden af. Gewoon cold turkey. Een beetje sportlife (sugarfree) kauwen was genoeg.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Je moet juist extra veel gaan slapen, joh!
(maarja, dan mis je nogal wat hier)
Jepquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:09 schreef farceman het volgende:
hebben .Nl gezien dat Huub en Nena door fontij zijn gegaan?
hihihi,quote:
Dit is 'm toch echt, de eerste zoen tussen Huub en Nena, camera's r rollingquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:08 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
ik ook want huub kuste nena in haar nek en nena kuste huub in zijn nek, dus ben benieuwd, als brian hun kussend ziet breekt de hel los
ik denk dat het nog zo'n 8 maanden gaat duren, maar danquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht even dat het ging gebeuren
wat doe jij met Huub's manuscripten?quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:10 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
hihihi,
ot. die huub heeft volgens mij lang voordat hij die villa in ging al een 'play' script voor nena bedacht, en voert nu geroutineerd zijn 12 stappenplan uit om haar te versieren:
1. alcohol toedienen
2. haar isoleren van de rest van de groep
3. een moment uitkiezen waarbij nena in haar badjas is
4. een voorstel tot pootje baden in de fontein doen (en daarbij wetende dat nena 'nat' wordt)
5. voorstellen om andere kleding aan te doen
6. in het bijzijn van nena tot boxershort strippen van de kleding
7. het gesprek vervolgens naar sex en 'houden van' draaien
8 t/m 12 nog verder uit te voeren deze avond
ben je blind ofzo? hij wou haar zoenen zij trok haar hoofd wegquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
rot toch op joh, ze hebben gewoon lol mag het
Damn, dan moet ik nog bijna 2 maanden....quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben er nu twee maanden af. Gewoon cold turkey. Een beetje sportlife (sugarfree) kauwen was genoeg.
Precies! hehe eindelijk ben ik het een keertje met je eensquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:11 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk verpest Huub het nu niet. Nena wordt steeds closer met hem.
Op dat moment was het hoofd van Satanael niet ingezoomd op een stream te volgen. Was allemaal niet zo spectaculair hoor...quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:11 schreef farceman het volgende:
heeft0 iemand misschien de beelden dat Huun en Nena door het fontijn lopen?
Please?! zou zo graag die kop van .NL zien
dus jij weet al wie dr gaat winnen. of wanneer huub dr uit gaat. als dr nog iemand scripts heeft van de andere bewoners zouden die ff allemaal hier gepost kunnen worden. kunnen we de boel verfilmen voor t afgelopen is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:10 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
hihihi,
ot. die huub heeft volgens mij lang voordat hij die villa in ging al een 'play' script voor nena bedacht, en voert nu geroutineerd zijn 12 stappenplan uit om haar te versieren:
1. alcohol toedienen
4. een voorstel tot pootje baden in de fontein doen (en daarbij wetende dat nena 'nat' wordt)
maar ze kuste hem toch echt in zijn nek.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:12 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ben je blind ofzo? hij wou haar zoenen zij trok haar hoofd weg![]()
tja, en dan? kan ook betekenen: nu nog niet. hee en wat, wie niet waagt wie niet wint!quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:12 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja maar hij wou haar tongquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:13 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
maar ze kuste hem toch echt in zijn nek.
Ik zal ff kijken, ik heb stream 1 en 3 lopen op het moment.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:11 schreef farceman het volgende:
heeft0 iemand misschien de beelden dat Huun en Nena door het fontijn lopen?
Please?! zou zo graag die kop van .NL zien
nee.. wie een lelijk hoofd heeft mag mij niet zoenen..quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
tja, en dan? kan ook betekenen: nu nog niet. hee en wat, wie niet waagt wie niet wint!
Was dat voor het eerst dan? Dat is niet bestquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Precies! hehe eindelijk ben ik het een keertje met je eens
je ziet alleen dat wat je wilt zien, Nena heeft met Huub waar Brian alleen van kan dromen en dat gaat niet alleen om zoenen en neuken maar gewoon lol hebben en over leuke dingen pratenquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:12 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Nou er was wel even een mooi moment waarin Brian en Nathanael stonden te kijken, en Nena en Hupert niets in de gaten haddenquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik zal ff kijken, ik heb stream 1 en 3 lopen op het moment.
Daar ben ik ook zeker vanquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:10 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
hihihi,
ot. die huub heeft volgens mij lang voordat hij die villa in ging al een 'play' script voor nena bedacht,
Prachtige streams indeedquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:17 schreef tipsch het volgende:
en NL en Brian denken zich hesrendood. heerlijke avond
tuurlijk wel die spanning blijft opbouwen dat nena het nu al zover liet komen zegt genoeg, dus ik verwacht dat huub haar wel ....................quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:18 schreef partyyboyy het volgende:
Naja, als er tussen Huub en Nena vandaag niks gaat gebeuren dan gebeurt het nooit niet.
Ik denk dat je gelijk hebt. Huub gaat het niet krijgen van Nena.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee.. wie een lelijk hoofd heeft mag mij niet zoenen..
Dat is zijn drijvende motor kennelijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:19 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft wel echt een drankprobleem trouwens. Hij is al weer behoorlijk dronken.
nee hoor! Let maar op mn woorden!quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:19 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
tuurlijk wel die spanning blijft opbouwen dat nena het nu al zover liet komen zegt genoeg, dus ik verwacht dat huub haar wel ....................
Brian zei "ze zijn dronken" op afkeurende toonquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou er was wel even een mooi moment waarin Brian en Nathanael stonden te kijken, en Nena en Hupert niets in de gaten hadden![]()
Wel in ruil voor een zoen met Huub natuurlijk! Anders levert het niks op!quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:22 schreef BONG4002 het volgende:
Larissa van de redactie brengt batterijen (?) en Nena vraagt of ze ook een joint heeft
Je hebt zoveel mensen die op vakantie iedere dag dronken zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:19 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft wel echt een drankprobleem trouwens. Hij is al weer behoorlijk dronken.
Je moet zeggen bakkie koffiequote:Op donderdag 1 februari 2007 02:22 schreef BONG4002 het volgende:
Larissa van de redactie brengt batterijen (?) en Nena vraagt of ze ook een joint heeft
Nogal plasticquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
.
Mijn Brianblog is wel weer online, hoe vinden jullie de headerfoto?
Jij komt ook op de meeting met Huubke he?quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt zoveel mensen die op vakantie iedere dag dronken zijn.
Het is denk ik te vroeg om van een "drankprobleem" te spreken.
Larissa doe mij een halve, kom op niet zeiken durf te delenquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:23 schreef Suikeroom het volgende:
Larissa drugsdealer!
Een beetje gepalstificeerd is die Brian het meest fotogeniek van allen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Nogal plastic
Is het Ken van Barbie?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:26 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Jij komt ook op de meeting met Huubke he?
Mijn beste maat heet ook Gert! En op de een of andere reden is het toch echt relaxt om jou Gertje te noemen en om een zuipavond met jou tegemoed te gaan.![]()
t scheelde weinig maar ze liep net op tijd doorquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:29 schreef Dogga het volgende:
WUhauahuah they kissed
haha LOL! ja wat een naam al niet kan doenquote:
dat meen je niet hequote:Op donderdag 1 februari 2007 02:29 schreef farceman het volgende:
Zou het zo mooi vinden als die Natasia dadelijk wakker wordt he
wie met wie?quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:33 schreef Missy_1974 het volgende:
iemand een screenshot van die tongzoen op de trap ?
Waarom zei ie dat nu?quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:34 schreef BONG4002 het volgende:
Huub "FOK.NL is een fantastische site"
Er was geen tongzoen, hoewel het weinig scheelde (Nena was nog niet dronken genoeg). De link naar het film-fragment staat een paar posts boven...quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:33 schreef Missy_1974 het volgende:
En daarom..............quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:34 schreef BONG4002 het volgende:
Huub "FOK.NL is een fantastische site"
vriend je kijkt naar de verkeerde stream, de actie zit 1 stream eronder, daar waar huub zegt dat nena fantastische tepels heeft en larissa in de camera smeekt om de fokking jointquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:33 schreef Peter6000 het volgende:
Brian kent Rutger Kopland.
Even off topic: wat drinken jullie (ik een chardonnay van AH)quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:33 schreef Missy_1974 het volgende:
Ik ben overgeschakeld, en hoor wat gezang.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:35 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
vriend je kijkt naar de verkeerde stream, de actie zit 1 stream eronder, daar waar huub zegt dat nena fantastische tepels heeft en larissa in de camera smeekt om de fokking joint
offtopic: spa blauwquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
Even off topic: wat drinken jullie (ik een chardonnay van AH)
[afbeelding]
ik drink reine claude aanmaak limonade, lekker goedkoop en óoo zo lekker (<-----student zonder geld)quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Ik CUvée Montpolo 11,5% en nu 1,5 fles op!quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
oploskoffiequote:Op donderdag 1 februari 2007 02:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
[afbeelding]
Spa blauw en veel koffie met zn allenquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze hebben het wel toegegeven in het DGK_REDACTIE topic, en ook aangegeven dat ze het liever niet voor de schermen willen hebbenquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:38 schreef doesss het volgende:
De tijd van in verdekte termen zoals 'grasmaaien' is voorbij.
Er word nu gewoon gesmeekt in de camera "mogen we blowen"![]()
Wil de redactie hier nog een discussie aangaan of er wel of niet geblowd wordt in het huis?![]()
![]()
in het vragen aan DGK topic hebben ze al aangegeven dat ze wel mogen roken maar alleen achter.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:38 schreef doesss het volgende:
De tijd van in verdekte termen zoals 'grasmaaien' is voorbij.
Er word nu gewoon gesmeekt in de camera "mogen we blowen"![]()
Wil de redactie hier nog een discussie aangaan of er wel of niet geblowd wordt in het huis?![]()
![]()
OKquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze hebben het wel toegegeven in het DGK_REDACTIE topic, en ook aangegeven dat ze het liever niet voor de schermen willen hebben
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:37 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja dat ligt gewoon gevoelig. Tis legaal maar we hebben de keuze gemaakt dat toch achter de schermen te doen.
en ze is niet naar bed dus...quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:40 schreef avonne het volgende:
Kan Nathanael even naar "achter" geroepen worden en een treinkaartje gegeven?
Huub zette Nena net voor het blok "zoenen of naar bed"
Smok'm if you gott'mquote:
huub voert in een rap tempo zijn volgende 5 punten uit:quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:10 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
hihihi,
1. alcohol toedienen
tis toch triest dat die ouwe mankepoot niet anders kan. altijd weer die intimiderende en denigrerende pappa-style. please, rot op.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:44 schreef ron1970 het volgende:
Nl gaat bashen, hoop dat Huub zich kan beheersen
Huub gaat gewoon piano spelen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:44 schreef ron1970 het volgende:
Nl gaat bashen, hoop dat Huub zich kan beheersen
Damnquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:44 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Big Nooper, tengo algunas curitas acqui......
aan de andere kant, Nena kan best voor zichzelf opkomenquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:47 schreef tipsch het volgende:
niet tof dat Huub er nu vandoor is, hmm. is dit een eerste snood plan van Huub en NL?
Verstandigquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub gaat gewoon piano spelen.
Ik lig in een deuk![]()
komt ie weerquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:47 schreef tipsch het volgende:
niet tof dat Huub er nu vandoor is, hmm. is dit een eerste snood plan van Huub en NL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |