quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:16 schreef Gigageil het volgende:
Kan die rasmongool Braaaajn niet meer aanhoren.....![]()
Welterusten !![]()
Het spel spelen okay maar mensen die met elkaars gevoelens spelenquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nena was binnen dit verhaal echt niet onderuit te halen. ze was 3 keer de beste. ik vind het een leuk spel wat ze speelt, uitstekend gekozen slachtoffer ook! (en ze zal ook zelf wel weten dat hij de enige is die vatbaar is voor 'n dergelijk spelletje)
Dat zal hij echt te gek vinden!quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:17 schreef partyyboyy het volgende:
Zullen we als Huub uit de villa is een 'meet' organiseren met hem???
ja weet ik zeker...en wij ookquote:
Nou ja zeg, dit is een mooi sluimerend spel - in ieder spel waar iemand de dupe van is wordt toch uiteindelijk met gevoelens gespeeld, wat een onzin.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het spel spelen okay maar mensen die met elkaars gevoelens spelen![]()
![]()
![]()
In zo'n verhaal kun je alleen maar van verliezers spreken
Kun je dat niet beter over een jaar doen ofzo want zolang zit hij er nog wel inquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:21 schreef partyyboyy het volgende:
Ik ga even een topic aanmaken voor een 'meet met Huub'.
Anders ga ik het weer vergeten,.
Volgens mij heb ik je wel eens stuk pittiger zien schrijven als het om Natasia en Wilgo gaat. Tja, gevoelens.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het spel spelen okay maar mensen die met elkaars gevoelens spelen![]()
![]()
![]()
In zo'n verhaal kun je alleen maar van verliezers spreken
Sorryquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kun je dat niet beter over een jaar doen ofzo want zolang zit hij er nog wel in
Ik noem het geen onzin als ik zeg dat ik het vals vind om iemand steeds op te geilen om hem vervolgens weer af te ketsenquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dit is een mooi sluimerend spel - in ieder spel waar iemand de dupe van is wordt toch uiteindelijk met gevoelens gespeeld, wat een onzin.
Heeft álles met het spel te maken, maar goed - da's mijn mening.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik noem het geen onzin als ik zeg dat ik het vals vind om iemand steeds op te geilen om hem vervolgens weer af te ketsen
Heeft niets met het spel te maken, heeft te maken met hoe mensen in elkaar steken
Ik verander ook weleens van mening maar Wilgo lijkt me een aardige vent die zou Natasia beter voor een aardiger exemplaar kunnen inruilenquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je wel eens stuk pittiger zien schrijven als het om Natasia en Wilgo gaat. Tja, gevoelens.
Thank youquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:23 schreef Mika25 het volgende:
Filmpje voor die mensen die de Brainless-Nena discussie gemist hebben:
Loverboy's Afgang
Noem me naief maar volgens mij hebben ze dit niet bedacht als manier om zich in het spel te profileren...quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heeft álles met het spel te maken, maar goed - da's mijn mening.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:24 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Sorry
Meeting met Huub!
beter vroeg dan nooit
Komaan, dit ís waar het spel om draait uiteindelijk. hoe gaan ze met elkaar om. Wie kan er met de lelijkste acties toch nog goed wegkomen. bedenk ook dat tegenover Nena's lelijke acties richting Huub, lelijke achterbakse acties staan van Brian richting Nena (ook al voor die vreemde onstslagronde) Anway, Wie doet het met wie, op vriendschappelijk niveau en andere niveausquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik verander ook weleens van mening maar Wilgo lijkt me een aardige vent die zou Natasia beter voor een aardiger exemplaar kunnen inruilen
(heb ik dat nooit eerder geschreven)
hahaha er zijn nu echt al 10 foto's van een rondjes-blazende-nenaquote:
ik lig elke keer weer dubbel om je creatiesquote:
moet je eens naar zijn ogen kijkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:30 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoor al een licht dubbele tong bij Huub
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
Bart komt de woonkamer binnen, trekt een fles sterke drank open, muziek aan, en hij begint te dansen. Brian, Natasia en Nathanael komen ook de woonkamer binnen, en er ontstaat een gezellig feest.
Met Bart als lolmakend middelpunt.
je triptquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
Bart komt de woonkamer binnen, trekt een fles sterke drank open, muziek aan, en hij begint te dansen. Brian, Natasia en Nathanael komen ook de woonkamer binnen, en er ontstaat een gezellig feest.
Huub wordt ook een slok uit de fles aangeboden, maar hij geeft aan meer trek te hebben in een kopje Earl Grey-thee.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
hahaha en toen werd je zwetend wakkerquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |