tja, en dan? kan ook betekenen: nu nog niet. hee en wat, wie niet waagt wie niet wint!quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:12 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ben je blind ofzo? hij wou haar zoenen zij trok haar hoofd weg![]()
ja maar hij wou haar tongquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:13 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
maar ze kuste hem toch echt in zijn nek.
Ik zal ff kijken, ik heb stream 1 en 3 lopen op het moment.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:11 schreef farceman het volgende:
heeft0 iemand misschien de beelden dat Huun en Nena door het fontijn lopen?
Please?! zou zo graag die kop van .NL zien
nee.. wie een lelijk hoofd heeft mag mij niet zoenen..quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
tja, en dan? kan ook betekenen: nu nog niet. hee en wat, wie niet waagt wie niet wint!
Was dat voor het eerst dan? Dat is niet bestquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Precies! hehe eindelijk ben ik het een keertje met je eens
je ziet alleen dat wat je wilt zien, Nena heeft met Huub waar Brian alleen van kan dromen en dat gaat niet alleen om zoenen en neuken maar gewoon lol hebben en over leuke dingen pratenquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:12 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ben je blind ofzo? hij wou haar zoenen zij trok haar hoofd weg![]()
Nou er was wel even een mooi moment waarin Brian en Nathanael stonden te kijken, en Nena en Hupert niets in de gaten haddenquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik zal ff kijken, ik heb stream 1 en 3 lopen op het moment.
Daar ben ik ook zeker vanquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:10 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
hihihi,
ot. die huub heeft volgens mij lang voordat hij die villa in ging al een 'play' script voor nena bedacht,
Prachtige streams indeedquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:17 schreef tipsch het volgende:
en NL en Brian denken zich hesrendood. heerlijke avond
tuurlijk wel die spanning blijft opbouwen dat nena het nu al zover liet komen zegt genoeg, dus ik verwacht dat huub haar wel ....................quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:18 schreef partyyboyy het volgende:
Naja, als er tussen Huub en Nena vandaag niks gaat gebeuren dan gebeurt het nooit niet.
Ik denk dat je gelijk hebt. Huub gaat het niet krijgen van Nena.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee.. wie een lelijk hoofd heeft mag mij niet zoenen..
Dat is zijn drijvende motor kennelijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:19 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft wel echt een drankprobleem trouwens. Hij is al weer behoorlijk dronken.
nee hoor! Let maar op mn woorden!quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:19 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
tuurlijk wel die spanning blijft opbouwen dat nena het nu al zover liet komen zegt genoeg, dus ik verwacht dat huub haar wel ....................
Brian zei "ze zijn dronken" op afkeurende toonquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou er was wel even een mooi moment waarin Brian en Nathanael stonden te kijken, en Nena en Hupert niets in de gaten hadden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |