Je moet juist extra veel gaan slapen, joh!quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:04 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik ben gestopt met roken, heb 2 dagen pleisters gebruikt (Nicotinell 30) en nu al 3 dagen zonder.
Heb nog 5 van die krengen liggen. Denk dat ik ze allemaal ga opplakken nu
ik ook want huub kuste nena in haar nek en nena kuste huub in zijn nek, dus ben benieuwd, als brian hun kussend ziet breekt de hel losquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht even dat het ging gebeuren
Ik ben er nu twee maanden af. Gewoon cold turkey. Een beetje sportlife (sugarfree) kauwen was genoeg.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Je moet juist extra veel gaan slapen, joh!
(maarja, dan mis je nogal wat hier)
Jepquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:09 schreef farceman het volgende:
hebben .Nl gezien dat Huub en Nena door fontij zijn gegaan?
hihihi,quote:
Dit is 'm toch echt, de eerste zoen tussen Huub en Nena, camera's r rollingquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:08 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
ik ook want huub kuste nena in haar nek en nena kuste huub in zijn nek, dus ben benieuwd, als brian hun kussend ziet breekt de hel los
ik denk dat het nog zo'n 8 maanden gaat duren, maar danquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht even dat het ging gebeuren
wat doe jij met Huub's manuscripten?quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:10 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
hihihi,
ot. die huub heeft volgens mij lang voordat hij die villa in ging al een 'play' script voor nena bedacht, en voert nu geroutineerd zijn 12 stappenplan uit om haar te versieren:
1. alcohol toedienen
2. haar isoleren van de rest van de groep
3. een moment uitkiezen waarbij nena in haar badjas is
4. een voorstel tot pootje baden in de fontein doen (en daarbij wetende dat nena 'nat' wordt)
5. voorstellen om andere kleding aan te doen
6. in het bijzijn van nena tot boxershort strippen van de kleding
7. het gesprek vervolgens naar sex en 'houden van' draaien
8 t/m 12 nog verder uit te voeren deze avond
ben je blind ofzo? hij wou haar zoenen zij trok haar hoofd wegquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
rot toch op joh, ze hebben gewoon lol mag het
Damn, dan moet ik nog bijna 2 maanden....quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben er nu twee maanden af. Gewoon cold turkey. Een beetje sportlife (sugarfree) kauwen was genoeg.
Precies! hehe eindelijk ben ik het een keertje met je eensquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:11 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk verpest Huub het nu niet. Nena wordt steeds closer met hem.
Op dat moment was het hoofd van Satanael niet ingezoomd op een stream te volgen. Was allemaal niet zo spectaculair hoor...quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:11 schreef farceman het volgende:
heeft0 iemand misschien de beelden dat Huun en Nena door het fontijn lopen?
Please?! zou zo graag die kop van .NL zien
dus jij weet al wie dr gaat winnen. of wanneer huub dr uit gaat. als dr nog iemand scripts heeft van de andere bewoners zouden die ff allemaal hier gepost kunnen worden. kunnen we de boel verfilmen voor t afgelopen is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:10 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
hihihi,
ot. die huub heeft volgens mij lang voordat hij die villa in ging al een 'play' script voor nena bedacht, en voert nu geroutineerd zijn 12 stappenplan uit om haar te versieren:
1. alcohol toedienen
2. haar isoleren van de rest van de groep
3. een moment uitkiezen waarbij nena in haar badjas is
4. een voorstel tot pootje baden in de fontein doen (en daarbij wetende dat nena 'nat' wordt)
5. voorstellen om andere kleding aan te doen
6. in het bijzijn van nena tot boxershort strippen van de kleding
7. het gesprek vervolgens naar sex en 'houden van' draaien
8 t/m 12 nog verder uit te voeren deze avond
maar ze kuste hem toch echt in zijn nek.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:12 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ben je blind ofzo? hij wou haar zoenen zij trok haar hoofd weg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |