Tja je hebt natuurlijk wel gelijk...als iedereen lief en aardig met elkaar zou zijn dan zou geen hond kijkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Komaan, dit ís waar het spel om draait uiteindelijk. hoe gaan ze met elkaar om. Wie kan er met de lelijkste acties toch nog goed wegkomen. bedenk ook dat tegenover Nena's lelijke acties richting Huub, lelijke achterbakse acties staan van Brian (ook al voor die vreemde onstslagrond) Anway, Wie doet het met wie, op vriendschappelijk niveau en andere niveaus
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:34 schreef Peter6000 het volgende:
Huub: Weet je wat ik lelijk aan je vindt, je besluiteloosheid ten opzichte van Brian.
Nena: Dat vindt Bart ook.
Interessant, Nena beweert dat ze dit gedrag nodig heeft.
Staat Brian al af te luisteren?
Volgens mij was t alleen Huub heaur!quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:36 schreef snetje het volgende:
wheheheh weer plaspauze en mekaar weer zoenen![]()
![]()
![]()
Zoals bij BB6 vaak het geval was bijvquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tja je hebt natuurlijk wel gelijk...als iedereen lief en aardig met elkaar zou zijn dan zou geen hond kijken![]()
Hoe kom je daarbij? Dat heeft juist heel lang geduurd. Nena heeft Brian eerst afgetrokken en een week later mocht er pas gezoend wordenquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En Nena houdt niet van zoenen, maar ze pakte Brainless Loverboy wel vol op de bek...
lief he, Huub hoefde helemaal niet hij deed het voor de zoenquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:36 schreef snetje het volgende:
wheheheh weer plaspauze en mekaar weer zoenen![]()
![]()
![]()
Slim dusquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hij is ook wel een gladjanus hoor...hij gaat bij haar zitten en fluistert:"Kom we gaan tv maken"
Morwenquote:
Bongemanquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Morwen![]()
Ja Huub pakt het zeker slim aan
Hij is wel lief voor haar.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Morwen![]()
Ja Huub pakt het zeker slim aan
Now way, tenzij zwaaaaaaaar onder invloed en dan nog gaat hij dat niet doen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nena gelooft zijn gladde praatjes
Zou me niets verbazen als het Hupert nog gaat lukken ook om haar te versieren
Was ie dat al niet dan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bongeman![]()
Brian: Ik zou loco worden![]()
Je kan ze niet dwingenquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:47 schreef tipsch het volgende:
Hee slaapkoppen, DGK_REDACTIE, sturen!!!
Huub is gewoon leuk, klaarquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij is wel lief voor haar.
Zorgt netjes voor haar badjas.
Vind het wel een lief stelletje zo.
Wat bedoel je>?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:47 schreef tipsch het volgende:
Hee slaapkoppen, DGK_REDACTIE, sturen!!!
Netjes vragen kan wel.quote:
Alcohol en de meeste mensen (nouja Nena/Huub iig) zijn 's nachts actiever en komen meer losquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:49 schreef farceman het volgende:
Hoe komt het dat alle interessante gesprekken 's nachts plaatsvinden?
Precies, mss moet tipsch dat even proberenquote:
Laat Nena even zoenen DGK_REDACTIEquote:
Als je even wacht komt dat vanzelf wel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:50 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Laat Nena even zoenen DGK_REDACTIE
Dit is mooie tv! Nu heb je de kans!
Deel je mening hoor.quote:
juistquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:50 schreef Missy_1974 het volgende:
als ze NL nou even even naar de snackbar roepen, dan gaat ie wel naar beneden
En?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:06 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik ga er op letten...tijd gaat nu in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |