Hoe kom ik op de ONZ meet vrijdag 9 feb 2007quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef moemoe het volgende:
Door de reservering voor een bepaalde tafel die ''vol'' is kan het overkomen alsof mensen niet welkom zijn. ONZ/bagger meets verlopen altijd een beetje rommelig, uiteindelijk eet iedereen ergens anders en zit zeer zeker niemand alleen aan een tafel.
De 1 gaat liever bij de Mc Donald's eten, de ander in een restaurant, sommige gaan naar een shoarma tent... Dit alles is een beetje afhankelijk van je budget, we kunnen niet in ieders portemonnee kijken. De reservering vooraf in Stairway is omdat de ervaring leert dat het daar vrij snel vol zit, zeker op een vrijdag avond. MAAR je hoeft hier dus niet heen, er zijn nog vele andere plaatsen. Bij de Stairway gaan nu zo'n 10 mensen eten waarvoor ook een tafel is gereserveerd, er komen als het goed is zo'n 50 mensen. Dus nog 40 andere mensen over waarmee ergens anders gegeten kan worden.
De meet is voor iedereen, dus voel je niet bijgesloten, het is altijd wel een beetje een chaos. Over het algemeen komt iedereen na het eten terug in de Stairway en dus weer nader tot elkaar.
.
Ja maar mij Fip0 was ijzersterk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:10 schreef Snakey het volgende:
Normaal gesproken verwijder ik fipo's zonder enige melding.
Dat staat mij ook tegen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:10 schreef SuperwormJim het volgende:
Moet ik daarvoor naar buiten ... ?![]()
Misschien komen er meer Fok!kers uit jouw omgeving? Waar woon je?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:12 schreef borisbanaan het volgende:
[..]
Dat staat mij ook tegen.
Dat en dat ik geen zin heb om terug te rijden vanaf Utrecht.
Heen is geen punt natuurlijk, maar terug & bier enzo.
En dat ik toch al niemand ken
Regio weggewaaid-gebied-onder-Den-Haag.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Misschien komen er meer Fok!kers uit jouw omgeving? Waar woon je?
Het enge is dat heel veel mensen weten wat gloryholes zijn. Ik heb me er jarenlang kapot voor geschaamd dat ik die kennis had en ineens blijkt iedereen die term te kennenquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:15 schreef remlof het volgende:
Goeie TT, neem jij de boor mee Stofje?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Het is toch wat he?.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gloryhole
Het lijkt me helemaal niksquote:Een glory hole is een vuistdik gat tussen twee afgescheiden gedeeltes van een ruimte bedoeld om sexuele activiteiten door te verrichten!
Ze hoeven niet naar de rotkop te kijken die erbij hoort... Denk ik... Geen idee wat anders het voordeel voor de vrouwen isquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:19 schreef wizarddragon het volgende:
Wat hebben dames nou aan een Gloryhole. Ze kunnen er zelf niks uit steken![]()
Tsja al die vrouwen onder elkaarquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ze hoeven niet naar de rotkop te kijken die erbij hoort... Denk ik... Geen idee wat anders het voordeel voor de vrouwen is.
Open er een topic over in SEX.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ze hoeven niet naar de rotkop te kijken die erbij hoort... Denk ik... Geen idee wat anders het voordeel voor de vrouwen is.
Dan ben je dus absoluut niet de enige die daar vandaan komtquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:13 schreef borisbanaan het volgende:
[..]
Regio weggewaaid-gebied-onder-Den-Haag.
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Paultje! Ik hoorde pas geleden dat jij 30 was? Klopt dat?
Ik dacht eerst 11, 12, 13, toen ik je IRL zag dat ik 17/18, maar nu begreep ik dat je 30 wasquote:
volgens wiequote:Op woensdag 31 januari 2007 22:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst 11, 12, 13, toen ik je IRL zag dat ik 17/18, maar nu begreep ik dat je 30 was.
Ja daar had misshobje mee gekloot je weets mn liefie kloot altijd met m'n TT'squote:Op woensdag 31 januari 2007 22:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Er was kort geleden een verjaardagstopic, even zoeken..
Ja, deze dus: feliciteer hier paultjuhhh met zijn 30ste verjaardag!quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja daar had misshobje mee gekloot je weets mn liefie kloot altijd met m'n TT's![]()
![]()
Wat verrássend! Vertel eens wat meer bouw-technische details.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:38 schreef longinus het volgende:
Die gloryholes he, dat werkt alleen in dunne muuren.
ja sorry, het bleef maar spoken in mijn kop dat er misschien een muurtje zou staan van een cm of 14 dik.
Ik heb geen 7 gatenboor die door beton gaat, ik hoop op een gipsen wandje van 10 mm of zoquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat verrássend! Vertel eens wat meer bouw-technische details.![]()
Nee, Pearl Jam natuurlijkquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Luister je dan ook Cypress Hill? Cypress Hill is wat mij betreft de perfecte blow-muziek.
Haiquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:54 schreef boem-dikkie het volgende:
hoi
Boem dikkie-dikquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:54 schreef boem-dikkie het volgende:
hoi
Het zit je dwars hequote:Op woensdag 31 januari 2007 22:38 schreef longinus het volgende:
Die gloryholes he, dat werkt alleen in dunne muuren.
ja sorry, het bleef maar spoken in mijn kop dat er misschien een muurtje zou staan van een cm of 14 dik.
Ja, ik kan er niet van slapenquote:
Neequote:Op woensdag 31 januari 2007 23:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ben je je al aan het inluisteren op Incubus?
Incubus is de eerste. Wel tof hoor!quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee, zijn hun 1 van de 3 support acts? Er was nog nix zeker, hopelijk komt audioslave mee
Woehaa!!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Incubus is de eerste. Wel tof hoor!
Ik denk dat organisator Mojo wel iets weetquote:28 jun 2007 Pearl Jam
Goffertpark, Nijmegen
artiest(en) Pearl Jam
voorprogramma Support act nog niet bekend
aanvang 17:00 uur
start voorverkoop za, 3 feb 2007
entree ¤49.00
opmerkingen Let op: de kaartverkoop begint op 3 februari (en niet op 10 februari zoals eerder aangekondigd).
Incubus support-act? Hoe kan je nou support-act zijn al je betere albums hebt gemaaktquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Incubus is de eerste. Wel tof hoor!
quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik.![]()
Ik ben namelijk de Bob.
![]()
Zeg Boem-Dikkie,Surveillance-Fiets en Guitarist.nl: hoe laat willen jullie richting Utrecht eigenlijk?
En ik moet nog even wat adressen hebben,anders weet ik niet waar ik jullie moet oppikken.![]()
(Mijn baas hielp mij uit de brand:er was wat fout gegaan.)![]()
ik niet, kutmuziek voor teveel geldquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:34 schreef -skippybal- het volgende:
Gaat er iemand van jullie lieve mensjes morgen toevallig nog naar Tivoli?
Nee niet die gare negerband die komt, maar gewoon uitgaan weetjewelquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
ik niet, kutmuziek voor teveel geld
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:48 schreef -skippybal- het volgende:
Nie meeMaar als je ook gaat kunnen we misschien wel daten
![]()
Jouw lul is niet groter dan 10mm?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:41 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik heb geen 7 gatenboor die door beton gaat, ik hoop op een gipsen wandje van 10 mm of zo
Gloryholesquote:
LG KG800quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gloryholes![]()
PDL![]()
Windows Vista![]()
Patat![]()
Ben jij zo'n naab die nu al Vista heeft als eerste OS?quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gloryholes![]()
PDL![]()
Windows Vista![]()
Patat![]()
Ik wacht zelf tot de 3e servce pack ofzo tot het echt veilig is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ben jij zo'n naab die nu al Vista heeft als eerste OS?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wacht zelf tot de 3e servce pack ofzo tot het echt veilig is..
Ik tot m'n nieuwe videokaart. Wat boeit mij nu die nutteloze 3d venstersquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wacht zelf tot de 3e servce pack ofzo tot het echt veilig is..
Noop Vista staat mooi op de D schijfquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ben jij zo'n naab die nu al Vista heeft als eerste OS?
Vista werkt heerlijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik tot m'n nieuwe videokaart. Wat boeit mij nu die nutteloze 3d vensters
WAT ! ?! !?$quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:22 schreef -skippybal- het volgende:
Dubbel D?
Nou ik vind het een "verbetering" van niks. Pas als het nut heeft (lees: M$ praktijken waarbij programmas alleen nog maar werken onder Vista en niet meer met XP) mount installeer ik Vista wel weerquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vista werkt heerlijkKan het iedereen aanraden
![]()
Vista is gewoon geliktquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou ik vind het een "verbetering" van niks. Pas als het nut heeft (lees: M$ praktijken waarbij programmas alleen nog maar werken onder Vista en niet meer met XP) mount installeer ik Vista wel weer
quote:
Handig voor op de meet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:41 schreef -skippybal- het volgende:
Ik krijg er zowat een erectione van![]()
Dan plas je omhoog!quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:47 schreef -skippybal- het volgende:
Niet echt, want van bier moet ik altijd plassen. Veel....
quote:Scaredguy2
11-19-2002, 09:13 AM
I get my best orgasms from masturbating with a full bladder. Afterwards I have to pee so bad, that I cannot wait for my dick to get limp again, I pee with an erection. Mostly under the shower http://www.healthboards.com/ubb/smile.gif
Can you also do this ?
quote:Kiltee
11-19-2002, 09:44 AM
Whilst I don't dispute that you can do it, it's extremely rare to be able to do so. Normally during the process of becoming erect, your bladder is restricted from passing urine to the urethra, thereby preventing you from peeing. This can lead to the infuriating situation of being desperate to piss but being unable to as you're hard as a rock! This can be especially bad in the mornings - the combination of EMH and a full bladder isn't a particularly pleasant one!
This is interesting though. Anyone else able to do this? And are you always fully erect when you pee? It's pretty normal to be able to do it with a semi, but a full-on rocky normally stops most guys.
quote:Kiltee
11-20-2002, 06:00 PM
I'll give it a try and let you know!
quote:wrin
11-30-2002, 02:35 PM
People think that you can't pee with an erection because it's the erection that closes your bladder off from your urethra.
Um. No.
It's more the muscular contractions from the man's ejaculation that force his bladder closed at the junction.
Gezien de tijd die waarop je dit poste zal ik het maar uitleggen, 10 mm dik gipsplaat, niet een gaatje van 10mm.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jouw lul is niet groter dan 10mm?. Zo breed maakt niks uit je lul past toch makkelijk door het gat.
Dat bedoel ik, niet de diameter van het gat, maar de diepte. Kom je niet verder dan 10mm?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:58 schreef longinus het volgende:
[..]
Gezien de tijd die waarop je dit poste zal ik het maar uitleggen, 10 mm dik gipsplaat, niet een gaatje van 10mm.
![]()
Daarom had ik het ook eerst over een wanddikte van 14 cm, dan zien ze alleen maar het eikeltjequote:Op donderdag 1 februari 2007 13:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, niet de diameter van het gat, maar de diepte. Kom je niet verder dan 10mm?. Als je je zorgen maakt om een muur die te dik is voor hij er dorheen past dan moet je aan hele dikke muren denken of je hebt een kleine.
.
Of de burka als gloryhole.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:17 schreef longinus het volgende:
[..]
Daarom had ik het ook eerst over een wanddikte van 14 cm, dan zien ze alleen maar het eikeltje![]()
een alternatief is een boerka meenemen, dan zien ze niet wie er het damestoilet binneloopt![]()
Filosofie, poëzie en literatuur, nu goed?quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:27 schreef Stofje het volgende:
Er moet hier meer over filosofie, poëzie en literatuur gepraat worden.
Ik bedenk me ineens een matige practical joke. Een gat in iemands broek knippen van de achterkant, dan erboven gloryhole schrijven en hem dan een gaybar in sturen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:31 schreef -skippybal- het volgende:
Of de burka in brand steken en dan zit er ineens Osama in!!
Alleen als ik die achterste kat mag zijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:34 schreef SiemeN het volgende:
Mag ik deze in de OP gooien?.
[afbeelding]
Katten maken de parkiet en de vis bangquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:34 schreef SiemeN het volgende:
Mag ik deze in de OP gooien?.
[afbeelding]
Mooi opgeruimd. Moesten ze maar geen homo zijn. Há!quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:35 schreef -skippybal- het volgende:
Of een gat graven ergens, dan er een bord bij doe "gloryhole voor heaumeaux --->" en als ze er dan met z'n allen ingaan weer al dat zand er over heen gooien en weglopen!!
Ik weet niet, ik vind haar meestal wel oké als columnist.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:40 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb de column van Viktoria Koblenkoer gelezen
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind haar meestal wel oké als columnist. [afbeelding]
Die is dus echt ronduit bagger. Echt, wat een drama, wat een verschrikkelijke bullshit kraamt die zak hooi uit.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:44 schreef -skippybal- het volgende:
Vanavond ga ik die van Lange Frans lezen
"quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:53 schreef remlof het volgende:
OP geupdate, er waren wat mensjes en deeltjes uitgevallen (wiki loopt achter?)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gaan mijn katten ook in de OP!quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:53 schreef remlof het volgende:
OP geupdate, er waren wat mensjes en deeltjes uitgevallen (wiki loopt achter?)
Staat nu alles ook weer in de Wiki?quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:56 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dan gaan mijn katten ook in de OP!.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:56 schreef Stofje het volgende:
[..].
Gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:05 schreef SiemeN het volgende:
En de wiki is naar de klote.
Je bent offline.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:10 schreef pussydeluxe het volgende:
Die wiki was al naar de klote.
Hoi trouwens.
Een terminaal humeur dus.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:27 schreef TheSorrow het volgende:
Haal mij maar van de lijst... ben nu toch al kanker chago, en besef dat ik zonder geld net zo goed gewoon niet kan komen...
De afzeg topics zijn nog niet eens open, man.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:27 schreef TheSorrow het volgende:
Haal mij maar van de lijst... ben nu toch al kanker chago, en besef dat ik zonder geld net zo goed gewoon niet kan komen...
Zal ik er 1 openenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:29 schreef SiemeN het volgende:
[..]
De afzeg topics zijn nog niet eens open, man.
Mja wat wil je.. gewerkt vanaf 6, nog steeds brak en ziek, voel me gewoon zwaar waardeloos... en dan ga ik denken over die meet, en denk ik van mja wat heeft het voor nut, ik heb toch geen geldquote:
Bij deze beloof ik het..quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Bij deze beloof ik het..
We moeten natuurlijk wel french kissen, dat wil ik voor geen goud missen
Ik maak de foto's.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Bij deze beloof ik het..
We moeten natuurlijk wel french kissen, dat wil ik voor geen goud missen
Conspiracy after conspiracy....quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zag niet trouwens iets ernstigs op internet.
Dat Amerika zelf gewoon achter 9/11 zit!!!Wisten jullie dit?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:56 schreef SiemeN het volgende:
Wat ik nou toch tegenkom...
[afbeelding]
Uit De politie op je hielen!
Niettus!!! Teneerste zijn mijn katten de koelstequote:Op donderdag 1 februari 2007 16:11 schreef SiemeN het volgende:
Omdat mijn katten veul toffer zijn! Dat weet ik nu al!!
Er is al een hele lieve parkietquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:10 schreef purplerose het volgende:
Waarom mag het kale vogeltje die ik jullie heb laten zien op msn niet in de OP!
Jamaar dit is een speciaal vogeltje!quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Er is al een hele lieve parkiet![]()
Straks als ik thuis benquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:29 schreef -skippybal- het volgende:
Zien!!
quote:
Oeh, jij gaat voor de journalistes die regionaal werken zekerquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:00 schreef -skippybal- het volgende:
Ja. Tieten en nauwe kutten enzo
Neuh voor die met donkere haren en weinig make-up. De rest zijn hoerige slettenbakkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oeh, jij gaat voor de journalistes die regionaal werken zeker.
jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:03 schreef -skippybal- het volgende:
JA!!
Ben je nog steeds depressief?![]()
quote:
Je snapt mijn geweldige grap niet. Pijnlijk, misschien bracht ik 'm verkeerdquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Neuh voor die met donkere haren en weinig make-up. De rest zijn hoerige slettenbakken![]()
Kut.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je snapt mijn geweldige grap niet. Pijnlijk, misschien bracht ik 'm verkeerd.
Journalistiek studentes, met nauwe kutten en grote tieten.quote:
Nu ik er zo over nadenk, heb ik best een puik leven eigenlijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Huillie. Alsof ik het zo gemakkelijk heb.
Van mij, of in het algemeen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:13 schreef -skippybal- het volgende:
Dat is al de tweede slechte grap van de dag
whateverquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Huillie. Alsof ik het zo gemakkelijk heb.
Van jou. Eerst die stofzuiger....quote:
Vond je die slécht?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Van jou. Eerst die stofzuiger....
Jah siecher!!quote:
Zullen we zoenen op de meet? Dan doe ik je wel beter doen voelenquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zullen we zoenen op de meet? Dan doe ik je wel beter doen voelen![]()
Ach, je hebt toch al ruziequote:Op donderdag 1 februari 2007 18:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]dan krijg ik alleen maar meer ruzie met mn vriendin, dat mot niet.
Je komt toch wel naar de meet he?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]dan krijg ik alleen maar meer ruzie met mn vriendin, dat mot niet.
Hij moetquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:37 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je komt toch wel naar de meet he?
Blijf van m'n liefje af jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:59 schreef -skippybal- het volgende:
Mwoah. Puntjes op de ie aan het zetten van een project en dan vanavond stappen in Utrecht tussen allemaal journalistiek studentes![]()
Iedereen zit op SLquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:06 schreef pussydeluxe het volgende:
Zit weinig vaart in dit deel.
Kan je mij straks even checken? Ik heb nieuw haar en ik heb een nieuwe ava, even kijken of het was is.quote:
Hebben wij in ieder geval nog een tweede leven na het Fok! levenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
In dit topic zijn wij de enige twee.
Nee, maar alsmaar naar je tieten staren is ook onbeleefdquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:13 schreef purplerose het volgende:
Kijken we altijd over mij heen ofzo?!
Sjongejonge... Moet je ongesteld worden of zo?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:13 schreef purplerose het volgende:
Kijken we altijd over mij heen ofzo?!
owquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Sjongejonge... Moet je ongesteld worden of zo?. Ik wacht op dat vogeltje wat je wilde posten.
Het is een publiek geheim dat ze van ranzigheid, zoals wurgsex, houdt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:21 schreef longinus het volgende:
Goh purplerose, ik kijk nu heel anders tegen je aan
De Meet wordt steeds leukerquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het is een publiek geheim dat ze van ranzigheid, zoals wurgsex, houdt.
Wat postte je eigeniljk? Niet deze B&E, neem ik aanquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:32 schreef purplerose het volgende:
HihihihihihiHeb ik nou me eerste note?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat postte je eigeniljk? Niet deze B&E, neem ik aan.
Dat dus.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:31 schreef Stofje het volgende:
Kut, weg.
Een kut? Een weg? Een kutweg?quote:
Geef toe, hij was kjoetquote:
Een kut(vogeltje)quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een kut? Een weg? Een kutweg?
NJ komt waarschijnlijk ook trouwens. Zal niet al te lang zijn, 'ik kom denk ik een uurtje langs of zo'.
Roepend naar een wurmpjequote:
Een Gloryholequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was een beetje, eh, in the face.
Plaats 'm als link, ik ben nu nieuwsgierig.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hihi sowwiequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon, zonder de [img] [/img] tags.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:43 schreef purplerose het volgende:
Hoe moet dat dan weer?Wiie heeft hem snel opgeslagen?
Helaas had ik hem te snel opgeslagen, anders poste ik hem welquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:43 schreef purplerose het volgende:
Hoe moet dat dan weer?Wiie heeft hem snel opgeslagen?
Owquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gewoon, zonder de [[url= ]afbeelding[/url]] tags.
Vraag er dan niet omquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:49 schreef Stofje het volgende:
Ik zou een banaanvraag doen, Snakey!
Gnagnagna.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:50 schreef purplerose het volgende:
Snakey! *op de knieeen valt* wat kan ik doen om het goed te maken ik wil niet gebanned worden
wees niet bang, doen ze echt niet hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:50 schreef purplerose het volgende:
Snakey! *op de knieeen valt* wat kan ik doen om het goed te maken ik wil niet gebanned worden
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:51 schreef longinus het volgende:
[..]
wees niet bang, doen ze echt niet hoor.
Ik heb nou eenmaal een zwak voor vrouwen ja, kan ik er wat aan doen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:52 schreef Stofje het volgende:
[..]!!!! Goesjiegoesjoe *over wang aait
Joh, alsof ze hier een ban voor krijgtquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:53 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal een zwak voor vrouwen ja, kan ik er wat aan doen.![]()
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:34 schreef BigAss het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het was juist de PvdA zelf die de onderwijs om 't zeep helpde.
Het is even wachten tot er een FA on line komt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Joh, alsof ze hier een ban voor krijgt.
Ban mij dan ook meteen en verschijn niet op de meetquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is even wachten tot er een FA on line komt.![]()
Dreigement! Staat ook een weekje op, toch?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:06 schreef longinus het volgende:
[..]
Ban mij dan ook meteen en verschijn niet op de meet![]()
Hihihiquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
FA's, ze zit in dát hoekje.
*wijst.
[afbeelding]
Het is geen dreigement, het is een adviesquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dreigement! Staat ook een weekje op, toch?
Ik lees het als dreigement, Snakey leest het als dreigement, de FA's lezen het als dreigement en dát is wat telt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:09 schreef longinus het volgende:
[..]
Het is geen dreigement, het is een advies![]()
Pest die arme knul es niet zoquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik lees het als dreigement, Snakey leest het als dreigement, de FA's lezen het als dreigement en dát is wat telt.
Hij neemt het serieus hè?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
Pest die arme knul es niet zo![]()
uhuhquote:
Againquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom zou het niet serieus zijn dan? Users vallen bij bosjes met zulke foto's.
Waarom ben ik nooit in deze situatie gekomen toen ik mod was?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Again![]()
Ik denk dat je met op de knieen vallen al op de juiste hoogte zit weg bentquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Again![]()
Jij sloot alle topics, Snakey gaat er beter mee om.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waarom ben ik nooit in deze situatie gekomen toen ik mod was?.
Dingie kan gewoon blijven staanquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:19 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik denk dat je met op de knieen vallen al op de juiste hoogte zit weg bent![]()
Hoog?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dingie kan gewoon blijven staan. Ze is 1.40 m.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Le0 zegt:
ik heb een idee voor een restaurantje
K1P. zegt:
Vertel
Le0 zegt:
een zalm restaurant
K1P. zegt:
![]()
Le0 zegt:
"Zalm 'O Nella"
OMG, dat is ZO niet waar!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dingie kan gewoon blijven staan. Ze is 1.40 m.
Haal jullie gedachten es uit de goot guys?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:19 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik denk dat je met op de knieen vallen al op de juiste hoogte zit weg bent![]()
Jij doet toch niet aan MSN?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:22 schreef longinus het volgende:
Zitten ze nog te MSNnen ook
Ik voel mij buitengesloten.
Bio, mag ik jou een kusje geven op 9 februari in de Stairway tussen 7 uur 's avonds en 12 uur 's avonds?quote:
quote:
Vroeger wel, toen de groepen nog vrij waren.quote:
(Nog steeds zoekende veur een printer btwquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bio, mag ik jou een kusje geven op 9 februari in de Stairway tussen 7 uur 's avonds en 12 uur 's avonds?
([afbeelding]).
Weet je dat ik eigenlijk te verlegen was om met je te praten tijdens de vorige meetquote:
Oeh, hier zijn de vrouwtjes gevoelig voor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:25 schreef longinus het volgende:
[..]
Weet je dat ik eigenlijk te verlegen was om met je te praten tijdens de vorige meet![]()
Owjeejquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:25 schreef longinus het volgende:
[..]
Weet je dat ik eigenlijk te verlegen was om met je te praten tijdens de vorige meet![]()
Bemoei je er niet mee ja.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oeh, hier zijn de vrouwtjes gevoelig voor.![]()
Ja, ik zag je wel rondhuppelen maar praten kwam er niet vanquote:
*monitor schoonmaakt*quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ze was 2,70, maar sinds 2000 niet meer, die verdomde euro hè. [afbeelding]
Ik poep op je!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:28 schreef Biogarde het volgende:
En vrouwen met hun kont in hun ava poepen en stinken.
Bah.
Eens.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:28 schreef Biogarde het volgende:
Bah.
Ga jij ff een ander topic verpestenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:28 schreef Biogarde het volgende:
Bah.
hihihihiquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:27 schreef longinus het volgende:
[..]
Ja, ik zag je wel rondhuppelen maar praten kwam er niet van![]()
Oi!quote:
Nog een weekje, dan durf ik welquote:
Longinus en dingie, sitting in a tree, deeltje twentiethree.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:30 schreef pussydeluxe het volgende:
Heeft iemand al een leuke TT en bijpassende PI verzonnen voor het volgende topic? Het gaat best snel.
Je weet me te vindenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:30 schreef longinus het volgende:
[..]
Nog een weekje, dan durf ik wel![]()
Ik zit al op de achterbank (van zn auto) met admiraalquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Longinus en dingie, sitting in a tree, deeltje twentiethree.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Longinus en dingie, sitting in a tree, deeltje twentiethree.
wat ben jij onvriendelijk, het is dat dit ONZ is maar andersquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als ik m'n jas aan het zoeken ben en naar de grond kijk, zie ik jou ook.
Ja! Je mag je fukking neusharen wel es knippen!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als ik m'n jas aan het zoeken ben en naar de grond kijk, zie ik jou ook.
Kijk je uit? Ik ben 1.90m bij 105 kilo momenteel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:29 schreef longinus het volgende:
[..]
Ga jij ff een ander topic verpesten
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja! Je mag je fukking neusharen wel es knippen!!![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Longinus, Admiraal_Anaal, TheYoung, etc. etc. en dingie, sitting in a tree, deeltje twentiethree.
Anders wat? Hmm?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:33 schreef longinus het volgende:
[..]
wat ben jij onvriendelijk, het is dat dit ONZ is maar anders![]()
quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
NJ komt waarschijnlijk ook trouwens. Zal niet al te lang zijn, 'ik kom denk ik een uurtje langs of zo'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |