Ik denk dat organisator Mojo wel iets weetquote:28 jun 2007 Pearl Jam
Goffertpark, Nijmegen
artiest(en) Pearl Jam
voorprogramma Support act nog niet bekend
aanvang 17:00 uur
start voorverkoop za, 3 feb 2007
entree ¤49.00
opmerkingen Let op: de kaartverkoop begint op 3 februari (en niet op 10 februari zoals eerder aangekondigd).
Incubus support-act? Hoe kan je nou support-act zijn al je betere albums hebt gemaaktquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Incubus is de eerste. Wel tof hoor!
quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik.![]()
Ik ben namelijk de Bob.
![]()
Zeg Boem-Dikkie,Surveillance-Fiets en Guitarist.nl: hoe laat willen jullie richting Utrecht eigenlijk?
En ik moet nog even wat adressen hebben,anders weet ik niet waar ik jullie moet oppikken.![]()
(Mijn baas hielp mij uit de brand:er was wat fout gegaan.)![]()
ik niet, kutmuziek voor teveel geldquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:34 schreef -skippybal- het volgende:
Gaat er iemand van jullie lieve mensjes morgen toevallig nog naar Tivoli?
Nee niet die gare negerband die komt, maar gewoon uitgaan weetjewelquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
ik niet, kutmuziek voor teveel geld
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:48 schreef -skippybal- het volgende:
Nie meeMaar als je ook gaat kunnen we misschien wel daten
![]()
Jouw lul is niet groter dan 10mm?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:41 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik heb geen 7 gatenboor die door beton gaat, ik hoop op een gipsen wandje van 10 mm of zo
Gloryholesquote:
LG KG800quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gloryholes![]()
PDL![]()
Windows Vista![]()
Patat![]()
Ben jij zo'n naab die nu al Vista heeft als eerste OS?quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gloryholes![]()
PDL![]()
Windows Vista![]()
Patat![]()
Ik wacht zelf tot de 3e servce pack ofzo tot het echt veilig is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ben jij zo'n naab die nu al Vista heeft als eerste OS?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wacht zelf tot de 3e servce pack ofzo tot het echt veilig is..
Ik tot m'n nieuwe videokaart. Wat boeit mij nu die nutteloze 3d venstersquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wacht zelf tot de 3e servce pack ofzo tot het echt veilig is..
Noop Vista staat mooi op de D schijfquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ben jij zo'n naab die nu al Vista heeft als eerste OS?
Vista werkt heerlijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik tot m'n nieuwe videokaart. Wat boeit mij nu die nutteloze 3d vensters
WAT ! ?! !?$quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:22 schreef -skippybal- het volgende:
Dubbel D?
Nou ik vind het een "verbetering" van niks. Pas als het nut heeft (lees: M$ praktijken waarbij programmas alleen nog maar werken onder Vista en niet meer met XP) mount installeer ik Vista wel weerquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vista werkt heerlijkKan het iedereen aanraden
![]()
Vista is gewoon geliktquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou ik vind het een "verbetering" van niks. Pas als het nut heeft (lees: M$ praktijken waarbij programmas alleen nog maar werken onder Vista en niet meer met XP) mount installeer ik Vista wel weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |