Het is een publiek geheim dat ze van ranzigheid, zoals wurgsex, houdt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:21 schreef longinus het volgende:
Goh purplerose, ik kijk nu heel anders tegen je aan
De Meet wordt steeds leukerquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het is een publiek geheim dat ze van ranzigheid, zoals wurgsex, houdt.
Wat postte je eigeniljk? Niet deze B&E, neem ik aanquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:32 schreef purplerose het volgende:
HihihihihihiHeb ik nou me eerste note?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat postte je eigeniljk? Niet deze B&E, neem ik aan.
Dat dus.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:31 schreef Stofje het volgende:
Kut, weg.
Een kut? Een weg? Een kutweg?quote:
Geef toe, hij was kjoetquote:
Een kut(vogeltje)quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een kut? Een weg? Een kutweg?
NJ komt waarschijnlijk ook trouwens. Zal niet al te lang zijn, 'ik kom denk ik een uurtje langs of zo'.
Roepend naar een wurmpjequote:
Een Gloryholequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was een beetje, eh, in the face.
Plaats 'm als link, ik ben nu nieuwsgierig.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hihi sowwiequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon, zonder de [img] [/img] tags.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:43 schreef purplerose het volgende:
Hoe moet dat dan weer?Wiie heeft hem snel opgeslagen?
Helaas had ik hem te snel opgeslagen, anders poste ik hem welquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:43 schreef purplerose het volgende:
Hoe moet dat dan weer?Wiie heeft hem snel opgeslagen?
Owquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gewoon, zonder de [[url= ]afbeelding[/url]] tags.
Vraag er dan niet omquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:49 schreef Stofje het volgende:
Ik zou een banaanvraag doen, Snakey!
Gnagnagna.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:50 schreef purplerose het volgende:
Snakey! *op de knieeen valt* wat kan ik doen om het goed te maken ik wil niet gebanned worden
wees niet bang, doen ze echt niet hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:50 schreef purplerose het volgende:
Snakey! *op de knieeen valt* wat kan ik doen om het goed te maken ik wil niet gebanned worden
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:51 schreef longinus het volgende:
[..]
wees niet bang, doen ze echt niet hoor.
Ik heb nou eenmaal een zwak voor vrouwen ja, kan ik er wat aan doen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:52 schreef Stofje het volgende:
[..]!!!! Goesjiegoesjoe *over wang aait
Joh, alsof ze hier een ban voor krijgtquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:53 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal een zwak voor vrouwen ja, kan ik er wat aan doen.![]()
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:34 schreef BigAss het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het was juist de PvdA zelf die de onderwijs om 't zeep helpde.
Het is even wachten tot er een FA on line komt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Joh, alsof ze hier een ban voor krijgt.
Ban mij dan ook meteen en verschijn niet op de meetquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is even wachten tot er een FA on line komt.![]()
Dreigement! Staat ook een weekje op, toch?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:06 schreef longinus het volgende:
[..]
Ban mij dan ook meteen en verschijn niet op de meet![]()
Hihihiquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
FA's, ze zit in dát hoekje.
*wijst.
[afbeelding]
Het is geen dreigement, het is een adviesquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dreigement! Staat ook een weekje op, toch?
Ik lees het als dreigement, Snakey leest het als dreigement, de FA's lezen het als dreigement en dát is wat telt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:09 schreef longinus het volgende:
[..]
Het is geen dreigement, het is een advies![]()
Pest die arme knul es niet zoquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik lees het als dreigement, Snakey leest het als dreigement, de FA's lezen het als dreigement en dát is wat telt.
Hij neemt het serieus hè?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
Pest die arme knul es niet zo![]()
uhuhquote:
Againquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom zou het niet serieus zijn dan? Users vallen bij bosjes met zulke foto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |