Alleen als ik die achterste kat mag zijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:34 schreef SiemeN het volgende:
Mag ik deze in de OP gooien?.
[afbeelding]
Katten maken de parkiet en de vis bangquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:34 schreef SiemeN het volgende:
Mag ik deze in de OP gooien?.
[afbeelding]
Mooi opgeruimd. Moesten ze maar geen homo zijn. Há!quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:35 schreef -skippybal- het volgende:
Of een gat graven ergens, dan er een bord bij doe "gloryhole voor heaumeaux --->" en als ze er dan met z'n allen ingaan weer al dat zand er over heen gooien en weglopen!!
Ik weet niet, ik vind haar meestal wel oké als columnist.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:40 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb de column van Viktoria Koblenkoer gelezen
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind haar meestal wel oké als columnist. [afbeelding]
Die is dus echt ronduit bagger. Echt, wat een drama, wat een verschrikkelijke bullshit kraamt die zak hooi uit.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:44 schreef -skippybal- het volgende:
Vanavond ga ik die van Lange Frans lezen
"quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:53 schreef remlof het volgende:
OP geupdate, er waren wat mensjes en deeltjes uitgevallen (wiki loopt achter?)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gaan mijn katten ook in de OP!quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:53 schreef remlof het volgende:
OP geupdate, er waren wat mensjes en deeltjes uitgevallen (wiki loopt achter?)
Staat nu alles ook weer in de Wiki?quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:56 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dan gaan mijn katten ook in de OP!.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:56 schreef Stofje het volgende:
[..].
Gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:05 schreef SiemeN het volgende:
En de wiki is naar de klote.
Je bent offline.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:10 schreef pussydeluxe het volgende:
Die wiki was al naar de klote.
Hoi trouwens.
Een terminaal humeur dus.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:27 schreef TheSorrow het volgende:
Haal mij maar van de lijst... ben nu toch al kanker chago, en besef dat ik zonder geld net zo goed gewoon niet kan komen...
De afzeg topics zijn nog niet eens open, man.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:27 schreef TheSorrow het volgende:
Haal mij maar van de lijst... ben nu toch al kanker chago, en besef dat ik zonder geld net zo goed gewoon niet kan komen...
Zal ik er 1 openenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:29 schreef SiemeN het volgende:
[..]
De afzeg topics zijn nog niet eens open, man.
Mja wat wil je.. gewerkt vanaf 6, nog steeds brak en ziek, voel me gewoon zwaar waardeloos... en dan ga ik denken over die meet, en denk ik van mja wat heeft het voor nut, ik heb toch geen geldquote:
Bij deze beloof ik het..quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Bij deze beloof ik het..
We moeten natuurlijk wel french kissen, dat wil ik voor geen goud missen
Ik maak de foto's.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Bij deze beloof ik het..
We moeten natuurlijk wel french kissen, dat wil ik voor geen goud missen
Conspiracy after conspiracy....quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zag niet trouwens iets ernstigs op internet.
Dat Amerika zelf gewoon achter 9/11 zit!!!Wisten jullie dit?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:56 schreef SiemeN het volgende:
Wat ik nou toch tegenkom...
[afbeelding]
Uit De politie op je hielen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |