Ik denk dat organisator Mojo wel iets weetquote:28 jun 2007 Pearl Jam
Goffertpark, Nijmegen
artiest(en) Pearl Jam
voorprogramma Support act nog niet bekend
aanvang 17:00 uur
start voorverkoop za, 3 feb 2007
entree ¤49.00
opmerkingen Let op: de kaartverkoop begint op 3 februari (en niet op 10 februari zoals eerder aangekondigd).
Incubus support-act? Hoe kan je nou support-act zijn al je betere albums hebt gemaaktquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Incubus is de eerste. Wel tof hoor!
quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik.![]()
Ik ben namelijk de Bob.
![]()
Zeg Boem-Dikkie,Surveillance-Fiets en Guitarist.nl: hoe laat willen jullie richting Utrecht eigenlijk?
En ik moet nog even wat adressen hebben,anders weet ik niet waar ik jullie moet oppikken.![]()
(Mijn baas hielp mij uit de brand:er was wat fout gegaan.)![]()
ik niet, kutmuziek voor teveel geldquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:34 schreef -skippybal- het volgende:
Gaat er iemand van jullie lieve mensjes morgen toevallig nog naar Tivoli?
Nee niet die gare negerband die komt, maar gewoon uitgaan weetjewelquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
ik niet, kutmuziek voor teveel geld
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:48 schreef -skippybal- het volgende:
Nie meeMaar als je ook gaat kunnen we misschien wel daten
![]()
Jouw lul is niet groter dan 10mm?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:41 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik heb geen 7 gatenboor die door beton gaat, ik hoop op een gipsen wandje van 10 mm of zo
Gloryholesquote:
LG KG800quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gloryholes![]()
PDL![]()
Windows Vista![]()
Patat![]()
Ben jij zo'n naab die nu al Vista heeft als eerste OS?quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gloryholes![]()
PDL![]()
Windows Vista![]()
Patat![]()
Ik wacht zelf tot de 3e servce pack ofzo tot het echt veilig is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ben jij zo'n naab die nu al Vista heeft als eerste OS?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wacht zelf tot de 3e servce pack ofzo tot het echt veilig is..
Ik tot m'n nieuwe videokaart. Wat boeit mij nu die nutteloze 3d venstersquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wacht zelf tot de 3e servce pack ofzo tot het echt veilig is..
Noop Vista staat mooi op de D schijfquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ben jij zo'n naab die nu al Vista heeft als eerste OS?
Vista werkt heerlijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik tot m'n nieuwe videokaart. Wat boeit mij nu die nutteloze 3d vensters
WAT ! ?! !?$quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:22 schreef -skippybal- het volgende:
Dubbel D?
Nou ik vind het een "verbetering" van niks. Pas als het nut heeft (lees: M$ praktijken waarbij programmas alleen nog maar werken onder Vista en niet meer met XP) mount installeer ik Vista wel weerquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vista werkt heerlijkKan het iedereen aanraden
![]()
Vista is gewoon geliktquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou ik vind het een "verbetering" van niks. Pas als het nut heeft (lees: M$ praktijken waarbij programmas alleen nog maar werken onder Vista en niet meer met XP) mount installeer ik Vista wel weer
quote:
Handig voor op de meet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:41 schreef -skippybal- het volgende:
Ik krijg er zowat een erectione van![]()
Dan plas je omhoog!quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:47 schreef -skippybal- het volgende:
Niet echt, want van bier moet ik altijd plassen. Veel....
quote:Scaredguy2
11-19-2002, 09:13 AM
I get my best orgasms from masturbating with a full bladder. Afterwards I have to pee so bad, that I cannot wait for my dick to get limp again, I pee with an erection. Mostly under the shower http://www.healthboards.com/ubb/smile.gif
Can you also do this ?
quote:Kiltee
11-19-2002, 09:44 AM
Whilst I don't dispute that you can do it, it's extremely rare to be able to do so. Normally during the process of becoming erect, your bladder is restricted from passing urine to the urethra, thereby preventing you from peeing. This can lead to the infuriating situation of being desperate to piss but being unable to as you're hard as a rock! This can be especially bad in the mornings - the combination of EMH and a full bladder isn't a particularly pleasant one!
This is interesting though. Anyone else able to do this? And are you always fully erect when you pee? It's pretty normal to be able to do it with a semi, but a full-on rocky normally stops most guys.
quote:Kiltee
11-20-2002, 06:00 PM
I'll give it a try and let you know!
quote:wrin
11-30-2002, 02:35 PM
People think that you can't pee with an erection because it's the erection that closes your bladder off from your urethra.
Um. No.
It's more the muscular contractions from the man's ejaculation that force his bladder closed at the junction.
Gezien de tijd die waarop je dit poste zal ik het maar uitleggen, 10 mm dik gipsplaat, niet een gaatje van 10mm.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jouw lul is niet groter dan 10mm?. Zo breed maakt niks uit je lul past toch makkelijk door het gat.
Dat bedoel ik, niet de diameter van het gat, maar de diepte. Kom je niet verder dan 10mm?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:58 schreef longinus het volgende:
[..]
Gezien de tijd die waarop je dit poste zal ik het maar uitleggen, 10 mm dik gipsplaat, niet een gaatje van 10mm.
![]()
Daarom had ik het ook eerst over een wanddikte van 14 cm, dan zien ze alleen maar het eikeltjequote:Op donderdag 1 februari 2007 13:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, niet de diameter van het gat, maar de diepte. Kom je niet verder dan 10mm?. Als je je zorgen maakt om een muur die te dik is voor hij er dorheen past dan moet je aan hele dikke muren denken of je hebt een kleine.
.
Of de burka als gloryhole.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:17 schreef longinus het volgende:
[..]
Daarom had ik het ook eerst over een wanddikte van 14 cm, dan zien ze alleen maar het eikeltje![]()
een alternatief is een boerka meenemen, dan zien ze niet wie er het damestoilet binneloopt![]()
Filosofie, poëzie en literatuur, nu goed?quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:27 schreef Stofje het volgende:
Er moet hier meer over filosofie, poëzie en literatuur gepraat worden.
Ik bedenk me ineens een matige practical joke. Een gat in iemands broek knippen van de achterkant, dan erboven gloryhole schrijven en hem dan een gaybar in sturen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:31 schreef -skippybal- het volgende:
Of de burka in brand steken en dan zit er ineens Osama in!!
Alleen als ik die achterste kat mag zijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:34 schreef SiemeN het volgende:
Mag ik deze in de OP gooien?.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |