Niettus!!! Teneerste zijn mijn katten de koelstequote:Op donderdag 1 februari 2007 16:11 schreef SiemeN het volgende:
Omdat mijn katten veul toffer zijn! Dat weet ik nu al!!
Er is al een hele lieve parkietquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:10 schreef purplerose het volgende:
Waarom mag het kale vogeltje die ik jullie heb laten zien op msn niet in de OP!
Jamaar dit is een speciaal vogeltje!quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Er is al een hele lieve parkiet![]()
Straks als ik thuis benquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:29 schreef -skippybal- het volgende:
Zien!!
quote:
Oeh, jij gaat voor de journalistes die regionaal werken zekerquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:00 schreef -skippybal- het volgende:
Ja. Tieten en nauwe kutten enzo
Neuh voor die met donkere haren en weinig make-up. De rest zijn hoerige slettenbakkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oeh, jij gaat voor de journalistes die regionaal werken zeker.
jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:03 schreef -skippybal- het volgende:
JA!!
Ben je nog steeds depressief?![]()
quote:
Je snapt mijn geweldige grap niet. Pijnlijk, misschien bracht ik 'm verkeerdquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Neuh voor die met donkere haren en weinig make-up. De rest zijn hoerige slettenbakken![]()
Kut.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je snapt mijn geweldige grap niet. Pijnlijk, misschien bracht ik 'm verkeerd.
Journalistiek studentes, met nauwe kutten en grote tieten.quote:
Nu ik er zo over nadenk, heb ik best een puik leven eigenlijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Huillie. Alsof ik het zo gemakkelijk heb.
Van mij, of in het algemeen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:13 schreef -skippybal- het volgende:
Dat is al de tweede slechte grap van de dag
whateverquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Huillie. Alsof ik het zo gemakkelijk heb.
Van jou. Eerst die stofzuiger....quote:
Vond je die slécht?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Van jou. Eerst die stofzuiger....
Jah siecher!!quote:
Zullen we zoenen op de meet? Dan doe ik je wel beter doen voelenquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zullen we zoenen op de meet? Dan doe ik je wel beter doen voelen![]()
Ach, je hebt toch al ruziequote:Op donderdag 1 februari 2007 18:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]dan krijg ik alleen maar meer ruzie met mn vriendin, dat mot niet.
Je komt toch wel naar de meet he?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]dan krijg ik alleen maar meer ruzie met mn vriendin, dat mot niet.
Hij moetquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:37 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je komt toch wel naar de meet he?
Blijf van m'n liefje af jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:59 schreef -skippybal- het volgende:
Mwoah. Puntjes op de ie aan het zetten van een project en dan vanavond stappen in Utrecht tussen allemaal journalistiek studentes![]()
Iedereen zit op SLquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:06 schreef pussydeluxe het volgende:
Zit weinig vaart in dit deel.
Kan je mij straks even checken? Ik heb nieuw haar en ik heb een nieuwe ava, even kijken of het was is.quote:
Hebben wij in ieder geval nog een tweede leven na het Fok! levenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
In dit topic zijn wij de enige twee.
Nee, maar alsmaar naar je tieten staren is ook onbeleefdquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:13 schreef purplerose het volgende:
Kijken we altijd over mij heen ofzo?!
Sjongejonge... Moet je ongesteld worden of zo?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:13 schreef purplerose het volgende:
Kijken we altijd over mij heen ofzo?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |